Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 638

Θέμα: Τα πάντα για το 320si

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ntinos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Απορια:
    (το εχω ακουσει να το λενε πολλοι)


    Τι παει να πει στην οτι "στην Ελλαδα με αυτες τις θερμοκρασιες, καλο ειναι να αλλαξουμε συχνοτερα τα λαδια"

    Η θερμοκρασια λαδιου του κινητρα ειναι διαφορετικη αν η εξωτερικη θερμοκρασια ειναι ειναι 18 βαθμους απο αν ειναι 30 ?
    Υποθέτω, χωρίς να το γνωρίζω γιατί δεν είμαι μηχανικός, ότι το μοτέρ σ'αυτές τις θερμοκρασίες ζορίζεται περισσότερο. Δουλεύουν περισσότερο τα περιφερειακά μέρη του για να κρατάει τη σωστή θερμοκρασία. Το φρέσκο λάδι λιπαίνει τον κινητήρα καλύτερα και πιο αποτελεσματικά, άρα μειώνει τις φθορές και κρατάει χαμηλότερα τη θερμοκρασία, άρα τα περιφερειακά δε ζορίζονται τόσο.

    Το πρόβλημα βασικά είναι γενικό (και στο si ειδικό) όσον αφορά τη χρήση και δεν είναι τόσο θέμα θερμοκρασίας πιστεύω. Αν στροφάρεις ψηλά το μοτέρ το λάδι σιγά-σιγά χάνει τη λιπαντική του ιδιότητα και εκεί ξεκινάνε τα προβλήματα. Στο si τώρα (το ειδικό που λέω στη προηγούμενη πρόταση) τα πράγματα είναι λίγο πιο ευαίσθητα επειδή τα χιτώνια είναι από αλουμίνιο.

    Τι σημαίνει αυτό? Το αλουμίνιο είναι ναι μεν πιο ελαφρύ αλλά δεν είναι ανθεκτικό στις ΑΠΟΤΟΜΕΣ αλλαγές θερμοκρασίας. Θέλει να του δώσεις χρόνο να ζεσταθεί και να κρυώσει. Οι απότομες αλλαγές κάνουν τη ζημιά.

    Nikos

  2. The Following User Says Thank You to Nikos! For This Useful Post:

    Ptboul (09-08-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP