Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ntinos Εμφάνιση μηνυμάτων
Θα γινω αιρετικος για ακομη μια φορα.
Πάντα πνεύμα αντιλογίας Τουλ. το παραδέχεσαι

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ntinos Εμφάνιση μηνυμάτων
Για 40.000 δεν το εχω ακουσει πουθενα, εκτιmω οτι σε 3-4 μηνες το interval θα γινει 20.000 .....
Εδώ θα συμφωνήσω. Εφόσων το βιβλιαράκι λέει 50, όσο κ να το σκίζεις είναι λίγο υπερβολή να το κοιτάς 10Κ νωρίτερα.

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ntinos Εμφάνιση μηνυμάτων
2. Λαδια/φιλτρο δεν αλλαξα ΠΟΤΕ πριν τα 20.000 χλμ. ΠΟΤΕ.
Είναι πολλά Ντίνο 20Κ για αυτό το αμάξι - είναι θετικό το οτι οδηγείς στρωτά.


Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ntinos Εμφάνιση μηνυμάτων
Ο σώφρων καθημερινος οδηγος δεν χρειαζεται οργανο θερμοκρασιας λαδιου για να δει στο ματι οτι ζεσταθηκε. Το καταλαβαινει στο αυτι/ποδι
Δε με χαλΝάει, το αμάξι έχει καταβολές Μ , θα ήταν καλό να διαθέτει.




Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ntinos Εμφάνιση μηνυμάτων
"Ζημιες":
Δυναμο / 2 πολλαπλασιαστες / κομπρεσερ AC / καταλυτης / φισα πεταλουδας γκαζιου / ακρομπαρο μπροστα αριστερα / ρουλεμαν πισω δεξια / πισω σινασιε εξατμισης.
Δεν είναι κ λίγες για τα km του (δικαιολογώ τους πολλ/στες που είναι γενικό φαινόμενο)


Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ntinos Εμφάνιση μηνυμάτων
Μια διορθωση: Στα 136.000 ρυθμισα βαλβιδες...
Ε το παραγμησες και πάλι πιστεύω σε έσωσε το οτι οδηγείς στρωτά (σαν κωλόγερας δηλ. αλλά το λέω ευγενικά)