Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγω πιστευω, οτι οποιος καβαλαει αυτοκινητο κατασκευης μετα το '90 δεν εχει κανενα προβλημα να προσαρμοστει και στην τουρμπινα...και να ξεχασει την ατμοσφαιρα !
Το εχει διδαξει η ιστορια... Το ιδιο εγινε οταν παρουσιαστηκε το Ε36.
-Πω πω τι μαλακια ειναι αυτη ,δεν εχει τον τσαμπουκα του ''φουσκωτου'' , ειναι βαρυ, δεν βγαινει το @@abs κλπ κλπ...

Μολις βγηκε η evo με ανεβασμενη ιπποδυναμη , τα ξεχασαμε ολα! Εγινε αυτοσκοπος να παρουμε ενα Μ3 Ε36...και το γεγονος οτι δεν ''φωναζε '' απο μακρυα (που πριν μας χαλαγε) τωρα δεν μας πειραζε...γινοταν ευκολη η μετατροπη!

Βγαινει Ε46 ...
-Τι ειναι αυτη η π@παρδελα? smg ? τι λε ρε? Αμα δεν αλλαζεις μονος σου ταχυτητα δεν λεει... αμα δεν κανεις μυτη τακουνι να κατεβασεις , να, να , να... (βεβαια το οτι στο 46 μυτη-τακουνι κοβει βενζινες δεν ενοχλησε κανεναν)

και αν συνεχισω να γραφω δεν θα τελειωσω ποτε...

και κατι τελευταιο... οταν διαβαζω ''οτι πραγματικη δυναμη δεν συμπιεζεται '' ελεγε η bmw κλπ κλπ μου θυμιζει κατι παιχτακια που κλωτσανε το τοπι και κανου βαρυγδουπες δηλωσεις ''για παντα στο λιμανι'' και την αλλη χρονια ειναι στην λεωφορο...
Μα καλα την λεξη μαρκετινγκ ...δεν την εχετε ακουσει?
Δεν αντιλεγει κανενας πιστευω στα λεγομενα σου..!!!Ομως,ξαναλεω,την φιλοσοφια των ///Μ δεν την αντιπροσωπευουν οι τουρμπινες!!!.Δεν ειναι τυχαιο που υποκλεινονται ΟΛΟΙ στο m3e30 καθως δεν ειναι τυχαιο πως την ανακυρηξε το αγγλικο evo την καλυτερη ///M.Δευτερo στην καταταξη ηταν το m3e46 csl...οχι γιατι ειχε σειριακο κιβωτιο smg ουτε γιατι ειχε 360 ιππους αλλα γιατι πλησιαζε στη φιλοσοφια του πρωτου..που κερδιζει επειδη κανει περισσοτερα με λιγοτερα εφοδια και καταρριπτει τον ισχυρισμο πως οσο πιο δυνατο ειναι ενα αυτοκινητο..τοσο το καλυτερο..Αν ισχυε κατι τετοιο η Ε92Μ3,ο οποιος στα χαρτια ειναι ο καλυτερος συνδυασμος θα αποτελουσε το αποκορυφωμα των δημιουργηματων ///Μ.Ομως -οπως γραφει το evo-ΤΟ ΑΓΓΙΓΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΕΠΟΧΗ.