Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 66

Θέμα: Επισκευή turbo σε 335i

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #16
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18833
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ποσο χρονο ζωης εχει κανονικα μια τουρμπινα? με λογικη χρηση?
    H Κ04 στο καραπειραγμένο ΤΤ μου κρατούσε 35.000-40.000km αλλά με κυνηγητό.

    Η Κ03S στο mkV GTI το οποίο οδηγούσε η γυναίκα μου έβγαλε 90.000km.

    Οι τουρμπίνες αυτές είναι παμπάλαιες αλλά σκυλιά, με 360 θρος. Η Mitsubishi που φοράτε εσείς είναι σαφώς καλύτερη.

    Στο ΤΤ οι τουρμπίνες έκαναν ρήγματα με αποτέλεσμα να λαγκάρει περισσότερο και να σηκώνει κατάτι μικρότερο Overboost. Όταν το ρήγμα μεγάλωνε, ακουγόταν και ένα χαρακτηριστικό κροτάλισμα στο τούρμπισμα.

    Στο Golf θα ορκιζόμουν ότι όλα είναι ok αν δεν είχα δει λάδια στη σκάστρα. Τελικά το αξονάκι της είχε αποκτήσει πολλά μπόσικα αλλά από ρήγματα τίποτα... Όταν την αντικατέστησα είδα κυριολεκτικά άλλο αυτοκίνητο: Πολύ πιο πρόθυμο, πολύ πιο νευρικό, πολύ πιο ήσυχο. Από πιέσεις όμως τα ίδια πράγματα. Ο 2.0TFSI είναι φριτέζα από κατασκευής του (έχει σφυρήλατα Mahle από τη μάνα του και αρκετές ανοχές) οπότε δε μπορούσα να καταλάβω αν τα λάδια και τα σύννεφα πίσω ήταν από φυσιολογική κατανάλωση λαδιού ή από φθορά στην τουρμπίνα.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...

    Στο θέμα μας τώρα. Σήμερα ψιλοέντονη βόλτα, 1/4 του ντεπόζιτου βενζίνη αλλά τίποτα. Ούτε ίχνος απο καπνό.


    Οσο αφορά Δημήτρη το θέμα με το λάδι στο turbo. Χωρίς να είμαι σίγουρος, κάπου έχει την επιστροφή του λαδιού στην εισαγωγή και για αυτό το αρκετό λάδι.

    Επίσης, μην ξεχνάμε τότε που έβαλα το intercooler. Είχα περίπου 4000-4500 km και εδώ φαίνεται το αρκετό λάδι που έιχε μέσα το μαμά με σχετικά λίγα χιλιόμετρα.

    Αρκετή ποσότητα χύθηκε απο την εξαγωγή κατά το βγάλσιμο. Φαίνεται οτι είναι λερωμένο:



    Και εδώ μέσα στις κυψέλες φαίνεται αρκετό το λαδάκι αφού το αδειάσαμε:



    Τα ίδια και στο chargepipe όταν αλλαξαμε σκάστρα με τον Σπύρο και τον Φάνη.

    Δηλαδή απο την εισαγωγή δεν θα δούμε και πολλά. Η σκάστρα τώρα είναι λερωμένη στην εξαγωγή της με λάδι και πιστεύω έχει να κάνει με την ανατομία του μοτέρ.

    Οπως και να έχει στο ρελαντί δεν είδα καπνό σήμερα. Αν υπήρχε πρόβλημα στο turbo δεν θα κάπνιζε έστω και λίγο, δεν θα κάπνιζε και όταν είναι κρύο?
    Αυτό που βλέπεις στην εισαγωγή και στα i/c το είχα και στα δυο προαναφερθέντα αυτοκίνητα Στράτο. Και τα δυο είχαν πρόβλημα με βαλβίδες αναθυμιάσεων (ήταν πλαστικές και έσπαγαν εσωτερικά). Τσέκαρέ το. Σίγουρα θα βλέπεις λάδι στο κύκλωμα πίεσης της εισαγωγής, αλλά δε νομίζω ότι τόσο πολύ δικαιολογείται.

    Όσο για την τουρμπίνα, μετά από πολύχρονη ταλαιπωρία έχω πλέον καταλάβει πως ο μόνος τρόπος να την ελέγξεις είναι να τη λύσεις. Κάποια σύννεφα λαδιού στις γρήγορες αλλαγές είναι φυσιολογικά.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη S8N : 12-05-11 στις 12:14

  2. The Following 4 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    Panos 316T (12-05-11), PANOS-E60 (12-05-11), stratos (12-05-11), z3 2.2 (12-05-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP