Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
Τα Euro spec Ε46 Μ3 εχουν 400 cel cats που βρισκονται αμεσως μετα τα χταποδια (section 1). Τα US spec εχουν τους καταλυτες πανω στα χταποδια ωστε να ζεσταινονται πιο γρηγορα και ειναι πιθανο να εχουν και πιο restrictive cats απο 400cpi λογω αυστηρoτερων εκπομπων ρυπων στο Αμερικα.

https://www.europeancarweb.com/tech/...omy/index.html

https://www.thorneymotorsport.co.uk/...m3-power.shtml

Οσοι εχουν αλλαξει καταλυτες και εβαλαν SS (που ειναι βασικα HJS 200 cpi) εχουν δει σιγουρα αυξηση στον θορυβο (και καποια αλογακια επιπλεον). Αυξηση θορυβου->πιο ελευθεροι καταλυτες
ποιο το σμπερασμα οτι εγω καραστοκ το αμαξι
και του φιλου μου 200 cells + muffler ss
και εχουμε τα ιδια νουμερα?