Συγκρίνοντας πάντως το δικό μου 3.8 Nurburgring edition με το τωρινό μου Μ3, μπορεί μεν το τελευταίο να είναι πιο πρησμένο σαν ///Μ και με πιο μοντέρνο εσωτερικό, όμως το Μ5 ήταν πολύ πιο 'αυτοκίνητο'. Από το τρόπο που πατούσε στο δρόμο, το πως έκλειναν οι πόρτες, το σασί βράχος, αλλά και αυτός ο S38Β38 που ήταν από άλλο πλανήτη. Επίσης παρόλο που δεν είμαι ο πλέον hardcore οδηγός στη καθημερινότητα, τα μαΝίσια 4-πίστονα του Μ5 δεν είχαν καμία σχέση με τα εργοστασιακά φρένα του 46.

Συνεχίζω να μετανιώνω μέχρι και σήμερα που το πούλησα...