Μητσο περιμενε λιγο να δουμε πως παει το δικο μου και μετα πραξε με σπεκ.

Στην αρχη υπηρχε ενα προβλημα...ενω ειχαμε τοποθετησει βολαν/δισκο/πλατο δεν κουμπωνε το σαζμαν πανω στο μοτερ....υπηρχε κενο μερικα χιλιοστα...Επειτα απο ανταλλαγη παρα πολλων μηνυματων με τη σπεκ (δε παραδεχονταν πως εστειλαν λαθος πραγματα) αποφασισα να το ξαναπροσπαθησω σε συνεργειο στη Θεσσαλονικη. Τελικα το συστημα κουμπωσε με καποιες τροποποιησεις στο βολαν (φαγωμα εκει που βιδωνει στο στροφαλο) .Ομως μετα το αυτοκινητο πατιναρε συνεχεια, σε ολες τις στροφες και αλλαγες...πχ αν εκανες αλλαγη με το γκαζι πατημενο, αλλαζε ταχυτητα αλλα ο δισκος δε κουμπωνε σωστα πανω στο βολαν και πατιναρε, το πατιναρισμα σταματουσε μονο οταν αφηνες το ποδι απο το γκαζι.
Το αυτοκινητο σεταριστηκε πανω σε διαγνωστικο (οχι gt1) πολλες φορες. Εγινε ελεγχος σε ολα τα περιφερειακα του σασμαν , υγρα ,τρομπες κτλ. Ολα ηταν και ειναι αριστα. Τελικα το βολαν φαγωθηκε ,μειωθηκε το παχος και οπως εδειχνε το Σαββατο δουλευε.....