Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 34

Θέμα: Carrera vs E92 M3

  1. #21
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    521
    Thanked
    400
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ηταν τυχερος Στρατο...Μαλλον εκοβε βασιλοπιτα το 850
    Παντως σχετικα με το θεμα,υπαρχει ενα δεδομενο...Η καθε εταιρια εχει τα + και τα - της...Καπου κερδιζει και καπου χανει το καθε αμαξι...
    Σε θεμα επιδοσεων,η πορσε παντα ειναι μπροστα απο αλλο αμαξι στα ιδια αλογα...Βλεπετε οτι παρολο που το Μ3 ειναι 70 αλογα πανω και καποια κυβικα,μενει πισω...Φανταστειτε να ειχαν βαλει την καρρερα Σ με 385 αλογα...Τωρα στα φρενα,το βμ εχει καλυτερη αισθηση απο το πορσε και πρεπει να φρεναρει καπως καλυτερα στο ΠΡΩΤΟ δυνατο φρεναρισμα...Εκει ομως που αρχιζουν να τελειωνουν τα φρενα του Μ,αρχιζουν να δουλευουν τα φρενα του 911...Δεν ειναι επιστημη,απλα πολυπιστονες δαγκανες...Η βμ το εχει ετοιμο το σετ απο το 135,που δουλευει αψογα σε Μ3...Ειλικρινα απορω γιατι δεν το βαζουν και καθομαι εγω να το τοποθετω....
    Understeer is when you hit the wall with the front of the car
    Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
    Horsepower is how fast you hit the wall,
    Torque is how far you take the wall with you.

  2. #22
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    να μην απωρείς καθόλου δημήτρη...απλά να τους ευχαριστείς...χαχαχαχαχα.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  3. #23
    Εγγραφή
    26-08-10
    Περιοχή
    Voula
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    178
    Thanked
    92
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο skandalis447 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σε θεμα επιδοσεων,η πορσε παντα ειναι μπροστα απο αλλο αμαξι στα ιδια αλογα...Βλεπετε οτι παρολο που το Μ3 ειναι 70 αλογα πανω και καποια κυβικα,μενει πισω...Φανταστειτε να ειχαν βαλει την καρρερα Σ με 385 αλογα...Τωρα στα φρενα,το βμ εχει καλυτερη αισθηση απο το πορσε και πρεπει να φρεναρει καπως καλυτερα στο ΠΡΩΤΟ δυνατο φρεναρισμα...Εκει ομως που αρχιζουν να τελειωνουν τα φρενα του Μ,αρχιζουν να δουλευουν τα φρενα του 911...Δεν ειναι επιστημη,απλα πολυπιστονες δαγκανες...Η βμ το εχει ετοιμο το σετ απο το 135,που δουλευει αψογα σε Μ3...Ειλικρινα απορω γιατι δεν το βαζουν και καθομαι εγω να το τοποθετω....
    Η εν γένη κατασκευή του ακριβού "σκαραβαίου" (όλα πίσω να κρέμονται στον προφυλακτήρα) δίνει το αρχικό προβάδισμα στις επιδόσεις καθώς φυσικά και η (παραδέχομαι) πολύχρονη εξέλιξη στο ίδιο μοτίβο...
    Στην προκειμένη περίπτωση το Μ3 ΔΕΝ μένει πίσω όπως φυσικά και σε όλα τα συγκριτικά του "απλού" 997 με το Μ3 Ε92. Να θυμήσω ότι ξένα και Ελληνικά έντυπα σύγκριναν πάντα το 92άρι με 997S και 4S (385PS) φέροντας τα σε σχεδόν ισόπαλo αποτέλεσμα..!
    Προσωπικά έχοντας οδηγήσει αρκετά 997 4S και με κολλητό κάτοχο 2S θεωρώ ότι είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα αλλά δεν παύει να τα χαρακτηρίζει η ελαφρότητα του εμπρός μέρους που ξενίζει και δυσκολεύει μέχρι να φορτιστεί είτε φρενάρεις είτε στρίβεις. Έχω καταλήξει να πίστεύω περισσότερο στην εξαιρετική κατανομή μαζών των M και δει των Μ3..
    Όσο για την άντοχή των φρένων έχεις ΟΛΑ τα ΔΙΚΙΑ!

  4. #24
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    1.493
    Thanked
    850
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    για τα φρενα υπαρχει η αποψη οτι στα λιγα χιλιομετρα τα μονοπιστονα αποδιδουν αψογα,ενω στα πολλα χιλιομετρα τα πολιπιστονα βρισκονται στο στοιχειο τους.
    τελικα τι ισχυει?γιατι η porsche,ferrari κλπ βαζουν εξαπιστονα μπροστα τετραπιστονα πισω και η Μ επιμενει στα μονοπιστονα?
    αλλωστε ολα τα αυτοκινητα προοριζονται για γρηγορη οδηγηση.
    εν τελει τι ισχυει....
    και να ελεγα οτι το Μ3 ειναι φθηνο....
    σε αντιθεση με τα πορσε που απο το βασικο μοντελο τοποθετουνται πολιπιστονα(και μαλιστα με παραδοση)
    παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....

  5. #25
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν είναι μονοπίστονα, είναι 2πίστονα με τεράστια έμβολα (σε σχέση με τα έμβολα των brembo) πίσω ναι είναι μονοπίστονα.

  6. #26
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GEORGE316 Εμφάνιση μηνυμάτων
    για τα φρενα υπαρχει η αποψη οτι στα λιγα χιλιομετρα τα μονοπιστονα αποδιδουν αψογα,ενω στα πολλα χιλιομετρα τα πολιπιστονα βρισκονται στο στοιχειο τους.
    τελικα τι ισχυει?γιατι η porsche,ferrari κλπ βαζουν εξαπιστονα μπροστα τετραπιστονα πισω και η Μ επιμενει στα μονοπιστονα?
    αλλωστε ολα τα αυτοκινητα προοριζονται για γρηγορη οδηγηση.
    εν τελει τι ισχυει....
    και να ελεγα οτι το Μ3 ειναι φθηνο....
    σε αντιθεση με τα πορσε που απο το βασικο μοντελο τοποθετουνται πολιπιστονα(και μαλιστα με παραδοση)
    τπτ το περίεργο...απλά ισχύει το γεγονός πως το ντιβίζιον είναι για ντομάτες,
    όσον αφορά τα φρένα...ακόμα και για σωληνάκια και τακάκια που δοκιμάζουν
    κάποιοι για την καλυτέρευση τους, θα έπρεπε η ίδια η εταιρεία, κάτι να έχει
    κάνει...εγώ πάντως με πολυπίστονα μπρός πίσω, βλέπω καλύτερη διαφορά
    στο φρενάρισμα, και στις χαμηλές ταχύτητες και στις υψηλές...απλά δεν έχουν
    καμμιά επαφή με τα μαμά...και να φανταστείς πως έχω και απο τα μάπα, σε
    αντίθεση με κάτι brembo - wilwood - ap - alkon, κτλ κτλ...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  7. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    manos///3 (03-01-11)

  8. #27
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν είναι μονοπίστονα, είναι 2πίστονα με τεράστια έμβολα (σε σχέση με τα έμβολα των brembo) πίσω ναι είναι μονοπίστονα.
    Nικο μονοπιστονα πρεπει να ειναι μπροστα.
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  9. The Following 2 Users Say Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    NickE60 (03-01-11), Thomelef (03-01-11)

  10. #28
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Το division τοποθετει πολυ καλα φρενα για ενα δυνατο μονο πατημα....αντε δυο.

    Εχω μετρησει με pbox και στο πρωτο δυνατο τεστ εδειξε 100-0 σε 33 μετρα!!!! Λεω απο μεσα μου ΟΥΑΟΥΥΥΥΥΥ!!!!

    Το δευτερο τεστ στο καπακι εδειξε 36 , το τριτο 40 , το τεταρτο 45 και παει λεγωντας........σταματησα καποια στιγμη γιατι να μη με χασουν σε κανα χαντακι..

    Και ολα αυτα με σωληνακια υψηλης goodridge, υγρο motul rbf600, τακακια pagid rs19 και βαρος 160 κιλα κατω απο το Μ3.... Παλι καλα δηλαδη...
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  11. #29
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Nικο μονοπιστονα πρεπει να ειναι μπροστα.
    Σωστά Μάνο μόλις το διαπίστωσα
    Είχα την εντύπωση πως το Μ3 Ε9x χρησιμοποιεί τις ίδιες με το Μ5-Μ6 Ε6x


  12. The Following 2 Users Say Thank You to NickE60 For This Useful Post:

    alexk (03-01-11), Thomelef (03-01-11)

  13. #30
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Nικο μονοπιστονα πρεπει να ειναι μπροστα.
    σωστός ο μάνος...είναι διαιρούμενες οι δαγκάνες...
    https://bmwfans.info/parts/catalog/E...ke_pad_sensor/
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP