
Αρχικό μήνυμα απο
saikoe39
(το 335 άμεσου ψεκασμού είναι σωστα..?)
To λαδι στο κουλερ και στην εισαγωγή είναι φυσιολογικό ...μιας και όλες οι αναθυμιάσεις γυρνάνε και πάνε για κάψιμο.! (στα thp μοτερ των mini 207 κλπ είναι μια από τα ιδια..μεσα στην λαδίλα όπως στις φωτο από το 335)
Αυτό βεβαία σε όλα τα μοτέρ άμεσου ψεκασμού είναι ένα θέμα …γιατί οι βαλβίδες εισαγωγής μένουν που μένουν «άπλυτες» γεματες μαυριλα ...πάει και η λαδίλα πάνω και το θέαμα είναι τρελό μετά από αρκετά χιλιάδες χλμ..!Όποτε ένα δοχείο αναθυμιάσεων ίσως είναι αναγκαίο…(βεβαια αν παιζει ψεκασμα νερου-μεθανολης είναι καλυτερα τα πραγματα..)
Στα Vag πολύ σωστά είχαν θέματα με τις Pcv…όπου εκεί εκτός από λαδί χάνεις και πίεση..!(τρόπος για να ελέγχεις τις Pcv…απλά φυσάς με το στόμα στο σωλήνα των αναθυμιάσεων …αν όλα είναι μια χαρα…θα ακουστεί ένα κλαπ… καθώς κλείνει η βαλβίδα και νιώθεις και την αντίστοιχη πίεση στο στόμα…)
Ο χρόνος ζωής μιας τουρμπίνας δεν περιορίζεται καθαρά και μόνο από την πίεση….
Έχει να κάνει αρκετά με τις θερμοκρασίες(πρόγραμμα …θέση και τύπος καταλύτη κλπ) …το ποσό συχνά ξύλο τρώει..και το ποσό την προσέχει κάποιος..