στα 600 άλογα που δουλεύει το πρώτο στάδιο όμως παίζεις και με την τύχη σου...
με 11.5/1 συμπίεση που έχει το ///Μ3, σε σχεδόν διπλάσια ιπποδύναμη θα έπρεπε
να ρίξεις συμπίεση για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο...τα μπουλώνια είναι επίσεις
θέμα για τέτοιου είδους δουλειές, όπως και πολά άλλα...θεωρώ το πρώτο στάδιο
απαγορευτικό για κλειστό μοτέρ, ώς προς την αξιοπιστία του αυτοκινήτου...
όσο για τον θόρυβο, είπαμε...άλλο αμάξι δίνεις, άλλο αμάξι παίρνεις. και φυσικά
ο θόρυβος είναι το λιγότερο. παίρνεις ένα εκρηκτικό τουρμπίσιο Μ3 και αφήνεις
πίσω ένα γραμικό αυτοκίνητο με αρκετή δύναμη και πλήρως ελεγχόμενο...
θα θεωρούσα πολύ καλύτερο τον δρόμο που διάλεξε ο δημήτρης τουρμποντογκ.