Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο skandalis447 Εμφάνιση μηνυμάτων
Σε θεμα επιδοσεων,η πορσε παντα ειναι μπροστα απο αλλο αμαξι στα ιδια αλογα...Βλεπετε οτι παρολο που το Μ3 ειναι 70 αλογα πανω και καποια κυβικα,μενει πισω...Φανταστειτε να ειχαν βαλει την καρρερα Σ με 385 αλογα...Τωρα στα φρενα,το βμ εχει καλυτερη αισθηση απο το πορσε και πρεπει να φρεναρει καπως καλυτερα στο ΠΡΩΤΟ δυνατο φρεναρισμα...Εκει ομως που αρχιζουν να τελειωνουν τα φρενα του Μ,αρχιζουν να δουλευουν τα φρενα του 911...Δεν ειναι επιστημη,απλα πολυπιστονες δαγκανες...Η βμ το εχει ετοιμο το σετ απο το 135,που δουλευει αψογα σε Μ3...Ειλικρινα απορω γιατι δεν το βαζουν και καθομαι εγω να το τοποθετω....
Η εν γένη κατασκευή του ακριβού "σκαραβαίου" (όλα πίσω να κρέμονται στον προφυλακτήρα) δίνει το αρχικό προβάδισμα στις επιδόσεις καθώς φυσικά και η (παραδέχομαι) πολύχρονη εξέλιξη στο ίδιο μοτίβο...
Στην προκειμένη περίπτωση το Μ3 ΔΕΝ μένει πίσω όπως φυσικά και σε όλα τα συγκριτικά του "απλού" 997 με το Μ3 Ε92. Να θυμήσω ότι ξένα και Ελληνικά έντυπα σύγκριναν πάντα το 92άρι με 997S και 4S (385PS) φέροντας τα σε σχεδόν ισόπαλo αποτέλεσμα..!
Προσωπικά έχοντας οδηγήσει αρκετά 997 4S και με κολλητό κάτοχο 2S θεωρώ ότι είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα αλλά δεν παύει να τα χαρακτηρίζει η ελαφρότητα του εμπρός μέρους που ξενίζει και δυσκολεύει μέχρι να φορτιστεί είτε φρενάρεις είτε στρίβεις. Έχω καταλήξει να πίστεύω περισσότερο στην εξαιρετική κατανομή μαζών των M και δει των Μ3..
Όσο για την άντοχή των φρένων έχεις ΟΛΑ τα ΔΙΚΙΑ!