Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 85

Θέμα: Στόχος: 500 whp

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #27
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    λοιπόν...όσον αφορά τις αντιδράσεις του αυτοκινήτου με περίπου 100% αύξηση απο τους
    300 ίππους. το αν το αμάξι φρενάρει στα 250 με τον ίδιο ρυθμο, είναι δεκτό και κατανοητό,
    ακόμα και για ένα παιδάκι του δημοτικού...ομως. όταν τα 100-160 σε μια διαδρομή το αμάξι
    τα πιάνει στον μισό χρόνο και χρειαστεί να φρενάρεις, τότε το φρένο είναι πάααααααααααρα
    μα πάααααααααααρα πολύ λίγο. με λίγα λόγια. είναι δυνατόν το ίδιο φρένο να είναι το ίδιο
    αποτελεσματικό σε αρκετά κιλά παραπάνω ροπής???δεν νομίζω. είναι δυνατόν ένα τέτοιο
    αμάξι με έναν τέτοιο ανύσηχο οδηγό να μην στρίψει αν βρεθεί σε καμμιά γ@μ@τη διαδρομή?
    πάλι δεν νομίζω...υπάρχει περίπτωση να ανταπεξέλθει η μαμά ανάρτηση του 335???ε μην
    αρχίσουμε να γελάμε κιόλα!!! 335 είναι. και επειδή έχω οδηγήσει 335, η ανάρτηση του,
    είναι μια ωραία άνετη ανάρτηση, πουδεν προδίδει το αμάξι, και τπτ παραπάνω. κοινώς, χλιαρά
    πράγματα...για διαφορικό δεν αναφέρομαι, λίγο πολύ όλοι ξέρουμε πως συμπεριφέρεται ένα
    μπλοκέ και ένα ελεύθερο. αν τώρα νομίζετε πως είναι περιττό, πάω πάσο. εγώ θα πιστεύω
    πως αυτά τα άλογα είναι περιττά για ένα τελείως άστητο αμάξι σε σχέση με τα άλογα του.
    για αξιοπιστία δεν θα πώ επίσεις, μιάς και είμαι σίγουρος πως ο στράτος γνωρίζει πως παίζει
    με την φωτιά.
    απο την άλλη όμως δεν μπορούμε να λέμε πως θα κάνουμε ένα αμάξι με 500 άλογα στους
    τροχούς και να υποστηρίζουμε πως το στήσιμο και φρένο είναι περιττά, απο την στιγμή που
    αυτά είναι που θα δώσουν αξία στα επιπλέον άλογα, τα οποία δεν είναι και λίγα...
    πλάκα κάνουμε ρε παιδιά???με ελεύθερο διαφορικό, αν αυτό φουσκώσει καμμιά τετάρτη στα
    στα 140 χιλιόμετρα και ξεκολλήσει ποιός θα το κρατήσει???μια που άφησες το γκάζι για να
    ισιώσει, και μια που έφυγες με την μία απο την άλλη. για καθήστε καλά...τα πράγματα δεν
    είναι αστεία.με την ασφάλεια δεν παίζουμε. τα λέω, γιατί πρίν 11-12 χρόνια και εγώ τις ίδιες
    μ@λ@κίες έκανα...
    130
    Οχι, δεν ακολουθώ ποτέ γρήγορες διαδρομές τέρμα. Δεν με εξιτάρουν τοσο. Χαλαρά πηγαίνω και θα πηγαίνω και με βελτίωση. Δεν παίζω με τέτοια πράγματα, έμαθα πιο μικρός απο στούκα με το Ε36 και μου έγινε μάθημα.

    Για τα φρένα το βρίσκω περιττή επέμβαση για το λόγο που ανέφερα πιο πάνω. Δεν τρέχω τόσο πολύ ούτε τα βάζω με την τύχη μου εκεί που δεν με παίρνει.

    Οσο με το διαφορικό σίγουρα έχεις κάποιο δίκιο. Αλλιώς το ελεύθερο και αλλιώς το μπλοκέ. Σε σαπουνόδρομους έτσι και αλλιώς δεν το ανοίγω ποτέ. Οσο για το να ξεκολλήσει και να το μαζέψω, δεν ξέρω την εμπειρία σου απο 335 αλλά είναι πολύ προβλέψημο μέχρι στιγμής και αντεπεξέρχεται πολύ καλά, ειδικά με το DTC on που πολύ σπάνια απενεργοποιήται.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dimzan Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το αμαξι θα ανεβαζει πιο γρηγορα χλμ και πιο ευκολα στην ιδια αποσταση οποτε θα χρησιμοποιεις πολυ περσσοτερο τα φρενα και σε μεγαλυτερο βαθμο απο οτι και πριν. Αρα ναι μεν δεν εχεις προβλημα μεγεθους μιας και απο τα 250 οπως λες μια χαρα κοβει, θα εχεις ομως προβλημα αντοχης αν αυτο το πραγμα το κανεις συνεχομενα. Και επειδη θα εχεις περισσοτερα αλογα τα 200-250 θα ερχονται πιο συχνα αρα και πιο συχνη θα ειναι η χρηση των φρενων. Αρα και γρηγοροτερη η καταπονηση τους αρα και τα φρενα θα υπερθερμαινονται πιο γρηγορα απο οτι αν ειχες λιγοτερα αλογα αρα και η πιθανοτητα να μεινεις απο φρενα μεγαλυτερη.

    Εμπειρος εισαι και ξερεις. Δεν ξερω τι φρενα ταιριαζουν στο 335, ομως σιγουρα θα υπαρχει κατι καλυτερο για βελτιωμενες καταστασεις.

    Στο θεμα της γενικοτερης μεταδοσης δε νομιζω να εχεις θεμα αν δεν το σκιζεις. Υπαρχουν 316 τουρμπατα που δεν εχουν σπασει ουτε ενα διαφορικο υπαρχουν και 316 με 110 αλογ απου κουρευουν κιβωτια διαφορικα ακρα και οτι βρουν μπροστα τους. Αυτα στο χερι σου ειναι να αντεξουν -η καλυτερα στο ποδι σου .

    Στο θεμα διαφορικου νομιζω πως τα 1500 ενος quife δεν ειναι μεγαλο ποσο με δεδομενο πως οδηγας ενα αμαξι 70-80χιλιαδων ευρω. Θα το ελεγα μαλλον τσιγουνια. Δεν εχεις Ε30 που κανει 3000 ωστε να λυπηθεις τα 500 για το μπλοκε. Τα πλεονεκτηματα τα ξερεις..

    Στο θεμα κρατηματος ειναι επιλογη σου να μην αλλαξεις αναρτηση, αν και σιγουρα ενα πιο σκληρο setup θα βοηθουσε την κατασταση.

    Για λαστιχα ομως , οπως ειπα και σε προηγουμενο ποστ, σιγουρα με πλατος 225 δεν πας πουθενα με 500 αλογα διοτι θα σπινιαρει σιγουρα και η 4η. Προτεινω κατι σε 245 semislick που σωζει την κατασταση, τουλαχιστον για να παταει η 2α κατω.

    Το ξαναλεω οτι με φοβιζουν τα 500 αλογα με μαμα σωθικα. Εστω λιγο ας ριξεις τη συμπιεση με φλατζα.
    Δεν το κάνω συνεχόμενα. Δεν με τρελαίνει η ιδέα. Και τα φρένα αντέχουν μια χαρά. Δεν έχουν υπερθεμανθεί ποτέ, ακόμα και σε πίστα. Θυμάμαι Μ3 Ε46 που είχε ακολουθήσει σε νηχτερινή και δεν αντεξε και εμεινε πίσω επειδή τον εγκατέληψαν τα φρένα. Ποτέ δεν είχα τέτοιο πρόβλημα.

    Η πρώτη επέμβαση που μπορεί να γίνει είναι το κίτ της performance με 1500 ευρώ αλλά οι μικρότεροι μπροστινοί δίσκοι που δίνει το κίτ με αποτρέπει. Για κάτι ανώτερο τότε χρειάζομαι το λιγότερο 4000 euro που δεν τα δίνω.


    Για κάποιο λόγο υπάρχει παρανόηση και δεν ξέρω γιατί αρκετά συχνά αναφέρεται λάθος διάσταση ελαστικού. Ακόμα και στο περιοδικό που έκανα παρουσίαση 225 γράφει αλλά είναι 255 πίσω.

    Το οτι υπάρχει κάποιο ρίσκο το ξέρω αλλα το γεγονός οτι οδηγάω ήρεμα το μειώνει αισθητά.

    Τέλος, απο τα γραφόμενα πολλών υπάρχει η ιδέα οτι είμαι μέγα κάφτης. Ελα που δεν είμαι. Ακόμα και στις νηχτερινές δεν παίζω με αυτά με αποτέλεσμα να μένω μερικές φορές πίσω καινα πηγαίνω μετά να βρίσκω τους άλλους για φαγητό.

    Οσο για το quife δεν κάνει 1500 euro. Εχω κολλητή κορώνα και διαφορικό που αναιβάζει αισθητά το κόστος με αμφίβολης ποιότητας αποτέλεσμα και κόστος αρκετά υψηλό. Ισως ο jannisa μπορεί να μας κατατοπήσει.

    Πάντως όπως και να έχει, με 500 άλογα ρόδα δεν σημαίνει οτι πηγαίνεις και πάντα τάπα.

  2. The Following 2 Users Say Thank You to stratos For This Useful Post:

    Panos 316T (11-04-11), PANOS-E60 (07-04-11)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP