Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 66

Θέμα: Επισκευή turbo σε 335i

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #18
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    βριλησσια
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    75
    Thanked
    28
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    (το 335 άμεσου ψεκασμού είναι σωστα..?)

    To λαδι στο κουλερ και στην εισαγωγή είναι φυσιολογικό ...μιας και όλες οι αναθυμιάσεις γυρνάνε και πάνε για κάψιμο.! (στα thp μοτερ των mini 207 κλπ είναι μια από τα ιδια..μεσα στην λαδίλα όπως στις φωτο από το 335)

    Αυτό βεβαία σε όλα τα μοτέρ άμεσου ψεκασμού είναι ένα θέμα …γιατί οι βαλβίδες εισαγωγής μένουν που μένουν «άπλυτες» γεματες μαυριλα ...πάει και η λαδίλα πάνω και το θέαμα είναι τρελό μετά από αρκετά χιλιάδες χλμ..!Όποτε ένα δοχείο αναθυμιάσεων ίσως είναι αναγκαίο…(βεβαια αν παιζει ψεκασμα νερου-μεθανολης είναι καλυτερα τα πραγματα..)

    Στα Vag πολύ σωστά είχαν θέματα με τις Pcv…όπου εκεί εκτός από λαδί χάνεις και πίεση..!(τρόπος για να ελέγχεις τις Pcv…απλά φυσάς με το στόμα στο σωλήνα των αναθυμιάσεων …αν όλα είναι μια χαρα…θα ακουστεί ένα κλαπ… καθώς κλείνει η βαλβίδα και νιώθεις και την αντίστοιχη πίεση στο στόμα…)

    Ο χρόνος ζωής μιας τουρμπίνας δεν περιορίζεται καθαρά και μόνο από την πίεση….
    Έχει να κάνει αρκετά με τις θερμοκρασίες(πρόγραμμα …θέση και τύπος καταλύτη κλπ) …το ποσό συχνά ξύλο τρώει..και το ποσό την προσέχει κάποιος..

  2. The Following 5 Users Say Thank You to saikoe39 For This Useful Post:

    Jimmakos (13-05-11), Panos 316T (13-05-11), S8N (12-05-11), Stefanos_Cool (13-05-11), stratos (13-05-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP