Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kplc16 Εμφάνιση μηνυμάτων
εως 30...40% στο ασε γκαζι
εως 80% στο πατα γκαζι

Τα ποσοστα αυτα δεν ειναι μονιμα

Για ενα Ε46 που ειναι 1400+ κιλα και κατω απο 250hp ειναι απιθανο να καταφερεις να το κανεις αυτο το διαφορικο να δουλεψει στα ορια του

Τωρα εγω με 1400+ κιλα, 231hp kai 255/35/18 το κλειδωνω μονο οταν το επιδιωκω κι οχι παντα.

Τωρα στη βροχη τι κανει; αυτη ειναι καιρια ερωτιση.
Αν ειναι η ασφαλτος σαπουνι, πατας τερμα γκαζι, κι αφηνεις αποτομα συμπλεκτη στις αλλαγες εκει η πανηγυριζεις η ξαφνιαζεσαι. Το αμαξι ομως δε θα το χασεις.

Το συγκεκριμενο που φοραω εγω εχει παρομοια συμπεριφορα με quaife.
To αυτοκινητο πλεον ειναι ποιο ελεξιμο απο οτι πριν το τοποθετησω.
Η φιλοσοφια του ειναι να σε επαναφερει σε σωστη τροχια κι οχι να σε στειλει στο χαντακι.Τις ταρζανιες που κανω πλεον το ελευθερο δε τις συχωρει!

Ενα Ε46 με 231hp για να driftαρει θελει πισω 16αρια.Θελει ελαφρωμα θελει συγκεκριμενο setup η αναρτιση.Θελει kaaz.Το cusco ειναι πανακριβο οπως kai to giken.Ξαναλεω για drift θες δισκατο(και τα τρια που ανεφερα ειναι δισκατα) και να ειναι κοντο βημα.

Οσοι δεν εχετε drift προσανατολισμο πιστευω οτι αυτο που φοραω εγω, εννοειται και το quaife ειναι super.

Επισης τα ηλεκτρονικα βοηθηματα σας δεν αχρηστευονται αλλα τα απενεργοποιητε κατα βουλιση. Οταν σβηνετε το μοτερ και ξαναεκκινειτε αυτα μπαινουν απο μονα τους σε λειτουργια μεχρι να τα απενεργοποιησετε εσεις.

Εγω τα απενεργοποιω παντα

Ειδικα για το Μιχαλη και τον αναισθιολογο αυτοι ντριφταρουν οποτε γουσταρουν με οτι ναναι μπλοκε.Αν βαλουν κουσκο τα παιδια θα πανε για πανελληνιο.

Σταματη χερια θελει το δισκατο(ΚΑΑΖ CUSCO GIKEN )
Ευχαριστουμε πολυ για τα καλα σας λογια Κε Νικο .Παρεπιπτοντως εγω με Quaife ντριφταρω και ο γιατρος με ΚΑΑΖ και τα 2 ειναι 1.5 δρομων.Εχουν μια μικρη διαφορα,στο οτι το Quaife παλευει να σε διορθωσει,μεταβαλλοντας συνεχεια το κλειδωμα του και θελει πιο πολυ δυναμη για να μενει τ'αμαξι σε πλαγιολισθηση,ενω το ΚΑΑΖ στο πατημα του γκαζιου κλειδωνει σχεδον 100%.Σιγουρα και το δικο σου θα κανει ''παπαδες'' σε δρομο και πιστα με το γραναζωτο που φορας(παρεπιπτοντως,την επομενη φορα που θα βρεθω Θεσσαλονικη,θελω επειγοντως βολτα!!).
Σιγουρα ενα 330 Ε46 θελει 16αρια για να ντριφταρει ικανοποιητικα κι ενα κοντυτερο βημα θα'κανε τη δουλεια σου ευκολοτερη,αλλα στους δρομους του Βορρα,αυτα ειναι ψιλα γραμματα!Εμενα το 328 με 3.15 βημα,1400kg και 17αρες ανεβαινε ολο το Πανοραμα διπλωμενο με 2ες-3ες!Και Φιλυρο,Χορτιατη,Αγ.Βασιλει !Μες την κ@υλα ειστε εκει πανω! Νομιζω θα ξεκιναγα να παω για δουλεια και θα καθυστερουσα κανα 2ωρο καθημερινα! Παντως θελω να δω τη δουλεια του Γκατζελακη απο κοντα γιατι ακουγεται ενδιαφερουσα....Αν κανει το εργοστασιακο διαφορικο μπλοκε με προσθηκη γραναζιων(σκουληκιων οπως τα λεμε),τοτε αναγκαστικα θα'ναι 1δρομων λογω κατασκευης των γραναζιων του(πριονατο)
Θα τα πουμε συντομα απο κοντα φιλε...