Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kloukakis Εμφάνιση μηνυμάτων
Παιδιά να στε καλά που με φυτιλιάζετε. Φαίνεται όντως καλό σαν σκέψη και αρκετά δελεαστικό, αλλά.....

Τετραπετέλουδο+ υπερτροφοδότηση=πίστα και μόνο

Η εφαρμογή αυτή χαλάει ΠΟΛΥ την οδηγησημότητα του αυτοκινήτου, όχι λόγο της παραπάνω δύναμης αλλά λόγο της απόκρισης του γκαζιού. Τι εννοώ, εννοώ οτι η πίεση θα πηγαίνει στη μέγιστη τιμή της πολύ πριν τερματήσει το γκάζι. Δλδ θα πηγαίνω πχ με μισό γκάζι και θα είναι σαν να πατάω τέρμα ενώ αν πατάω τέρμα δεν θα αλλάζει κάτι. Αυτό μπορεί να γίνει εαν απλά και μόνο επιλεγεί μεγαλύτερη πεταλούδα απο της απαιτήσεις της εφαρμογής. Σκεφτείτε λοιπόν τι θα γίνει αν βάλω 4 πεταλούδες. Με σωστή επιλογή τετραπετάλουδου μπορεί να γίνει αυτό, αλλά αφορά πίστα και μόνο όπου σε μεγάλο μέρος πας με τέρμα γκάζι και παράλληλα θέλεις η μέγιστη ροή αέρα να είναι μέγιστη με την έννοια να υπάρχουν όσο το δυνατό λιγότερες απώλειες στην ροή.

Στην περίπτωση κομπρέσορα η κατάσταση είναι ακόμα πιο δύσκολη σε σχέση με το τούρμπο καθώς ο κομπρέσορας δουλεύει συνέχεια οπότε με το που ανοίγει η πεταλούδα το κλότσιμα είναι ακόμα μεγαλύτερο. Σκεφτείτε οτι στο στάδιο αυτό θα κρατήσω την μαμα πεταλούδα του ις η οποία είναι προοδευτικού τύπου(μια μικρή και μια μεγάλη παταλούδα).
Μην είσαι απόλυτος.....
Εισαγωγή απο S14 δεν ξέρω αν μπαίνει αλλά το 4πετάλουδο είναι άλλη φάση γιατί ξυπνάει το μοτέρ όσο δεν φαντάζεσαι....
Αυτό περί μισό γκάζι και είναι σαν να το πατάς όλο δεν ισχύει γιατί έχεις ποντεσιόμετρο πεταλούδας, όσο γκάζι δίνεις τόσο ανεβαίνουν τα μίγματα κατα συνέπεια ανεβαίνει και η είσοδος του αέρα....
Α και που σαι άμα είσαι ατμοσφαιρικός κατάργησε και το Luft και το ξανασυζητάμε περί ήχου

Εισαγωγη απο S50 πρέπει να μπαίνει αν κόψεις τις 2 πεταλούδες αλλά όπως και να χει αν το θέλεις να το κάνεις βρες απο S14 και απο S50 και δες τα πλακάκια αν ταιριάζουν.... Αν ταιριάζουν την αγοράζεις, την τοποθετείς και καλά πανηγύρια μετά