Σελίδα 1 από 5 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 49

Θέμα: [E46] Μετατροπή απο 316 σε 320

  1. #1
    Εγγραφή
    18-01-12
    Περιοχή
    ΒΕΡΟΙΑ ΗΜΑΘΙΑΣ
    Μηνύματα
    46
    Thanked
    8
    Rides
    0

    Προεπιλογή [E46] Μετατροπή απο 316 σε 320

    Καλησπέρα σας.
    Θα ήθελα τα φώτα των ειδικών σε αυτή τη μετατροπή.
    Έχω το 316 M43 1895cc 2001 μοντέλο και θέλω να αλλάξω τον κινητήρα σε 320 2.2λ 170πς για τους ευνόητους λόγους, ψόφιο, ψόφιο, ψόφιο
    Θα ήθελα λοιπόν να μου πει κάποιος <<ειδικός>> εκτός απ'τον κινητήρα, το διαφορικό και το σασμάν τι άλλο είναι <<απαραίτητο>> να αλλαχτεί και πόσο περίπου θα στοιχήσει μια τέτοια μετατροπή;

    Ευχαριστώ!
    Σου αρέσουν τα κωλοφάναρά μου;

  2. #2
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.604
    Thanked
    6727
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εκτός από σασμάν διαφορικό πρόσθεσε και κεντρικό.Επίσης θέλεις και πετάλ γκαζιού γιατί εσύ είσαι με ντίζα.Τα φρένα είναι ίδια μπροστά,τα πίσω είναι αεριζόμενα του 2.2 οπότε καλύτερα να βρείς μετατροπή με κομπλέ πίσω άξονα.Αν δώσεις τα δικά σου τα πράματα πίσω νομίζω δεν θα χρειαστείς πάνω από 2500.Ας μιλήσουν και όσοι έκαναν πρόσφατα παρόμοια μετατροπή για πιο σίγουρες απαντήσεις.

  3. The Following 2 Users Say Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    giannis_compact (31-03-13), m3marios (31-03-13)

  4. #3
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos valvetronic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εκτός από σασμάν διαφορικό πρόσθεσε και κεντρικό.Επίσης θέλεις και πετάλ γκαζιού γιατί εσύ είσαι με ντίζα.Τα φρένα είναι ίδια μπροστά,τα πίσω είναι αεριζόμενα του 2.2 οπότε καλύτερα να βρείς μετατροπή με κομπλέ πίσω άξονα.Αν δώσεις τα δικά σου τα πράματα πίσω νομίζω δεν θα χρειαστείς πάνω από 2500.Ας μιλήσουν και όσοι έκαναν πρόσφατα παρόμοια μετατροπή για πιο σίγουρες απαντήσεις.
    Τι 2500 ρε τρελε; 2000 πανε τα 25αρια χωρις να δωσεις τα δικα σου πισω.

  5. #4
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.604
    Thanked
    6727
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μαζί με τα βάλε βγάλε?

  6. #5
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos valvetronic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μαζί με τα βάλε βγάλε?
    Οχι.

  7. #6
    Εγγραφή
    13-09-10
    Περιοχή
    Εδώ
    Μηνύματα
    1.477
    Thanked
    1476
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m3marios Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλησπέρα σας.
    Θα ήθελα τα φώτα των ειδικών σε αυτή τη μετατροπή.
    Έχω το 316 M43 1895cc 2001 μοντέλο και θέλω να αλλάξω τον κινητήρα σε 320 2.2λ 170πς για τους ευνόητους λόγους, ψόφιο, ψόφιο, ψόφιο
    Θα ήθελα λοιπόν να μου πει κάποιος <<ειδικός>> εκτός απ'τον κινητήρα, το διαφορικό και το σασμάν τι άλλο είναι <<απαραίτητο>> να αλλαχτεί και πόσο περίπου θα στοιχήσει μια τέτοια μετατροπή;

    Ευχαριστώ!
    πάρε άλλο αμάξι πιο γρήγορο κ μην μπλέκεις με μετατροπές, 2λίτρα, μηχανικούς κτλ

  8. The Following 6 Users Say Thank You to ziaba For This Useful Post:

    A8hnaios (01-04-13), Bazil Van Sinner (01-04-13), Bitz (01-04-13), mark e92 (01-04-13), nikos1400 (01-04-13), Nino (01-04-13)

  9. #7
    Εγγραφή
    27-05-12
    Περιοχή
    neverland
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    11.191
    Thanked
    30480
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m3marios Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έχω το 316 M43 1895cc 2001 μοντέλο και θέλω να αλλάξω τον κινητήρα σε 320 2.2λ 170πς για τους ευνόητους λόγους, ψόφιο, ψόφιο, ψόφιο
    1)κατσε εκει που εισαι και το 2,2 θα σου φαινεται ψοφιο μετα απο λιγο καιρο.

