Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 216

Θέμα: M42 compressor

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παιδιά να στε καλά που με φυτιλιάζετε. Φαίνεται όντως καλό σαν σκέψη και αρκετά δελεαστικό, αλλά.....

    Τετραπετέλουδο+ υπερτροφοδότηση=πίστα και μόνο

    Η εφαρμογή αυτή χαλάει ΠΟΛΥ την οδηγησημότητα του αυτοκινήτου, όχι λόγο της παραπάνω δύναμης αλλά λόγο της απόκρισης του γκαζιού. Τι εννοώ, εννοώ οτι η πίεση θα πηγαίνει στη μέγιστη τιμή της πολύ πριν τερματήσει το γκάζι. Δλδ θα πηγαίνω πχ με μισό γκάζι και θα είναι σαν να πατάω τέρμα ενώ αν πατάω τέρμα δεν θα αλλάζει κάτι. Αυτό μπορεί να γίνει εαν απλά και μόνο επιλεγεί μεγαλύτερη πεταλούδα απο της απαιτήσεις της εφαρμογής. Σκεφτείτε λοιπόν τι θα γίνει αν βάλω 4 πεταλούδες. Με σωστή επιλογή τετραπετάλουδου μπορεί να γίνει αυτό, αλλά αφορά πίστα και μόνο όπου σε μεγάλο μέρος πας με τέρμα γκάζι και παράλληλα θέλεις η μέγιστη ροή αέρα να είναι μέγιστη με την έννοια να υπάρχουν όσο το δυνατό λιγότερες απώλειες στην ροή.

    Στην περίπτωση κομπρέσορα η κατάσταση είναι ακόμα πιο δύσκολη σε σχέση με το τούρμπο καθώς ο κομπρέσορας δουλεύει συνέχεια οπότε με το που ανοίγει η πεταλούδα το κλότσιμα είναι ακόμα μεγαλύτερο. Σκεφτείτε οτι στο στάδιο αυτό θα κρατήσω την μαμα πεταλούδα του ις η οποία είναι προοδευτικού τύπου(μια μικρή και μια μεγάλη παταλούδα).

  2. The Following 2 Users Say Thank You to kloukakis For This Useful Post:

    BILL007 (01-07-11), oldcarskickass (18-07-11)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP