-
Τι έχω μάθει εγώ με το Steptronic στο LCI:
1. Αν εχεις ανοιχτή την πόρτα, δεν πας πουθενά. Σε πετάει αυτόματα στο P.
2. Στη χειροκίνητη λειτουργία δε σε αφηνει να κατεβάσεις αν οι στροφές είναι πολύ ψηλά, ενώ αν φρεναρεις σε φανάρι από μεγάλη σχέση κατεβάζει μόνο του, μέχρι τη 2α όμως.
3. Στο DS με sport mode ενεργοποιημένο μπαίνει βαθειά στο κόκκινο μόλις το σανιδωσεις, 200 στροφές πάνω από τον κανονικό κοφτη (7200 αντι 7000).
4. Του κανεις reset πατώντας για 25 δευτερολεπτα το γκάζι τέρμα με σβηστη μηχανή αλλά ηλεκτρικά στο on. Έτσι ξαναμαθαινει στον κανιβαλιστικο τρόπο οδήγησης σου μετά την κυκλοφοριακή ραστώνη της πόλης.
5. Στις ανηφόρες-κατηφορες έχει τα φρένα για hill holder. Καρατσεκαρισμενο.
6. Δυστυχώς στους κοφτες αλλάζει αυτόματα ταχύτητα, ακόμη και στο Μ-S.
7.Αν θες να μπλοκάρεις τους πίσω τροχούς κατεβαζοντας ταχύτητα πριν απο στροφή ώστε να πλαγιολισθησεις, έχει μια μικρή υστέρηση. Με εξάσκηση το συνηθιζεις.
8. Είναι αδύνατον κα κανείς launch μαρσαροντας και πετώντας μέσα την D. Τουλάχιστον στην εκδοση με το joystick.
Αν θυμηθώ κι αλλα θα γράψω.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη S8N : 01-08-12 στις 16:36
-
The Following 9 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:
A8hnaios (01-08-12), alexm (01-08-12), aristent (01-08-12), Eleni (01-08-12), Leonidas_E39 (01-08-12), Panos 316T (01-08-12), PANOS-E60 (01-08-12), Stathis (01-08-12), Vassilis ///M (01-08-12)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP