Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 65

Θέμα: Ενισχυση πισω πατωματος σε Ε46 Μ3. Μια εναλλακτικη μεθοδος

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #22
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τα 46άρια (αλλά και τα 36άρια) άσχετα με τη χρήση ανοίγουν στο πάτωμα γιατί το εν λόγω κομμάτι είναι λάθος κατασκευασμένο από τη Bmw με λεπτή λαμαρίνα και ηλεκτροπόντες.

    Έχω δει περιπτώσεις όπου σηκώνεις το αμάξι και το πάτωμα φαίνεται τζάμι, αλλά μόλις κατεβάσεις διαφορικό και καθαρίσεις λίγο από τη σκόνη διακρίνεις "νεαρές" τριχοειδής ρωγμές οι οποίες θα έκαναν αισθητή την παρουσία τους (με ήχους τριβής μετάλλων) ίσως και σε 1 με 2 χρόνια όπου θα άνοιγαν κανονικά. Φυσικά στη εμφάνιση ρωγμών συμβάλουν και τα φθαρμένα - καθισμένα bushings της γέφυρας, όπου με τις εναλλαγές ροπής στο διαφορικό προκαλούν τα γνωστά "γκουπ" - bushings separation.

    To να κάνεις κολλήσεις με αδρανές αέριο (Αργόν) είναι η πιο δοκιμασμένη λύση. Ενισχύεις το πάτωμά σου με έξτρα λαμαρίνα στα επίφοβα σημεία έδρασης (όπως κοιτάμε από πίσω το αμάξι είναι το πίσω αριστερό και το μπροστά δεξί), κολλάς με Αργκόν και μετά περνάς και μια εποξική κόλλα από πάνω στα σημεία που έγινε η επέμβαση. Φυσικά τα σημεία αυτά πρέπει να ενισχυθούν και από μέσα.

    Το να κόψεις λαμαρίνα από τη μεριά του πορτ-μπαγκάζ ώστε να επέμβεις στο εσωτερικό μέρος του πατώματος αφήνει ένα απίστευτα αντιαισθητικό αποτέλεσμα. Σωστότερο είναι να κόψεις από κάτω και να κολλήσεις τις ενισχύσεις μέσα-έξω.

    Επίσης, θεωρώ το Tis της Bmw για γέμισμα του σάντουιτς πατώματος με foam απίστευτη πατάτα και μεσοβέζικη λύση, αφού ναι μεν προσφέρεις μία έξτρα απορρόφηση των δυνάμεων που αναπτύσσονται εκεί αλλά δεν ενισχύεις το ελαττωματικό κομμάτι.
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  2. The Following User Says Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    stratos (11-05-11)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP