Νικο και πολλα λεφτα λες....το gts δε φοραει κατι διαστημικο..τα βρισκεις ολα στην αγορα!
Να ρωτησω κατι?
Οι δημοσιευμενοι χρονοι σιγουρα ειναι χωρις κινηση στο ρινγκ?
Γιατι στο Χοκενχαιμ 1 δευτ. πιο κατω απο το csl ειναι ικανοποιητικο νουμερο..
Νικο και πολλα λεφτα λες....το gts δε φοραει κατι διαστημικο..τα βρισκεις ολα στην αγορα!
Να ρωτησω κατι?
Οι δημοσιευμενοι χρονοι σιγουρα ειναι χωρις κινηση στο ρινγκ?
Γιατι στο Χοκενχαιμ 1 δευτ. πιο κατω απο το csl ειναι ικανοποιητικο νουμερο..
δλδ το csl gt3/gt3rs superleggera scuderia δεν ειναι για χρήση δρόμου??? εχω οδηγήσει rs 500 ατμόσφαιρα εδω αθήνα και ήταν το ίδιο "άνετο" με το δικό μου αμάξι...
παλιότερα εχω οδηγήσει csl πάλι μέσα στην αθήνα κ γύρω γύρω και είχα πάθει εγκεφαλικό!!!!!
το ελαφρωμένο των 1100-1200 κιλών ναι θα είναι κοτέτσι οκ..
αλλα τα 1350-1450 που "ζητάμε" στο gts ή σε αυτήν την κατηγορία γενικότερα καθε άλλο παρά track only είναι....
Και όταν είχε κανει ντου το csl αν το γνώριζα καλύτερα το αμαξι όταν πηρα το δικό μου να είσαι σίγουρος οτι θα το χτύπαγα....
τώρα δεν έχει νόημα για μένα να το πάρω...παρά μόνο να αλάξω 5-6 πράγματα ακομή και είμαστε οκ.....![]()
Mια ζωή Μ3 που είναι πουταν@ και κυρία...
Μ3 is gone...
Stathis (31-08-10)
μάνο μου είπα πιο πάνω να το χτίσω εγω το αμάξι με αυτά που θέλω εγω...
αν ήταν να έμπαιναν τα πράγματα της bmw μια γρήγορη βόλτα σε 4-5 μαγαζια στην απέναντι όχθη και θα ήμασταν οκ με 12-13χιλιάρικα.....
δεν ξέρω σίγουρα για το ρινγκ αν είχε κίνηση ή όχι...
αλλά για το χοκεν ρινγκ θα έπρεπε να έιχε τουλάχιστον 3 δευτερόλεπτα...με τρια κλειστά κομάτια κ φούλ το υπόλοιπο....
και πάλι csl εκει με λίγα πράγματα ( φρένα και μια σοβαρή ανάρτηση ) είναι μπροστά....
Mια ζωή Μ3 που είναι πουταν@ και κυρία...
Μ3 is gone...
Δηλαδή η εργοστασιακή ανάρτηση του csl δεν είναι σοβαρή?
Επίσης, με αυτή τη λογική και στη gts αν πχ αλλάξουν ανάρτηση, την ελαφρύνουν (γιατί δε μπορεί, όλο και από κάπου θα ελαφραίνει και αυτή) κλπ, δε θα γίνει ακόμα πιο γρήγορη?
Το σωστό είναι να συγκρίνουμε δύο εργοστασιακά μοντέλα, χωρίς aftermarket βελτιώσεις κι εκεί η gts είναι πιο γρήγορη από τη csl, ακόμα και αν όλοι θα τη θέλαμε γρηγορότερη.
Γιατί αν αρχίσουμε να μιλάμε για βελτιώσεις, σχεδόν οποιοδήποτε αυτοκίνητο μπορεί να γίνει γρηγορότερο από οποιοδήποτε άλλο...
the more people agree with me
the more I think I'm wrong
BILL007 (30-08-10)
απλά δεν είναι ρυθμιζόμενη σε σχέση με του gts, πράγμα που κάνει την όλη
φάση λίγο πιο δεσμευτική για τον απαιτητικό πιστάκια όπου δεν μπορεί να παίζει
με το σετ απ του αυτοκινήτου σε πολά επίπεδα.
δεν υπάρχει λόγος γιατί πέτυχαν να την κάνουν πιο γρήγορη, έστω και με
πολύ μικρή διαφορά έναντι των χρημάτων που ζητάνε για το συγκεκριμένο.
και τα δυό εργοστασιακά είναι απο την στιγμή που βγαίνουν έτσι όπως τα
βλέπουμε απο το εργοστάσιο. όλα τα ανταλακτικά φέρουν το ///M BADGE,
άσχετα αν τα φρενα είναι της brembo και η ανάρτης απο την KW ή BILSTEIN
ή και'γω δεν ξέρω πού.
ANYWAY...κλείνω με τα πιο πάνω σχόλια του άρη και συνεχίζω το ποστ μου
απο αυτό το σημείο...
εγώ θα έλεγα να το πάρουμε το πράγμα πιο αντικειμενικά.
ας ξεκινήσουμε απο την τιμή καταρχήν. η τιμή κατ'εμέ είναι ναι μεν ακριβή,
αλλά απολύτως λογική για την τόση περιορισμένη παραγωγή του οχήματος.
δλδ...λογικότατο το gts με 150 αυτοκίνητα παραγωγή να είναι τρομακτικά
ακριβότερο έναντι του csl, με παραγωγή πάνω απο 1500 αυτοκίνητα.
αλήθεια το csl σήμερα πόσο θα κόστιζε μετά απο 7 χρόνια???εγώ λέω σίγουρα
+10.000 επιπλέον τουλάχιστο. εσείς τι πιστεύετε???
αυτό είναι και η αφετηρία για να σταματήσουμε λίγο την σύγκριση νούμερα
έναντι τιμής. καταρχήν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο όπου μόνο 150 άτομα σε
όλο τον πλανήτη θα έχουν την τύχη να το φιλοξενούνε στο γκαράζ τους...
φυσικά και τους νοιάζει πιο πολύ η μοναδικότητα του αυτοκινήτου, παρά αν
θα μπορούσε να είναι 2 δεύτερα γρηγορότερο, ή αν θα γελάνε μαζί του η
οδηγοί και κάτοχοι των γυμνών porsche...γιατί???γιατί κανένα απο αυτά δεν
είναι περιορισμένης παραγωγής.
σίγουρα κάποιος που έχει μεράκι μπορεί να φτιάξει ένα ///Μ3 να είναι πιο
γρήγορο και απο dragster και να στρίβει σαν φόρμουλα. το θέμα όμως είναι
πως δεν θα γίνει ποτέ gts.
τέλος η bmw με αυτό το αυτοκίνητο δειλώνει πως γράφει στα @@ της τι λέει
ο υπόλοιπος λαός που λατρεύει το σήμα και περιορίζεται στους 150 πωρωμένους
λεφτάδες που σήμερα αγοράζουν μοναδικότητα για να έχουν ιστορία αύριο στα
χέρια τους.
προσωπικά και να είχα τα λεφτά, αλλά και να μπορούσα να το αγοράσω, γιατί
βλέπετε υπάρχει και λίστα η οποία σίγουρα δεν θα είναι κάτι εύκολο για να δείς
το όνομα σου εκει μέσα, δεν θα το αγόραζα...
αυτό όμως σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να βγάλει βαλούτα το gts έναντι
του προκάτοχου του.
αυτά τα ολίγα...![]()
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Θωμά, το σχόλιό μου πήγαινε προς τον Nick M3 που έλεγε ότι μια csl με διαφορετική ανάρτηση, φρένα κλπ θα ήταν πιο γρήγορη απ'τη gts. Αυτή η csl, που πράγματι μπορεί να ήταν πιο γρήγορη, θα έπαυε όμως να ήταν εργοστασιακή. Έτσι λοιπόν και μια gts με παρεμβάσεις του κατόχου μπορεί να γίνει ακόμα πιο γρήγορη από τη βελτιωμένη csl και πάει λέγοντας.
