Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 20

Θέμα: Ελεγχος διαρροης(?) λαδιων

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    18-11-10
    Περιοχή
    Lagadas - greece
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    2.181
    Thanked
    1370
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Tsambu Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θα ηθελα να κανω μια ερωτηση τεχνικης φυσεως, και οποιος μπορει ας με διαφωτισει.
    Σε ενα Ε39 της οικογενειας, υπαρχει πτωση σταθμης λαδιων του κινητηρα, σε επιπεδα περιπου ενος λιτρου ανα 2000 χιλιομετρα.
    Το αυτοκινητο παει αερας χωρις προβληματα αλλα το καψιμο καψιμο.
    Σε σερβις και ελεγχο τοσο στην επισημη αντιπροσωπεια οσο και σε εξωτερικα εξειδικευμενα συνεργεια, ειπωθηκε οτι ειναι στα πλαισια του φυσιολογικου(!).
    Διαρροη δεν υπαρχει,και εχουν προταθει ως λυσεις απο αλλαγη ελατηριων κλπ μεχρι μετατροπη σε τριλιτρο.
    Το προβλημα ειχε μετριαστει με αλλαγη λαδιων,μπηκαν πιο ρευστα, αλλα παρουσιαστηκε παλι.
    Κινητηρας Μ54 2002 μοντελο.Μπορει καποιος να μου περιγραψει συνοπτικα ολον τον ελεγχο που μπορει να γινει ωστε να αποκαλυφθει που βρισκεται το προβλημα?
    Κατ αρχην ποσα χιλ.εχει το αυτ.????? Αν τωρα βαζεις π.χ. 5-30 ,,,βαλε 5-40,,,,η και 15-40 και μετα μπορεις να δεις για καπια επισκευη ΑΛΛΑ τα τσιμουχακια βαλβιδων ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ τι να προλαβει να χασει απο κει και ποσο ανεβαζει εκει μηπως,,,,,,μιλαμε για σταγονες σε συγκριση με αλλου,,,,,,Το 100% οχι μονο στα BMW αλλα σε ολα τα αυτ. ειναι αδυνατισμα των ελλατηριων πιστονιων οποτε θες μια σειρα ελατηρια σιγα το πραμα.

  2. The Following 2 Users Say Thank You to 850CSI For This Useful Post:

    ghost-rider (05-04-11), m-power_01 (17-03-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP