μάλλον ανακάλυψα την αιτία της μειωμένης απόδοσης στις χαμηλές στροφές...
σπασμένη βαλβίδα/κλαπέτο πριν την εισαγωγή - Adjusting Unit for Intake Manifold (DISA Valve)
έχουμε σε κάποιο μαγαζί έκπτωση;
Printable View
μάλλον ανακάλυψα την αιτία της μειωμένης απόδοσης στις χαμηλές στροφές...
σπασμένη βαλβίδα/κλαπέτο πριν την εισαγωγή - Adjusting Unit for Intake Manifold (DISA Valve)
έχουμε σε κάποιο μαγαζί έκπτωση;
δεν ξερω για την ντισα του μ5...αλλα για τους μ43 που γνωριζω...μια απο τις κυριες ετιες , για σπασμενο μοτερ...ειναι καποιο μεταλλικο εξαρτημα που εφυγε απο χαλασμενη ντισα! οποτε αμμεση αλλαγη...ή ανοιγμα της και αφαιρεση του μηχανισμου της..
Στεφ, μπορεις να δεις στις "προσφορες επαγγελματιων"
να παρεις μερικα τηλεφωνα.
Ειναι ενα δαχτυλιδι που αν σπασει το ρουφα η εισαγωγη και κλαφτα Χαραλαμπε..
Καλο ειναι να την αλλαξεις και οχι να την αφαιρεσεις γιατι στα χαμηλα το αμαξι θα ειναι χειροτερο απο 316 με 20αρες.
Κοστος κανα 200αρι αν θυμαμαι καλα απο το δικο μου (Μ54Β25 δεν ξερω αν παιζει ρολο το μοτερ).
Για χαλασμενη DISA η διαγνωση ειναι ψοφιο στα χαμηλα, αυξημενη καταναλωση, και ενας θορυβος τικι-τικι σαν τα ωστηρια.
Χμ... στο συνεργείο γρήγορα. Οταν σπαει τα σπασμένα πλαστικά κομμάτια καταλίγουν μέσα στον θάλαμο καυσης. Δεν γίνεται κάτι τραγικό αφού λόγω των θερμοκρασιών θα λιώσουν. Αν όμως σπάσει σε σημείο τέτοιο που φύγει μέσα το μεταλλικό αξονάκι της , μπορεί να έχεις σοβαρό θέμα.
Σπάνιο αλλά το έχω δει...
Δεν σας προλαβαίνω!
παιδιά λείπει ολόκληρο το αξονάκι και έχουν βάλει σιλικόνη...οι π@π@ρες δεν την άλλαξαν!
και ναι ήταν ψόφιο χαμηλά και έψαχνα να βρω την αιτία..
προσωπικα...λογω του κομπρεσσαρισματος...αφαιρε α τα σωθικα της για σιγουρια! οσο για τις καλυτερες επιδοσεις στα χαμηλα και μονο...πιστευω πως ειναι πολυ μικρη η διαφορα ισως και μηδενικη( εχω ανοιξει με ιδιο αμαξι..πριν και μετα την επεμβαση .οσο ημουν ατμοσφαιρα και το αποτελεσμα ηταν ιδιο) ! πιο ενοχλητικο ηταν..ο θορυβος..σαν χαλασμενες βαλβιδες...
Στεφανε γραψε μου τα τελευταια 7 του VIN σου, να δω ποσο κανει απο Γερμανια. Η εγκατασταση ειναι πολυ ευκολη, σε 5 λεπτα το εχεις αλλαξει.
Εδω το εχει 172¤ και 21.50¤ τα μεταφορικα.
https://www.online-teile.com/bmw/shopping_cart.php
Πανω κατω ειναι η ιδια τιμη που θα βρεις και εδω, και αν την εχουν ετοιμοπαραδοτη ειναι τοσο μικρη η διαφορα που δεν αξιζει να περιμενεις 7 μερες, εκτος αν βαλεις την γρηγορη μεταφορα με 50, δεν αξιζει.
https://bmwfans.info/parts/catalog/E...nifold_system/
Χρειαζεσαι το #7.
Παρε τηλ. σε Σπανο, Σφακιανακη, Athens, Φλασκη ( Ζητα τον Χρηστο, τα μελη εχουν εκπτωση, πες το στο τηλ.), Μητση, QSDS και ζητα τιμη για το νο.7, οπου τη βρεις πιο φτηνα τσιμπα τη.
εν αναμονή της disa αποφάσισα σήμερα να βγάλω να καθαρίσω και την βαλβίδα του ρελαντί
ανακάλυψα ότι ένα κολάρο αέρα ήταν κομμένο από κάτω..το νούμερο 7
https://bmwfans.info/parts/catalog/E...air_mass_meter
κάτι άλλο που είδα είναι ότι η πεταλούδα του γκαζιού έχει ένα πολύ μικρό παίξιμο...είναι φυσιολογικό αυτο;
η disa μπήκε επιτέλους σήμερα, καθαρίστηκε η πεταλούδα του γκαζιού και αλλάχτηκε και το κολάρο...το αποτέλεσμα είναι ένα μεταμορφωμένο αυτοκίνητο ιδιαίτερα χαμηλά, με το αντισπίν να επεμβαίνει συνέχεια..
ευχαριστώ και δημοσίως τον δημήτρη (mk52) για την disa που μου έστειλε από θεσσαλονίκη
το ζαντικο δε μας εδειξες ακομη...
:original:
Δες τι θεματακια εχει αυτο το μοτερ και αλλαξε τα προληπτικα (αν θελεις)... Αμα βαλεις και τα vanos seals θα δεις διαφορά επισης...
Παιδιά αν η disa έχει πρόβλημα ακούγεται πάντα στο ρελαντί;
Που και που ακούω ένα θόρυβο τακ-τακ στο ρελαντί αλλά πάντα με μια ξερογκαζιά μέχρι τις 2500-3000 σαλ εξαφανίζεται και δεν το κάνει μετά. Έχει σχέση αυτό;
δεν ανάβει κάποιο λαμπάκι σαν check?
προβληματίζομαι μήπως έχω κ γω το ίδιο θέμα λόγω μεγάλης κατανάλωσης
οχι δεν ανάβει δυστυχώς...