Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο TSAF Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτα που λεω οσον αφορα παλια αυτοκινητα δεν τα λεω ετσι. Μιλαω για πραγματα που γνωριζω καλα. Με τα 2002 ειχα ασχοληθει αρκετα στο παρελθον. Σε 2002 το S14 μοτερ δεν ειναι δυσκολο. Και βεβαια θα αλλαξεις βασεις μηχανης ωστε να αποφυγεις προβληματα με το clearance. Δεν βαζεις αλλο σερβο απλα αλλαζεις πεταλιερα σε κρεμαστη με ξεχωριστες τρομπες. Ψυγειο δεν βαζεις το ιδιο αλλα custom αλουμινενιο και με Spal μπροστινο ηλεκτρικο βεντιλατερ. Οσον αφορα τον κεντρικο θελει αλλον custom ουτε εκει εχεις θεμα. Στην Ελλαδα υπαρχουν αρκετα καλα Μ2.

Οτι ο S14 ειναι πανακριβο παιχνιδι αυτο ειναι αληθεια. Βεβαια οπως παρα πολυ σωστα ειπε ο Σταθης για ενα σωστο Μ10 με πραγματα εποχης το κοστος του S14 ειναι σχεδον τιποτα.
Δεν σου είπα ότι δεν γίνεται. Σου ξαναλέω όμως ότι αυτά που βλέπουμε έτοιμα είτε εδώ είτε έξω κρύβουν αρκετή δουλειά. Ακόμα και για τις βάσεις που λες , όσο κατεβαζεις το μοτερ για να βρεις clearance τόσο περισσότερα βρίσκει η χελώνα πάνω στο σύστημα διεύθυνσης. Όσο πιο πίσω πας το μοτέρ παρομοίως, συν το ακόμα περισσότερο μερεμετι στο τούνελ. Και για να μην νομίζεις ότι μιλάω στον αέρα, αυτήν την περίοδο φτιάχνω ένα 2002 s14.