Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 59

Θέμα: Κατανάλωση Ε30,Ε36

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Νεο Ηρακλειο, Αθηνα
    Μηνύματα
    685
    Thanked
    565
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο spar@ Εμφάνιση μηνυμάτων
    το esi αν δεν κανω λαθος δεν ειναι 1600cc 125 non vtec? και το vti ειναι 160 με vtex?
    το χαμηλοτερη καταναλωση λογω vtec που το στηριζεις??
    το esi 92-95 φοραει κινητηρα d16z6 με vtec. Μαλλον το μπερδευεις με τον d16a9 που φοραγε το crx και δεν ηταν vtec.


    Το vtec λοιπον στους SOHC κινητηρες αλλαζει το βυθισμα και το χρονισμο στις βαλβιδες εισαγωγης. Στους dohc κανει το ιδιο και στις βαλβιδες εξαγωγης.

    Οι sohc vtec κινητηρες ειναι πολυ οικονομικοι οταν λειτουργουν στο φασμα πριν το vtec οπως πχ εντος πολης που δεν πας πανω απο 3000-4000 σε αστικες μετακινησεις. Αυτο μεταφραζεται σε 9λτ/100 εντος πολης σε νορμαλ ρυθμους με φυσιολογικο λαστιχο πλατους 195-205mm . Στο δικο μου εχω δει μεχρι και 7.3 εντος πολης αλλα πηγαινα σαν κοτα και μεχρι 3000σαλ αυστηρα.

    Οι dohc απο καταναλωση ειναι πολυ πιο φαγανοι..

  2. The Following User Says Thank You to Dimzan For This Useful Post:

    spar@ (23-10-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP