Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν πάντως η οδηγική αίσθηση των bmw μείνει αναλλοίωτη, δε νομίζω πως η κατάργηση της ατμόσφαιρας σε μοντέλα όπως τα Μ θα είναι τόσο κακή.
Ιδίως αν οι τουρμπίνες συνοδεύονται και από αρκετούς κυλίνδρους όπως συμβαίνει με τους V8 των Χ5Μ, Χ6Μ και σύντομα της Μ5.
Άλλωστε και το GTR V6 τούρμπο έχει και ο κινητήρας του είναι διαμάντι.
Το θέμα λοιπόν δεν είναι τόσο τι κινητήρα παράγεις, όσο ο κινητήρας αυτός να είναι άρτια κατασκευασμένος, τεχνολογικά προηγμένος και ανώτερος του ανταγωνισμού.
Αν λοιπόν η bmw φτιάξει καλούς τούρμπο κινητήρες που δεν θα αλλοιώνουν τη σπορ αίσθηση και θα προσφέρουν δύναμη ισάξια και ανώτερη του ανταγωνισμού (γιατί καλώς η κακώς, η ατμόσφαιρα δε φαίνεται να συνεχίζει να αντέχει τον ανταγωνισμό των τουρμποκινητήτων στις κατηγορίες που παίζει η bmw), τότε προσωπικά δεν έχω πρόβλημα.

Αν όμως αρχίσει και η νοθεία της οδηγικής απόλαυσης για χάρη του all around χαρακτήρα και για να μπορεί η κάθε κουλομαρία να πάει τάπα οδηγώντας ένα αμάξι που ουσιαστικά τα κάνει όλα μόνο του, τότε οι Βαυαροί το έχουν χάσει το παιχνίδι, αφού τέτοια αυτοκίνητα ξέρουν να φτιάχνουν πολλοί...και καλύτερα από αυτους.
Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
βασικά ώντος ρε...τι ///Μ μπορεί να είναι ένα αμάξι με
χαμηλή συμπίεση που θα στροφάρει μέχρι τις 7 χιλιάδες???
μην λέμε και ότι θέλουμε...μαλακία μπορεί να μην είναι,
αλλά σίγουρα ///Μ δεν θα είναι.επίσεις η ιστορία έχει
δείξει πως ένα ///Μ είναι παλούκι για βελτίωση, για τον
λόγο ότι το μοτέρ είναι σχεδόν στο όριο απο το εργοστάσιο.
εδώ με το καλημέρα με πρόγραμμα εξάτμιση θα πειγαίνει
500 άλογα για πλάκα...δεν κολάει το πράμα ρε παιδιά...
πως να το κάνουμε δλδ. απλά δεν πάει.
με κάτι τέτοιο τι σε κάνει να πιστεύεις πως θα μείνει αναλλοίωτο???
///Μ με σκάστρες και μιλάμε για ακόμα ρε παιδια???