Αυτα που λεω οσον αφορα παλια αυτοκινητα δεν τα λεω ετσι. Μιλαω για πραγματα που γνωριζω καλα. Με τα 2002 ειχα ασχοληθει αρκετα στο παρελθον. Σε 2002 το S14 μοτερ δεν ειναι δυσκολο. Και βεβαια θα αλλαξεις βασεις μηχανης ωστε να αποφυγεις προβληματα με το clearance. Δεν βαζεις αλλο σερβο απλα αλλαζεις πεταλιερα σε κρεμαστη με ξεχωριστες τρομπες. Ψυγειο δεν βαζεις το ιδιο αλλα custom αλουμινενιο και με Spal μπροστινο ηλεκτρικο βεντιλατερ ωστε να μην κοψεις μετωπη. Οσον αφορα τον κεντρικο θελει αλλον custom οποτε ουτε εκει εχεις θεμα. Στην Ελλαδα υπαρχουν αρκετα καλα Μ2 και αρκετα σαραβαλα.
Οτι ο S14 ειναι πανακριβο παιχνιδι αυτο ειναι αληθεια. Βεβαια οπως παρα πολυ σωστα ειπε ο Σταθης για ενα σωστο Μ10 με πραγματα εποχης το κοστος του S14 ειναι σχεδον τιποτα.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη TSAF : 28-11-11 στις 11:11
WRC is for boys
GROUP B was for men