Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
Οπότε δεν ισχύει αυτό που έγραψες παραπάνω.
Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο panos90 Εμφάνιση μηνυμάτων
δεν διαφωνω πουθενα με αυτα που λες και ουτε ερχονται σε αντιθεση με οτι ειπα..
Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο jonmedic Εμφάνιση μηνυμάτων
κοιταξε αν και δεν μαρεσει να παιρνω το μερος καμιας πλευρας σε αντιπαραθεσεις ...αλλο σου λεει ο φιλος....σου μιλαει για τον παραγοντα χρονο (Τ)....αν σε χρονο Τ =1 δευτερολεπτο με το μπλιμλικι εχεις ηδη ανοιξει την πεταλουδα σου τερμα και εχεις καψει χ παραπανω καυσιμο εχεις παρει E κινητικη ενεργεια ,,,αν ομως δεν ανοιξε η πεταλουδα καθολου αυτο το δευτερολεπτο τοτε πηρες 0 ..αρα τα συμπερασματα αν εχεις βγαλει την βασικη εκπαιδευση σε σχολειο και οχι στο ουφατζιδικο της γειτονιας ειναι οτι το μπλιμλικι δουλευει εστω και για αυτο το δευτερολεπτο,,,αυτα

φιλε μου καλε jonmedic, μαλλον το ουφαδικο της γειτονιας επισκεπτονταν αλλοι παρα εγω (δεν ειχε και η γειτονια μου... χεχε), και εξηγουμαι.
αν διαβασεις ολα τα μηνυματα προσεκτικα θα δεις οτι ο πανος υπεθεσε οτι η διαφορα στην αποκριση ειναι 1-1,5 δευτ. επειδη καποιος φιλος που ειχε στο διπλανο καθισμα τοσο το υπολογισε.
αυτο το τελευταιο το ξεπερναω καθως δεν χρειαζεται να το σχολιασουμε.

στο χωρο της αυτοκινησης και της βελτιωσης ειδικοτερα, ενα δευτερολεπτο ισοδυναμει με εναν αιωνα.
ειναι παρα πολυ μεγαλη διαφορα, η οποια βεβαια δεν μπορει να επιτευχθει με ενα καλωδιο που αλλαζει το ηλεκτρικο σημα.

το πουστερ αλλαζει το χαρτη του γκαζιου, δηλαδη το ρυθμο ανοιγματος αυτου.
και αυτο οχι στο τερμα γκαζι (διοτι δεν εχει τι αλλο να ανοιξει) οπως μετρουνται οι επιδοσεις ενος αυτοκινητου.
αρα εκει δεν εχει απολυτως καμια διαφορα.

ας πουμε λοιπον οτι στην αρχικη διαδρομη του γκαζιου ο χρηστης παταει γκαζι 40% και η πεταλουδα ανοιγει στο 25%. αυτο συμβαινει γιατι ετσι ο κατασκευαστης θελησε να γινεται με σκοπο την ομαλη λειτουργια τους χαμηλους ρυπους και την οικονομια.
παω τωρα εγω και αλλαζω αυτη τη σχεση (που καθοριζεται βασει του χαρτη) και την κανω ενα προς ενα.
οσο δηλαδη παταω τοσο ανοιγει. σαφως και θα καταφερω καποια msec διαφορα ανοιγματος στις ενδιαμεσες τιμες, αλλα στο τερμα γκαζι (που αυτο με ενδιαφερει στις μετρησεις ωστε να δω τι κερδισα) -επαναλαμβανω-δεν θα υπαρχει καμια διαφορα.

ας δουμε τωρα και κατι αλλο. αν απο χαμηλα ανοιξω αποτομα ολη την πεταλουδα (οπως κανει το πουστερ) τι θα γινει?
δεν θα μπορεσω να εκμεταλευτω την ανοικτη διαμετρο και λογικα θα εχω λαθος μιγμα και ατελη καυση.
αποτελεσμα αυξηση στην καταναλωση, χωρις ουσιαστικο κερδος.

γι αυτο στα καινουργια αυτοκινητα (σε αντιθεση με τα παλια που ειχαν ντιζα), οσο γκαζι και να πατησει ο οδηγος οι αισθητηρες και ο χαρτης καθοριζουν ποσο γκαζι θα ανοιξει ωστε να εκμεταλευθει πληρως τις εκαστοτε συνθηκες και να πραγματοποιηθει οσο το δυνατον καλυτερη καυση.
ετσι λοιπον δημιουργειται (σε ορισμενους) και η αισθηση της καθυστερησης στην αποκριση.

