Σελίδα 1 από 11 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 102

Θέμα: Τελη κυκλοφοριας και τεκμηρια. - σοβαρη κουβεντα-

  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή Θέμα Τελη κυκλοφοριας και τεκμηρια. - σοβαρη κουβεντα-

    Θα ηταν πολυ ενδιαφερον να εκθεσει ο καθε ενας τις αποψεις του επανω στην παρακατω σκεψη, ωστε να βγαλουμε καποια συμπερασματα ως προς το τι τελικα θα ικανοποιουσε τους "χρηστες" των αυτοκινητων σε σχεση με τα φορολογικα.

    Στο παρον θρεντ παρακαλω ας κρατησουμε ενα επιπεδο (θα πεσει βαρυ μοντερεϊσιον) καθως ολο μετα θα φυγει πακετο για "καπου" ωστε να αναλυθει ΚΑΙ αυτο μαζι με καποιες προτασεις.

    Παρακαλω κοσμιες εκφρασεις και οχι χαρακτηρισμους - για καμμια παραταξη-

    Διατηρω το δικαιωμα να σβησω ολα τα σχολια που δεν εχουν να κανουν με το θεμα αυτο καθ αυτο.

    Ευχαριστω.

    Τεκμηρια
    Εως 1.000 κυβικα και 7.000 εργοστασιακη αξια ΜΗΔΕΝ
    εως 1.500 κυβικα και 10.000 εργοστασιακη αξια 3.000 ευρω
    Εως 1.500 κυβικα και μεχρι 20.000 εργοστασιακβ αξια 5.000 ευρω
    Απο τα 1.500 κυβικα και ανω και 20.000 εργοστασιακη αξια και ανω 1.000 ευρω καθε 500 κυβικα.
    Παλαιοτητα ανα 5 χρονια -20/100
    10 χρονια 50/10"
    10 χρονια και ανω 3.000 ευρω παγιο.

    Αυτα με τα τεκμηρια.

    Παμε τωρα στα τελη κυκλοφοριας.

    Υβριδικα εως 2.000 κεκ τελος κυκλοφοριας 100 ευρω παγιο.
    Υβριδικα ανω των 2.000 κεκ τελος κυκλοφοριας αναλογα με την εργοστασιακη τους αξια βαση του τυπου
    Αξια Χ 0,9/100 = τελος κυκλοφοριας.

    Πετρελαιο και βενζινη ελευθερα παντου.
    Παμε στα τελη.
    Τελη κυκλοφοριας εως 1.500 και αρχικη εργοστασιακη αξια 15.000- 300 ευρω
    Τελη κυκλοφοριας εως 2.000 και αρχικη εργοστασιακη αξια 20.000 - 350 ευρω
    Τελη κυκλοφοριας παραπανω απο αυτα, με βαση την εργοστασιακη αξια ανεβαινου ανα 100 ευρω για καθε 5.000 ευρω.

    Επιπλεον τελος για ιπποδυναμεις ανω των 200 ιππων που ισουται με το 30/100 του τελους
    Επιπλεον τελος για ιπποδυναμεις ανω των 300 ιππων που ισουται με το 40/100 του τελους.

    Αυτα.
    Απλα και κατανοητα.
    Τα βρισκετε δικαια;

    Ευχαριστω.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Stamatis : 25-07-11 στις 16:48

  2. The Following 10 Users Say Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    3enyxtis (25-07-11), Civileng (26-07-11), Lambros46 (25-07-11), Monsta (25-07-11), nikos1400 (25-07-11), oldcarskickass (25-07-11), SuperSonic (25-07-11), Thomelef (25-07-11), Vasilis (25-07-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Α και κατι που μου ξεφυγε.
    Οτι καιει την παλια "σουπερ" πληρωνει περιβαλλοντικο φορο 400 ευρω παγιο.
    (μην ακουσω για τον φτωχο βιοπαλαιστη με το λαντα, 1500 ευρω να του δωσω να παρει ενα νεας τεχνολογιας Νισσαν με αιρκοντισιον)

  4. #3
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δεν μπορώ να δεχτώ ότι με τους ισχύοντες μέσους χρόνους και μέσες ταχύτητες των ΜΜΜ θα πρέπει να υπάρχει τεκμήριο στα Ι.Χ..

