Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 144

Θέμα: BMW Z3 roadster 3.0i / The supercharger project

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
    έεεε να πάμε στην εκκλησία να του ανάψουμε ένα κερί αν είναι του μεγαλειότατου.....


    Δυστηχώς κατακρίνοντας τις τόσες εταιρίες που μερικές απο αυτές αποδεδειγμένα έχουν καλά αποτελέσματα (βλ. sokin) δεν προσελκύεις κόσμο προς την εταιρία (νοέλλε) αλλά τον απομακρίνεις.

    Η αλήθεια είναι οτι δεν ξέρω τι κράμα είναι αυτό του 335. Μπορείς να μας βοηθήσεις? Έτσι στο περίπου, γιατί αν θυμάμαι καλά τα κράματα των κινητήρων βρίσκονται υπο δρακόντια φύλαξη στα χρηματοκιβώτια της κάθε εταιρίας.
    Οι M54, Ν54, N55 έχουν τεράστια ομοιότητα, ίδια διάμετρο και διαδρομή εμβόλων και είναι κατασκευασμένοι από αλουμίνιο. Λέγεται ότι χρησιμοποιείται το ίδιο καλούπι χύτευσης (του Μ54) με μικρές διαφοροποιήσεις στις βάσεις περιφερειακά και εμπρός. Έχουν χαλύβδινα χιτώνια με επίστρωση κράματος χαλκού.

    S65-V8 M3, S85-V10 M5/M6 αλουμινένιοι επίσης.

    S54 εξ ολοκλήρου χαλύβδινος για μεγαλύτερη ακαμψία και αντοχή στις καταπονήσεις (λόγω ευστροφίας και μεγαλύτερης διαμέτρου εμβόλων από την υπόλοιπη "σειρά" x54)

  2. The Following 3 Users Say Thank You to NickE60 For This Useful Post:

    BILL007 (27-02-10), Stefanos_Cool (27-02-10), Vasilis (27-02-10)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP