Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bmw316turbo Εμφάνιση μηνυμάτων
Μπραβο που βλεπω τα καταφερνεις.
Λοιπον το πρωτο πραγμα που πρεπει να σιγουρεψεις ειναι το ποτε θα ριξεις τον σπινθηρα.Αυτο που πρεπει να σιγουρεψεις , ειναι απο τα αρχικα settings που βαζεις στο MS σχετικα με τα δοντια του στροφαλου και αποσταση σενσορα στροφαλου , οταν το πρωτο πιστονι βρισκεται πραγματικα στο ανω νεκρο σημειο (TDC) ΤΟ ΙΔΙΟ να αντιλαμβανεται και ο εγκεφαλος οποτε να μην ξεκινας ρυθμιση ΣΠΙΝΘΗΡΑ με λιγες προυπαρχουσες μοιρες advance ή retard ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ TDC το πιστονιου.
Mε βαση ΑΥΤΟ το συλλογισμο σου εγραψα οτι advance μια μοιρα ειναι πολυ λιγη.
Πχ.ενα advance 10 μοιρες σε ρελαντι ειναι λογικο οπως και 25 μοιρες στις 3000στροφες σε κατασταση υποπιεσης για καθε αυτοκινητο.
Καλη συνεχεια

Ναι ρε, εννοείται ότι έχω τσεκάρει οτι ο εγκέφαλος βλέπει το σωστό timming. Το τσέκαρα με timming light πριν βάλω μπρος τον κινητήρα. τώρα προσπαθώ να σταθεροποιήσω το ρελαντί μου και να φτιάξω τις ψυχρές εκκινήσεις, αλλά δεν έχω αφιερώσει ακόμα τον κατάλληλο χρόνο.
Τον κόφτη που να τον αφήσω? Μέχρι πόσο μπορώ να πάω με ασφάλεια? Νομίζω 7000 είναι όσο πρέπει, αν εχω δύναμη μέχρι εκει.