    Δεν μιλάω για όλα τα Ι.Χ. αλλά για αυτά που αγοράστηκαν μέχρι 36 μισθούς (όχι γενικούς, του ατόμου που το αγόρασε) και μέχρι συνολικής αξίας 50.000¤, είτε μιλάμε για καινούριο είτε για μεταχειρισμένο.

    Με την παρούσα κατάσταση των δρόμων ΑΡΝΟΥΜΑΙ να πληρώσω έστω και ΕΝΑ ευρώ τέλος κυκλοφορίας. Οι εθνικές οδοί είναι πλέον ιδιωτικοί δρόμοι και ΟΧΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ, οπότε πληρώνεις τέλος κυκλοφορίας με το που θες να τους διανύσεις, καθώς και για τους δρόμους στις πόλεις, πληρώνουμε δημοτικά τέλη.

    Ας πάρουν ιδιώτες μάνατζερ οι δήμαρχοι, στα @@ μου, αλλά ας διαχειριστούν τα έσοδα τους ΣΩΣΤΑ και αντικειμενικά, και ΕΝΑΣ από τους λόγους που πληρώνω δημοτικά τέλη είναι ΚΑΙ οι δρόμοι.

    Τα πληρώνουμε που τα πληρώνουμε τριπλά τα γ@@@@να λόγω των Ευρωπαϊκά ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ δασμών. Δλδ το φορολογήθηκα και το πλήρωσα ΠΡΙΝ καν το χρησιμοποιήσω.

    Δεν είναι σε καμία περίπτωση σοβαρό (ΑΠΟ όποια σκοπιά και αν το δεις), Σταμάτη, να πληρώνει ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ τέλος κυκλοφορίας βάσει του κυβισμού.-
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  5. The Following 6 Users Say Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    120ie87 (25-07-11), 3enyxtis (25-07-11), nikos1400 (25-07-11), Samaro (25-07-11), Stamatis (25-07-11), SuperSonic (25-07-11)

  6. #4
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ωραια και σωστα τα λες και μαζι σου. Επειδη ομως τελη θα πληρωνουμε που χτυπαμε τον κωλο μας με βουρβουλα
    Για ΑΥΤΗΝ την προταση εχεις να πεις κατι;

    Ξερεις οτι σε θεωρω ακριβοδικαιο σε αυτα τα θεματα.
    Αν ειναι να πληρωνει καποιος, αυτη ειναι μια καλη λυση;

  7. #5
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Και θέλω πραγματικά να μου δώσεις ΕΝΑ στοιχείο, γιατί το παλιό λάντα του << βιοπαλαιστή >> που λες, ρυπαίνει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ από το καινούριο.

    Και ρύπανση φίλε Σταμάτη ΔΕΝ είναι μόνο η εκπομπή ρύπων, αλλά και τα αναλώσιμα που ξοδεύει ένα όχημα. Πχ τακάκια, λάστιχα, ιμάντες, κιλά μετάλλων που χρησιμοποιήθηκαν στην παραγωγή και τέτοια. Μην μπλέκεις τις οικολογίες μέσα ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση (ΜΑ ΚΑΜΙΑ περίπτωση) να βγει άκρη.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  8. #6
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ρε συ, μια προταση ειναι που επεξεργαζεται ενα επιτελειο, την βαζω εδω να παρουμε μια ιδεα.
    Για την προταση αυτη καθ αυτη εχεις παραπονο;
    Σε σχεση με οτι πληρωνεις και εχεις πληρωσει ως τωρα.

  9. #7
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εως 1.000 κυβικα και 7.000 εργοστασιακη αξια ΜΗΔΕΝ
    εως 1.500 κυβικα και 10.000 εργοστασιακη αξια 3.000 ευρω
    Εως 1.500 κυβικα και μεχρι 20.000 εργοστασιακβ αξια 5.000 ευρω
    Απο τα 1.500 κυβικα και ανω και 20.000 εργοστασιακη αξια και ανω 1.000 ευρω καθε 500 κυβικα.
    Παλαιοτητα ανα 5 χρονια -20/100
    10 χρονια 50/10"
    10 χρονια και ανω 3.000 ευρω παγιο.
    Σωστό σε βρίσκω, αρκεί να αφαιρέσεις τα κυβικά.

    Σα μηχανολόγος (που θέλω να) είμαι, δεν μπορώ να καταλάβω την συσχέτιση του μεγέθους του κινητήρα με την φορολογία.

    Σε όλα τα υπόλοιπα πάνω κάτω συμφωνώ.


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτα με τα τεκμηρια.

    Παμε τωρα στα τελη κυκλοφοριας.

    Υβριδικα εως 2.000 κεκ τελος κυκλοφοριας 100 ευρω παγιο.
    Υβριδικα ανω των 2.000 κεκ τελος κυκλοφοριας αναλογα με την εργοστασιακη τους αξια βαση του τυπου
    Αξια Χ 0,9/100 = τελος κυκλοφοριας.

    Πετρελαιο και βενζινη ελευθερα παντου.
    Παμε στα τελη.
    Τελη κυκλοφοριας εως 1.500 και αρχικη εργοστασιακη αξια 15.000- 300 ευρω
    Τελη κυκλοφοριας εως 2.000 και αρχικη εργοστασιακη αξια 20.000 - 350 ευρω
    Τελη κυκλοφοριας παραπανω απο αυτα, με βαση την εργοστασιακη αξια ανεβαινου ανα 100 ευρω για καθε 5.000 ευρω.

    Επιπλεον τελος για ιπποδυναμεις ανω των 200 ιππων που ισουται με το 30/100 του τελους
    Επιπλεον τελος για ιπποδυναμεις ανω των 300 ιππων που ισουται με το 40/100 του τελους.
    Ευχαριστω.
    Υβριδικά 0 τέλη κυκλοφορίας, μέχρι την πενταετία, μετά την πενταετία σύφμωνα με την εργοστασιακή αξία μείον τις ετήσιες απομειώσεις.

    Εννοείται βενζίνη και πετρέλαιο ελεύθερα.

    Εγώ τότε λοιπόν θα πρότεινα τέλος κυκλοφορίας βάσει των ΚΙΛΩΝ που ζυγίζει κάθε όχημα. Δεν μπορώ να το ποσοτικοποιήσω, αλλά πιστεύω με διαφορές στις κλάσεις να παίζουν στα 200 κιλά είναι πιστεύω ένα καλό κριτήριο, και περιβαλλοντικό αλλά και κριτήριο του πόσο κοστίζει ένα Ι.Χ.. Γιατί στην τελική οι φθορές που προκαλεί ένα Ι.Χ. είναι κυρίως εξαρτημένες από το βάρος του.

    Ή αν δε θες τέλος κυκλοφορίας βάσει κιλών, τότε βάλε τέλος κυκλοφορίας βάσει EURO NCAP. Όσο λιγότερα αστέρια τόσο περισσότερα τέλη (και αν το σκεφτείς έχει μια λογική, γιατί στην περίπτωση του έξαποδω, αυτός με τα λιγότερα αστέρια έχει περισσότερες πιθανότητες να χρησιμοποιήσει ένα νοσοκομείο)
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  10. #8
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δυστυχως πρεπει να παραδεχτω οτι το θεμα των τελων δεν θα ειναι "ανθρωπιστικο" αλλα εισπρακτικο οπως παντα.
    Δεν γινεται βαση κιλων γιατι μας μπλεκουν τα αγροτικα και τυπου τζιπ οπως και ncap γιατι δεν υπαρχουν στοιχεια για ολα.
    Υπηρξε η σκεψη πρεπει να σου πω.

  11. #9
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Οσο για το πρωτο κομματι εχει να κανει με το τεκμηριο, οχι τα τελη.

  12. #10
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ωραία τότε για να βγάλεις και το θέμα της κλεψιάς από μέσα, πρέπει να καταργηθεί η φορολόγηση και η κυκλοφορία βάσει κυβικών.

    Όσον αφορά τις προσαυξήσεις λόγω ιπποδύναμης δεν έχεις και άδικο, αλλά θεωρώ μεγάλα τα ποσοστά που έχεις βάλει.

    Θα πρότεινα και μειώσεις, όμως, πάλι ποσοστιαίες και αθροιστικές σε σχέση με τον αριθμό των ανήλικων τέκνων που έχει ο καθένας που έχει το Ι.Χ. στην οικογενειακή του μερίδα. Μιλάω για τα τέλη κυκλοφορίας και μόνο, όχι για την φορολογία.

    Και μια και μιλάμε για φορολογία, πρέπει επιτέλους να καταργηθεί το κράνος σαν είδος πολυτελείας, καθώς και τα παιδικά καθίσματα.

    Το πρώτο κομμάτι ποιο λες; το πρώτο που έκανα quote;
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

Σελίδα 1 από 11 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP