Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 216

Θέμα: M42 compressor

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο M54POWER Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το χταποδι φαινεται να ειναι 4-1. Αυτου του τυπου τα χταποδια ειναι σχεδιασμενα ετσι ωστε να αποδιδουν σε φασμα στροφων που εσυ δεν θα δουλεψεις ποτε...
    Ισως δεν ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα. Τα 4-1 χταποδια δινουν κατι παραπανω ψηλα.
    Τα 4-2-1 στρωνουν λιγο καλυτερα την καμπυλη, εχεις λιγο παραπανω ροπη στις μεσαιες και λιγο μικροτερη ιπποδυναμη ψηλα.


    Η διαφορα συνηθως με την εργοστασιακη πολλαπλη ειναι τοσο μεγαλη(ειδικα με οσες εχουν κατευθειαν κοτσαρισμενο καταλυτη) που καθιστουν τις μεταξυ τους διαφορες απειροελαχιστες. Και για την ακριβεια δεν προκειται να ειναι πανω απο 0,5 κg ροπης η 1-2 ιππων. Μεταξυ τους. Γιατι με το εργοστασιακο, αναλογα και με το τι ειναι αυτο, η διαφορα θα ειναι σεβαστη και τρελα αισθητη(Συνηθως. Δεν ισχυει για αυτοκινητα με καλομελετημενη εξαγωγη οπως ενα Μ πχ).

    Το φασμα ειναι σχετικο.
    Το 4-2-1 θα ειναι προτιμοτερο αναμεσα σε 2.500 με 4500rpm πχ, ενω το 4-1 θα δινει λιγο παρανω peak ψηλα(4.500 με 6000).
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ghost-rider : 29-06-11 στις 00:21

  2. The Following 3 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    BILL007 (01-07-11), kloukakis (29-06-11), m-power_01 (29-06-11)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP