Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 144

Θέμα: BMW Z3 roadster 3.0i / The supercharger project

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #10
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων

    Mε τα "εντόσθια" τί γίνεται ?
    η συμπίεση ειναι 10.2 και στα δύο
    του Ν54 τα έμβολα είναι forged (υψηλής αντοχής - συμπιεσμένο κράμα αλουμινίου) - μαμά δουλεύουν στα 8.5 psi.... τεράστια περιθώρια...
    του Μ54 είναι cast (κράμα αλουμινίου απλής χύτευσης)

    Με πιστόνια Ν54 και (ίσως) μια πιο χοντρή φλάντζα πιστεύω ότι θα είσαι άνετος για TS3

    Η CP έχει και χαμηλής συμπίεσης (2 νούμερα - 9.5:1, 8.5:1 ) για Ν54... οπότε παίζει και το να "γλυτώσεις" την έξτρα φλάτζα... https://www.vacmotorsports.com/catal...piston-kit.htm

    edit: .....μόνο μην τα δει ο Στράτος γιατί θα μπει σε μπελάδες... μεγαλύτερα turbo κλπ...... 500+ άλογα.......

  2. The Following 4 Users Say Thank You to NickE60 For This Useful Post:

    BILL007 (28-02-10), Stefanos_Cool (28-02-10), VanVIC (28-02-10), Vasilis (28-02-10)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP