Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 144

Θέμα: BMW Z3 roadster 3.0i / The supercharger project

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νίκο δεν έχουν ίδια κράματα οι κινητήρες Μ54 με αυτούς της σειράς Ν.
    Και οι δυο έχουν αλουμίνιο αλλά αυτοί της σειράς Ν έχουν και μαγνήσιο στο κράμα τους.
    Οι κινητήρες σειράς Ν είναι λιγότερο ανθεκτικοί σε «αυξημένες» καταπονήσεις σε σχέση με την «γαιδουρινή» ανθεκτικότητα των Μ54.
    Από μαγνήσιο είναι κατασκευασμένος ο Ν52 Βαγγέλη, ο Ν54 είναι αλουμινένιος

    "Surprisingly the engine block of the N54B30 is similar to the older generation BMW M54B30 engine - all aluminum with cast iron cylinder liners. This is because the newer N52 aluminum-magnesium engine block was not deemed as suitable for turbo-charging with the above-mentioned engineering goals. As a result, the N54B30 is physically heavier (195 kg/429 lb) than the very light (161 kg/354 lb) N52 engine. This also explains why the engine block size is identical to the older M54B30 at 2979 cc/181 in³ instead of the 2996 cc/182 in³ of the new N52B30 3.0L engine"

  2. The Following 2 Users Say Thank You to NickE60 For This Useful Post:

    BILL007 (27-02-10), VanVIC (27-02-10)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP