Ευχαριστουμε πολυ για τα καλα σας λογια Κε Νικο.Παρεπιπτοντως εγω με Quaife ντριφταρω και ο γιατρος με ΚΑΑΖ και τα 2 ειναι 1.5 δρομων.Εχουν μια μικρη διαφορα,στο οτι το Quaife παλευει να σε διορθωσει,μεταβαλλοντας συνεχεια το κλειδωμα του και θελει πιο πολυ δυναμη για να μενει τ'αμαξι σε πλαγιολισθηση,ενω το ΚΑΑΖ στο πατημα του γκαζιου κλειδωνει σχεδον 100%.Σιγουρα και το δικο σου θα κανει ''παπαδες'' σε δρομο και πιστα με το γραναζωτο που φορας(παρεπιπτοντως,την επομενη φορα που θα βρεθω Θεσσαλονικη,θελω επειγοντως βολτα!!).
Σιγουρα ενα 330 Ε46 θελει 16αρια για να ντριφταρει ικανοποιητικα κι ενα κοντυτερο βημα θα'κανε τη δουλεια σου ευκολοτερη,αλλα στους δρομους του Βορρα,αυτα ειναι ψιλα γραμματα!Εμενα το 328 με 3.15 βημα,1400kg και 17αρες ανεβαινε ολο το Πανοραμα διπλωμενο με 2ες-3ες!Και Φιλυρο,Χορτιατη,Αγ.Βασιλει !Μες την κ@υλα ειστε εκει πανω!Νομιζω θα ξεκιναγα να παω για δουλεια και θα καθυστερουσα κανα 2ωρο καθημερινα!
Παντως θελω να δω τη δουλεια του Γκατζελακη απο κοντα γιατι ακουγεται ενδιαφερουσα....Αν κανει το εργοστασιακο διαφορικο μπλοκε με προσθηκη γραναζιων(σκουληκιων οπως τα λεμε),τοτε αναγκαστικα θα'ναι 1δρομων λογω κατασκευης των γραναζιων του(πριονατο)
Θα τα πουμε συντομα απο κοντα φιλε...