Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο z3 2.2 Εμφάνιση μηνυμάτων
Στρατο,πως ειναι φυσιολογικο να εχεις λαδι στο cooler σου και στις σωληνωσεις?
Και μαλιστα αρκετουτσικο?
Στα Saab μια που τα αναφερες βγαζεις κολαρο να καθαρισεις πεταλουδα και ειναι χαρτι.και με μπολικα χλμ.

Δεν θελω να σε ανησηχω με τους προβληματισμους μου και να σε βαζω σε σκεψεις,αλλα μου κανει περιεργο ετσι οπως το λες.
Βεβαια το καθε μοτερ εχει και τις ιδιαιτεροτητες του.
Αλλα και παλι εμενα μου κανει εντυπωση.

Επισης πιστευω οτι αμα την εχουν ακουσει τα θρος και κατεβαζουν λαδακι θα ειναι και απο τις δυο πλευρες,απλα ειναι πιο ευκολο να το δεις απο τη μερια της εισαγωγης.
Οχι στο δικο σου μοτερ ομως! χαχαχα.
σκεφτομαι φωναχτα,τιποτα παραπανω

Οτι και αν γραφω ειναι καθαρα θεμα εγκυκλοπαιδικων γνωσεων και επιμορφωσης μου.
Ειμαι εδω για να μαθω!!!
Δήμητρη σε ευχαριστώ που μοιράζεσαι τους προβληματισμους σου μαζί μας. Μακάρι να μπορούσα να επιβραβεύσω τις γνώσεις, το ήθος σου και την συνεισφορά σου στο φόρουμ με πολλά παραπάνω απο μερικά παλιοthanks και θετικά rep.

Στο θέμα μας τώρα. Σήμερα ψιλοέντονη βόλτα, 1/4 του ντεπόζιτου βενζίνη αλλά τίποτα. Ούτε ίχνος απο καπνό.


Οσο αφορά Δημήτρη το θέμα με το λάδι στο turbo. Χωρίς να είμαι σίγουρος, κάπου έχει την επιστροφή του λαδιού στην εισαγωγή και για αυτό το αρκετό λάδι.

Επίσης, μην ξεχνάμε τότε που έβαλα το intercooler. Είχα περίπου 4000-4500 km και εδώ φαίνεται το αρκετό λάδι που έιχε μέσα το μαμά με σχετικά λίγα χιλιόμετρα.

Αρκετή ποσότητα χύθηκε απο την εξαγωγή κατά το βγάλσιμο. Φαίνεται οτι είναι λερωμένο:



Και εδώ μέσα στις κυψέλες φαίνεται αρκετό το λαδάκι αφού το αδειάσαμε:



Τα ίδια και στο chargepipe όταν αλλαξαμε σκάστρα με τον Σπύρο και τον Φάνη.

Δηλαδή απο την εισαγωγή δεν θα δούμε και πολλά. Η σκάστρα τώρα είναι λερωμένη στην εξαγωγή της με λάδι και πιστεύω έχει να κάνει με την ανατομία του μοτέρ.

Οπως και να έχει στο ρελαντί δεν είδα καπνό σήμερα. Αν υπήρχε πρόβλημα στο turbo δεν θα κάπνιζε έστω και λίγο, δεν θα κάπνιζε και όταν είναι κρύο?