ενα αλλο θεμα ειναι αυτο που ειπε ο δημητρης. η μικρη υστερηση στην αρχικη διαδρομη του γκαζιου μαζι με τη CDV προσφερουν μεγαλυτερη αντοχη στην καταπονηση και το χρονο, διοτι βοηθουν ωστε να μην υποφερουν μερη του αμαξωματος που ειναι σχετικα ευαισθητα σε αποτομα φορτια.


τελος στον τυπο που εβαλα, ειπα μονος μου οτι ισχυει "χοντρικα"... φυσικα και δεν ισχυει ακριβως διοτι ειναι πολλες αλλες παραμετροι που πρεπει να υπολογισουμε αν θελουμε να ειμαστε 100% ακριβεις, πραγμα που επισης ειπα.
για να αλλαξουν οι επιδοσεις ενος οχηματος πρεπει ή τη δυναμη να επηρεασουμε ή το βαρος. σε αυτη τη λογικη το λαθος που βρισκεται στρατο? γιατι σπευδεις να κανεις μια επισημανση που δεν προσφερει τιποτα (χωρις μαλιστα να καταθεσεις καθαρα την αποψη σου) και δεν βαζεις κι εσυ πουστερ, αλλα ανοιξες ολοκληρο θεμα με τις βελτιωσεις που ΘΑ κανεις? ενα δευτερολεπτο διαφορα (και αντιστοιχα μετρα) με κοστος 200 ευρω δεν σου φτανει να περασεις αυτους που τωρα δεν μπορεις?
χαιρομαι ιδιαιτερα που εχουμε εδω ανθρωπους με καταρτιση και οχι ουφατζηδες. προκαλω λοιπον οποιον θελει να καθησει να υπολογισει μαθηματικα τη διαφορα της επιταγχυνσης με βαση τους χαρτες πριν και μετα πουστερ και να μας πει αν τελικα αυτη ειναι 1-1,5 δευτερολεπτο και σε ποιες συνθηκες.
επισης οποιος θελει μπορει να παρουσιασει και μετρησεις με vbox ωστε να δουμε και στην πραξη την υποτιθεμενη διαφορα.
θα χαρω να παραδεχτω οτι η αποψη μου ειναι λαθος...
οριστε και οι χαρτες...






εως τοτε θα μπορουσαμε να κανουμε μια υποθεση εργασιας (αυθαιρετη φυσικα) και να πουμε οτι αν μετρουσαμε πατωντας το γκαζι μεχρι τη μεση, το πουστερ θα κοροϊδευε την ecu και θα το ανοιγε ολο, ενω αλλιως θα εμενε ως τη μεση. εκει ναι θα ειχαμε μεταβολη της ιπποδυναμης και καποιο κερδος.
ομως αυτη η παραδοχη δεν συμβαινει στην πραγματικοτητα. τουλαχιστον κανεις που να ξερω εγω δεν μετραει πατωντας το μισο ή το 1/4 του γκαζιου (περιοχες που δουλευει κυριως το πουστερ).
και συν τοις αλλοις εκτιμω η διαφορα αυτη θα ηταν πολυ μικροτερη του ενος δευτερολεπτου, ισως ενα δεκατο.
στο wot αν καποιος μου ελεγε οτι το αμαξι χανει κιολας (γιατι ισως μπερδευεται καπου με την παρεμβολη του πουστερ), δεν θα μου φαινοταν περιεργο.

τελος σε οποιον αρεσει η αισθηση, μεγεια του με χαρα του, δεν θα διαφωνησω εδω, αλλα οπως βλεπουμε οι ενθερμοι υποστηρικτες του σιγα σιγα παραδεχονται αυτο που εγραψα απο την αρχη.
το πουστερ αυξανει την καταναλωση και κουραζει μετα απο λιγο καιρο, ετσι κατεληξαν να το εχουν κλειστο!
αρα πως πανε και το προτεινουν? χαχαχαχα

το πιο καλο ποστ ηταν του μητσου... γυμναστε το δεξι ποδι και βαλτε ενα μαλακο ελατηριο να δειτε διαφορα... αααχαχαχαχα
εγραψε!