Ρε παιδια τι λεμε τωρα....αναλαμβανει συνεργειο να τοποθετησει ενα εξαρτημα στο αμαξι μου ΕΠΙ ΠΛΗΡΩΜΗ, αρα ειναι υπευθυνο για την ΣΩΣΤΗ τοποθετηση του εν λογο ανταλακτικου.....στην περιπτωση μας το εν λογο συνεργειο αφου ανελαβε την υποχρεωση να τοποθετησει το διαφορικο, αν αυτο δεν ειχε μεσα οδηγιες, ΟΦΕΙΛΕ να επικοινωνησει με τον κατασκευαστη για να λαβει οδηγιες σωστης τοποθετησης....ΤΑ ΠΕΡΙ ''ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 100 ΦΟΡΕς ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ'', με συγχωρητε αλλα ειναι ΜΠΡΑΜΠΡΟΥΤΣΑΛΑ.....αν δεν το εχεις κανει οπως λεει ο birds ΕΙΣΑΙ ΛΑΘΟΣ
Ειναι δυνατον να αφηνεις ενα αμαξι εκατομμυριων για τοποθετηση ενος αξεσουαρ και να μην εχουν ακριβεις πληροφοριες τοποθετησης???
Να μην το αναλαμβανε το συνεργειο τοτε....απο την στιγμη που το ανελαβε, ακομα και αν θεωρουσε οτι ηξερε για την τοποθετηση, θα επρεπε να ρωτησει ΤΟ ΙΔΙΟ τον κατασκευαστη....εστω απο περιεργεια και οχι απο επαγγελματικη ευσηνηδησια...οπως και θα οφειλε!!!!
Μονο στην ελλαδα προσπαθουμε να ριξουμε την ευθηνη στον πελατη...ο οποιος και πληρωνει, δεν του το κανουν δωρεαν...
Για μενα πρεπει υπευθυνος του συνεργειου να απαντησει για το ζητημα και να εκθεσει την αποψη του με ΑΠΟΔΗΞΕΙΣ...απο την στιγμη που ειναι και μελος μας.....
Να ξερουμε και εμεις τελος παντον τι τρεχει......αν ειναι λαθος τοποθετηση να αναληφθει η ευθυνη και η επισκευη και το κοστος ΟΛΟ....αν εχει κανει λαθος ο Φανης να ζητησει μια ταπεινη συγνωμη για την ολη αναστατωση.....