Αρχικό μήνυμα απο
oldcarskickass
Λοιπόν παιδιά για να καταλάβω.
Για << συντήρηση >> και προφύλαξη της αντλίας και των μπεκ βάζετε στο τεπόζιτο του πετρελαίου λάδι.
Το οποίο λάδι είναι είτε μονότυπο είτε ψιλό φτηνό λάδι λίπανσης τετράχρονου κινητήρα σωστά;
Το λάδι όμως αυτό όταν καίγεται* αφήνει της πόρνης τα κατάλοιπα ΧΩΡΙΑ ότι σε υψηλές θερμοκρασίες (όπως αυτές που βλέπει το ακροφύσιο του μπεκ) καρβουνιάζει, για να μην αρχίσω να σκέφτομαι έξτρα επικαθίσεις - καρβουνιάσματα στα έδρανα των βαλβίδων και στις βαλβίδες αυτές καθαυτές.
*και η χειρότερη μα η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ζημιά γίνεται όταν τα λάδια αυτά καίγονται σε ΧΑΜΗΛΕΣ θερμοκρασίες, δλδ κατά την εκκίνηση του κινητήρα. Βασικά δεν καίγεται, αλλά καρβουνιάζει ΔΛΔ καίγεται εξωτερικά το μόριο του και κάνει ένα προστατευτικό ανθρακικό κάλυμμα...
Άσε που πιστεύω ότι η αναλογία λαδιού προς πετρέλαιο τείνει στο μηδέν, ειδικά αν δούμε και τις διαλυτικές ικανότητες του πετρελαίου.
Και ρε παίδες αφού βάζετε που βάζετε λάδι το οποίο θα καεί στην τελική (και προσωπικά θεωρώ ότι είναι έγκλημα, όχι περιβαλλοντικό, αλλά για το μοτέρ) γιατί δεν βάζετε λάδι για ΔΙΧΡΟΝΑ μοτέρ, το οποίο και κατάλοιπα ΔΕΝ αφήνει και είναι σχεδιασμένο ώστε να καίγεται;