Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos1400 Εμφάνιση μηνυμάτων
μερικες γενικες παρατηρησεις στο θεμα 'φρεναρισμα':


κατ'αρχην, οπως θα ξερουν οι μηχανοβιοι πιο πολυ, ελεγχουμε τα παντα γυρω μας,
ωστε να μην χρειαζεται 'τσαρουχωμα' τελευταιας στιγμης. δεν κανουμε υπερβολες, και κοιταμε οταν επιταχυνουμε, να'χουμε χωρο/χρονο για να φρεναρουμε.

δευτερον, δεν 'τσαρουχωνουμε' τα φρενα. παταμε το μεγιστο, ακριβως πριν να αισθανθουμε οτι πανε να μπλοκαρουν οι τροχοι. θελει προπονηση και αισθηση στο πεταλ του φρενου.

τριτον, το abs δεν ειναι για να φρεναρει καλυτερα το αυτοκινητο. ειναι για να συνεχισει να μπορει να στριβει το αμαξι εκει που θα ειχανε μπλοκαρει οι τροχοι. καθυστερει ομως το φρεναρισμα.

τεταρτον, προσοχη μεγαλη και στα 'κατεβασματα', μη σβουριξει για αυτο το λογο το αμαξι



Κωνσταντινα, ποιοι τροχοι μπλοκαρουνε? οι μπροστα ή οι πισω?
εαν ειναι οι πισω, μηπως παιζει κατι με την κατανομη οπως ειπανε τα παιδια. εαν σου βαλανε μονο μπροστα φρενα απο Μ3 και οχι τα πισω.
αλλιως, τα λαστιχα σε τι κατασταση ειναι?
τα μπροστα ειναι Μ3 τα πισω 328 μπλοκαρουν οι μπροστινοι τροχοι πανευκολα...οσο για το τσαρουχομα δεν ειμαι φιλος του φρεναρισματος σπανια παταω τα φρενα εκεινη την στιγμη ηταν πανω σε κοντρα κ εκανε κ λιγο στροφουλα κ δεν φαινοταν καλα το λεωφορειο σταματημενο τεσπα οσο κ να φταιω εγω το θεμα ειναι να βοηθησουν κ λιγο τα φρενα τα λαστιχα δεν ειναι σε πολυ καλη κατασταση μπορω να πω οτι θελουν αλλαγη...μπορω να πω οτι βελτιωνοντε τα φρενα με καινουργια λαστιχα δεν μπλοκαρει ευκολα αλλα πως θα γινει καθε φορα θα αλλαζω μπροστινα λαστιχα?μηλαμε για μηνες η αληθεια ειναι λογω οικονομικου δεν περνω ολοκαινουργια λαστιχα παντα μεταχ αλλα σε αριστη κατασταση...το abs θα μου δωσει τιμονι αλλα δεν θα καλιτερευσουν τα φρενα καθολου???