    2)γιατι να βαλεις 2.2 και οχι 3.0 ? οπτικα δεν εχουν διαφορες.

    3)θα το δηλωσεις?

    4)ακυρα και τα 3 απο πανω...σταματηστε τις μετατροπες

    * fb page flickr

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    ......με αυτόν τον μοναδικό ήχο που μόνο οι ευθείς 6κύλινδροι BMW έχουν..

  10. The Following User Says Thank You to Bazil Van Sinner For This Useful Post:

    ziaba (01-04-13)

  11. #8
    Εγγραφή
    18-01-12
    Περιοχή
    ΒΕΡΟΙΑ ΗΜΑΘΙΑΣ
    Μηνύματα
    46
    Thanked
    8
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    το εχω βαλει της παναγιας τα ματια επανω να παρω αλλο και φτου απτην αρχη δε αντεχει η τσεπουλα μου, οσο για το 3λιτρο που λες ειναι για βολτα μονο οχι για να σε παει στη δουλεια.Μια χαρα ειναι 170 αλογα φτανουν.
    Σου αρέσουν τα κωλοφάναρά μου;

  12. #9
    Εγγραφή
    27-05-12
    Περιοχή
    neverland
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    11.191
    Thanked
    30480
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Bazil Van Sinner Εμφάνιση μηνυμάτων
    3)θα το δηλωσεις?
    ?????

    * fb page flickr

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    ......με αυτόν τον μοναδικό ήχο που μόνο οι ευθείς 6κύλινδροι BMW έχουν..

  13. #10
    Εγγραφή
    12-06-10
    Μηνύματα
    131
    Thanked
    174
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m3marios Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μια χαρα ειναι 170 αλογα φτανουν.
    Οντως ... και απο την αλλη εχθρος του καλου ειναι το καλυτερο.

    Αν και καλη λυση ειναι να παρεις ενα ετοιμο, οπως γραφτηκε και πιο πανω αλλα αφου προτιμας να αναβαθμισεις το δικο σου να προσεξεις τι μοτερ θα βρεις γιατι
    οπως εχει χιλιογραφτει το Μ54 μπορει ευκολα να σου βγει φριτεζα με τρομερα μεγαλη καταναλωση λαδιου (εως και 1ml/1km) ...

    Φροντισε να παρεις εγγυηση απο αξιοπιστο εμπορο για την καταναλωση.
    Και μιας και βλεπω οτι εισαι στη Βεροια να ξερεις πως στο βορρα εχει εναν απο τους πιο αξιοπιστους εμπορους σε θεματα εγγυησης και οχι μονο !

    Σασμαν θεωρητικα θα μπορουσες να κρατησεις το δικο σου γιατι εχω την εντυπωση πως εχει την ιδια κλιμακωση με του 2.2 αλλα δεν ειμαι σιγουρος αν διαφερουν
    σε επιπεδο πιο ενισχυμενων γραναζιων γιατι η αληθεια ειναι πως εχουν αλλους κωδικους. Οι σχεσεις ομως οπως ειπα πρεπει να ειναι οι ιδιες ακριβως.
    Θελεις τον κεντρικο αξονα και το διαφορικο απο 2.2 και πισω αλλους δισκους μαζι με δαγγανες απο 2.2 η' και 2.5.

    Αξονα διαφορικο και φρενα εγω θα εφερνα απο ebay που εχει βρωμησει ολη η Ευρωπη απο τετοια και ειναι τσαμπα σε σχεση με εδω.
    Μιλαμε για τιμες εξω στο 1/4 η' και 1/5 απο οσο τα πουλανε εδω ...

    Για το μοτερ να κανεις ανταλλαγη για να μειωσεις λιγο το κοστος, αρκει να μην σου βαλουν πιο μεγαλο καπελο σε αυτο που σου δινουν ... ελληνικο δαιμονιο βλεπεις !

    Μεχρι 1500 ευρω ολα, καλα εισαι ... Μετα σηκωνει κουβεντα το θεμα ...

  14. The Following 2 Users Say Thank You to NikoZ3 For This Useful Post:

    m3marios (01-04-13), nikos1400 (03-04-13)

Σελίδα 1 από 5 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP