Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 638

Θέμα: Τα πάντα για το 320si

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ntinos Εμφάνιση μηνυμάτων
    1. Βαλβιδες τσεκαρα καπου στα 120.000 χλμ για πρωτη φορα (δεν ηξερα οτι χρηζουν καθε ... 50.000. Για 40.000 δεν το εχω ακουσει πουθενα, εκτιmω οτι σε 3-4 μηνες το interval θα γινει 20.000 .....
    BTW, μονο 2 ή 3 βαλβιδες (αν θυμαμαι καλα) χρειαστηκαν ρυθμισμα.....
    Βασικά περισσότερο προληπτικός είναι ο έλεγχος.

    Αν δεν το είδες μέσα στο πρόσθετο manual που έχει το si, έπρεπε κανονικά να το γνωρίζει το συνεργείο που το πήγαινες.

    Συγκεκριμένα γράφει να ελέγχεται το δίακενο σε κάθε αλλαγή λαδιών. Κατά τη BMW, αυτή είναι κάθε 20Κ κμ. Αυτό μετά άλλαξε και έγινε κάθε δεύτερη αλλαγή λαδιών, τουτέστιν 40Κ κμ.

    Επειδή αν θυμάμαι καλά δεν βάραγες κόφτες κλπ, γιαυτό δεν είχες κάποιο πρόβλημα μάλλον. Αν το κυνηγούσες περισσότερο, μπορεί να χτύπαγαν πιο νωρίς άρα να ήθελες νωρίτερα ρύθμιση.

    2. Λαδια/φιλτρο δεν αλλαξα ΠΟΤΕ πριν τα 20.000 χλμ. ΠΟΤΕ.
    Κοίτα, η άποψή μου είναι ότι 20Κ κμ για ένα τέτοιο μοτέρ, σ'αυτή τη χώρα, με τέτοιες θερμοκρασίες είναι πολλά.

    Το λάδι πρέπει να βγαίνει "νερό" και χάνει την λιπαντική του ιδιότητα.

    Εκτός αν κάνεις πολλά ταξίδια, οπότε εκεί δικαιολογείται. Ο τύπος που έχει κάνει 200Κ κμ στο si του, κάνει πολλά ταξίδια κι έτσι αλλάζει λάδι κάθε 15Κ κμ, όχι όμως κάθε 20Κ. Μου είπε ότι αυτό δε πειράζει, το να αλλάζεις δηλαδή κάθε 15Κ εφόσον κάνεις ταξίδια...αλλά μέχρι εκεί.

    Πάντως δεν είναι τίποτα να δώσεις ένα 100άκο το χρόνο για φρέσκο λαδάκι. Μόνο καλό του κάνεις.

    3. Βενζινη δεν θυμαμαι να εβαλα πανω απο 2-3 φορες 100αρα, 98αρα κλπ. ΑΝ ζουσα στην Ιταλια, Γερμανια, Γαλλια κλπ, ισως και να εβαζα. Οχι παντα, ο δασκαλος του καρατε μου μου ειχε πει οτι οι 100αρες ειναι πολυ "ξερές" και δεν κανει να βαζουμε συχνα.... Ειδικα αν μας ενδιαφερει η μακροζωια του moteur μας ;-)
    Δεν μου "χτυπησαν" ποτε πυρακια, δεν μου ραγισε ποτε χιτωνιο. 140.000 χλμ...
    Απορία.

    Ο δάσκαλος του καράτε τι σχέση έχει με τις βενζίνες? Είναι μηχανικός?

    Η ουσία νομίζω είναι να βάζουμε από πρατήριο που εμπιστευόμαστε ότι έχει καλή και καθαρή βενζίνη. Νομίζω ότι όλοι έχουμε από ένα τέτοιο.

    Ο σώφρων καθημερινος οδηγος δεν χρειαζεται οργανο θερμοκρασιας λαδιου για να δει στο ματι οτι ζεσταθηκε. Το καταλαβαινει στο αυτι/ποδι
    Σωστό αυτό.
    Nikos

  2. The Following User Says Thank You to Nikos! For This Useful Post:

    Ptboul (09-08-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP