
Αρχικό μήνυμα απο
stratos
Δημήτρη είναι εντελώς δύσκολο αυτό που λές έως αδύνατο. Είναι το δυσκολότερο σημείο του αυτοκινήτου για να βγεί και δεν έχει καμία πρόσβαση.
Ισως το chargepipe να έβγαινε πιο εύκολα μιας και το έχω αλλάξει μόνος μου αλλά δεν θα βγάλω συμπεράσματα για 2 λόγους. Πρώτα απο όλα έτσι και αλλιώς λαδωμένο είναι. Δεν θα ξεχάσω την αντικατάσταση του μαμά intercooler που έβγαλε αρκετό λαδάκι το οποίο είναι φυσιολογικό. Για αυτό καποια στιγμή θα μπάξω oil catch can να δούμε τι μαζεύει. Η σκάστρα πετάει λίγα λαδάκια έξω έτσι και αλλιώς.
Δευτερον δεν θα δείξει και πολλά. Αν υπάρχει διαρροή είναι στο πίσω μέρος, στο μαντέμι προς την εξάτμηση. Οπότε μπροστά δεν θα δούμε αν υπάρχει ζημιά.
Εκτός αν έχεις εμπειρία απο τα Saab και πιστεύεις οτι κάπως έτσι θα έχουμε ολοκληρομένη εικόνα.
Στρατο,πως ειναι φυσιολογικο να εχεις λαδι στο cooler σου και στις σωληνωσεις?
Και μαλιστα αρκετουτσικο?
Στα Saab μια που τα αναφερες βγαζεις κολαρο να καθαρισεις πεταλουδα και ειναι χαρτι.και με μπολικα χλμ.
Δεν θελω να σε ανησηχω με τους προβληματισμους μου και να σε βαζω σε σκεψεις,αλλα μου κανει περιεργο ετσι οπως το λες.
Βεβαια το καθε μοτερ εχει και τις ιδιαιτεροτητες του.
Αλλα και παλι εμενα μου κανει εντυπωση.
Επισης πιστευω οτι αμα την εχουν ακουσει τα θρος και κατεβαζουν λαδακι θα ειναι και απο τις δυο πλευρες,απλα ειναι πιο ευκολο να το δεις απο τη μερια της εισαγωγης.
Οχι στο δικο σου μοτερ ομως! χαχαχα.
σκεφτομαι φωναχτα,τιποτα παραπανω 
Οτι και αν γραφω ειναι καθαρα θεμα εγκυκλοπαιδικων γνωσεων και επιμορφωσης μου.
Ειμαι εδω για να μαθω!!!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη z3 2.2 : 11-05-11 στις 22:19
"ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)