Γι'αυτό λέω ότι πρέπει να συγκρίνουμε τη csl με τη gts όπως ακριβώς βγήκαν από το εργοστάσιο. Γιατί αν στο παιχνίδι μπουν οι βελτιώσεις, τότε ακόμα και μια απλή Ε92 335 μπορεί να γίνει με τις κατάλληλες βελτιώσεις, πολύ πιο γρήγορη από gts και csl και με μικρότερο κόστος.
Πάντως, αν οι χρόνοι πέσουν κατά 5-6 δευτερόλεπτα με τα slick, τότε η διαφορά με τη csl, δεδομένου και του βάρους, θα είναι μάλλον ικανοποιητική.
Αν με κάποιο μαγικό τρόπο το ελαφραίναν και καμια 100ριά κιλά ακόμα, τότε το αυτοκίνητο θα ήταν πραγματικά ξυράφι...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Driver M : 30-08-10 στις 17:00
the more people agree with me
the more I think I'm wrong
sure...πάντα υπάρχουν περιθώρεια βελτίωσης...και έχεις δίκιο σε αυτό που γράφεις...
συμφωνώ μαζί σου.
απλά τα περιθώρεια βελτίωσης στο ένα είναι πιο λίγα σε σχέση με το άλλο.
δλδ.. στο ένα μπορείς να βάλεις φουλ ρυθμιζόμενη ανάρτηση, στο άλλο την
έχεις είδη.
στο ένα μπορείς να βάλεις καλύτερα φρένα, στο άλλο τα έχεις είδη.
στο ένα μπορείς να βγάλεις καθήσματα και να το κάνεις πιο άκαμπτο και
ενισχυμένο με κλουβί, στο άλλο τα έχεις έτοιμα.
συμπέρασμα??? με αυτές τις αλλαγές το csl στην κυριολεξία μεταμορφώνεται,
ενώ στο gts και να τα αλάξεις με καλύτερα, το αποτέλεσμα δεν θα είναι και
τόσο τραγικά καλό...![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Thomelef : 30-08-10 στις 17:08
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Oι χρόνοι του Sport Auto φυσικά είναι με κλειστή πίστα και την ευθεία να μην κόβεται !
Ρε παιδιά, έχουμε μπερδευτεί. Το GTS έχει ήμι-αγωνιστικά φρένα, ημι-αγωνιστική ανάρτηση κτλ.
Τι να βάλεις καλύτερο δηλαδή ??? Να βάλεις φουλ αγωνιστικά που θέλουν συντήρηση κάθε 10 ώρες ????
Αυτό είπαμε να βελτιώσεις στο CSL. Δεν είναι άδικη η σύγκριση.
Τα φρένα του CSL είναι ελεϊνά μονοπίστονα και η ανάρτηση απλή ανάρτηση με άλλη ρύθμιση.
Δεν μιλήσαμε για ψαλίδια (που φοράει άλλα το GTS).
Άν δεν βάζανε τέτοια φρένα, ανάρτηση κτλ. στο GTS θα ήταν σίγουρα αργότερο και θα υπήρχε και το γνωστό πρόβλημα πιστοποίησης των εξαρτημάτων στο εξωτερικό (ΚΤΕΟ) που βιώνουμε όλοι.
Τέλος πάντων, εγώ εξέφρασα την άποψή μου και απογοήτευσή μου ώς κάτοχος CSL και πρώην υποψήφιος κάτοχος GTS.
Αυτο ακριβώς!!!!
βάλε μια clubsport στο csl για να είναι το ιδιο δηλαδή...πέτα πάνω και ένα σετάκι φρένα μπρος πίσω τα ίδια αν θες της brembo και μετά ελατε πείτε μου...
anyway ομως ας περιμένουμε να το δούμε και με σλικ τι θα κάνει...μιας κ με τα corsa δεν είναι κ τοσο σλίκ....
Mια ζωή Μ3 που είναι πουταν@ και κυρία...
Μ3 is gone...