Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 22

Θέμα: μυθος η αληθεια τελικα για τους καταλυτες του Μ3???

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #13
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τα Euro spec Ε46 Μ3 εχουν 400 cel cats που βρισκονται αμεσως μετα τα χταποδια (section 1). Τα US spec εχουν τους καταλυτες πανω στα χταποδια ωστε να ζεσταινονται πιο γρηγορα και ειναι πιθανο να εχουν και πιο restrictive cats απο 400cpi λογω αυστηρoτερων εκπομπων ρυπων στο Αμερικα.

    https://www.europeancarweb.com/tech/...omy/index.html

    https://www.thorneymotorsport.co.uk/...m3-power.shtml

    Οσοι εχουν αλλαξει καταλυτες και εβαλαν SS (που ειναι βασικα HJS 200 cpi) εχουν δει σιγουρα αυξηση στον θορυβο (και καποια αλογακια επιπλεον). Αυξηση θορυβου->πιο ελευθεροι καταλυτες

  2. The Following 6 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    gnx (30-11-10), imolarot (30-11-10), m-power_01 (30-11-10), soc12r (30-11-10), steliosm46 (05-12-10), zaharias (30-11-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP