Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο z3 2.2 Εμφάνιση μηνυμάτων
Στρατο ειναι ευκολο να βγαλεις τα κολλαρα εξαγωγης των τουρμπο?
Οταν λεω εξαγωγης εννοω τα κολλαρα που εχουν την πιεση προς την εισαγωγη.
Εκει θα φανει αν "κατεβαζει" λαδι καποια τουρμπινα προς την εισαγωγη.
Ειναι και αυτο ενα βημα

Η ακομα πιο ευκολα να βγαλεις το κολλαρο της πεταλουδας?
Δεν ξερω πως ειναι οι σωληνωσεις στο μοτερ αυτο.κρινε και αποφασισε για την πιο ευκολη
Δημήτρη είναι εντελώς δύσκολο αυτό που λές έως αδύνατο. Είναι το δυσκολότερο σημείο του αυτοκινήτου για να βγεί και δεν έχει καμία πρόσβαση.

Ισως το chargepipe να έβγαινε πιο εύκολα μιας και το έχω αλλάξει μόνος μου αλλά δεν θα βγάλω συμπεράσματα για 2 λόγους. Πρώτα απο όλα έτσι και αλλιώς λαδωμένο είναι. Δεν θα ξεχάσω την αντικατάσταση του μαμά intercooler που έβγαλε αρκετό λαδάκι το οποίο είναι φυσιολογικό. Για αυτό καποια στιγμή θα μπάξω oil catch can να δούμε τι μαζεύει. Η σκάστρα πετάει λίγα λαδάκια έξω έτσι και αλλιώς.

Δευτερον δεν θα δείξει και πολλά. Αν υπάρχει διαρροή είναι στο πίσω μέρος, στο μαντέμι προς την εξάτμηση. Οπότε μπροστά δεν θα δούμε αν υπάρχει ζημιά.

Εκτός αν έχεις εμπειρία απο τα Saab και πιστεύεις οτι κάπως έτσι θα έχουμε ολοκληρομένη εικόνα.

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο STREETRACING Εμφάνιση μηνυμάτων
Οπωσδηποτε αν τις βγαλεις εξω να τις ελεγξεις τι φθορα εχουν.
βγαινουν παρα πολλα συμπερασματα κ για το μιγμα κ για τις θερμοκρασιες.
Η φθορά θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε. Οσο για το μείγμα έχουμε πληροφορίες. Αρκετά πλούσιο απο το λ που μετράω και αρκετά καυστικό λόγο της μεθανόλης.

Οσο για τις θερμοκρασίες ας το αφήσουμε καλήτερα. Εκεί που τα Evo σταματάνε στην άκρη να κρυώσουν εγώ φτάνω στην θερμοκρασία λειτουργίας που παίζει στους 850 βαθμούς περίπου