Καλησπέρα περα απο το αυτονόητο τι διαφορες εχουν οι κινητηρες?αποδοση καταναλωση ....
Printable View
Καλησπέρα περα απο το αυτονόητο τι διαφορες εχουν οι κινητηρες?αποδοση καταναλωση ....
6κυλινδρο 320 με τα 150 η το 320 2.2 με τα 170??
Λίγα λόγια για τους 2 κινητήρες:
ο 318ci
318i/Ci/ti N42B20 2002-2003 1995 I4, 16v 143 PS (141 hp/105 kW) 200 N·m (148 ft·lbf) 9.3 s
4κύλινδρος
και ο
320i M52TUB20 1998-2000 1991 I6, 24v 150 PS (148 hp/110 kW) 190 N·m (140 ft·lbf) 9.9 s
6κύλινδρος
Ο 4κιλύνδρος είναι σαφώς πιο οικονομικός ( valvetronic) από τον 6κιλυνδρο και πιο καινούργιας γενιάς!
Από θέμα ήχου δεν τα συζητάμε καν (6 !!!!!!!)
Απο θέμα αξιοπιστίας πάλι δεν το συζητάμε λόγω το ότι ο Ν42 έχει ένα κάρο ηλεκτρονικά και ακούγονται πάρα πολλά, όπως το παρατσούκλι του (βλαβητρονικ χεχε). Να πω επίσης πως αυτόν έχω και δεν είχα πρόβλημα ποτέ (φτου φτου )!
Ενώ ο Μ52 είναι πιο απλός αλλά σκυλί όπως κάθε 6κιλυνδρο της bmw!!
Ελπίζω να βοήθησα λίγο!
Πηγή :
https://www.bmwfans.gr/forum/showpos...11&postcount=2
:D:D:D:D:D
και ο Μ54 2.2 ειναι πολυ ανωτερος απο τους 2 που ειπε ο Μπιλ σε καταναλωση και αποδοση.
Bασίλη ο
318i/Ci/ti N42B20 143 PS 4κύλινδρος μπαίνει σε sedan?
επίσης επειδη ειναι τετρακυλινδρος θα χρειαστει σασμαν η όχι δεδομενου οτι αυτος που φοραω 1.8 ειναι 4κυλ.
Επισης τι άλλο θα χρειαστει για την παραπάνω μετατροπη?
ευχαριστω
Όλα τα πράγματα που πουλάω !!!!!!!
Κοίτα :
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=3304
ΟΚ το διαβασα και με ενδιαφερει θα σου στειλω pm να σε ρωτησω και καποια αλλα πραγματα.Ταιριαζει ομως ?με το σαζμαν τι γινεται?που ρωτησα
bill εγκεφαλο χρειαζεται?
Παιδια,ξεχασατε αλλον εναν! Τον κινητηρα που φορεσαν τα τελευταια Ε46 Facelift (2006).
Προκειται για τον 4κυλινδρο Ν46 16V 1995cc με 150hp@6200 και 200nm@3750.
Eιναι ο κινητηρας που φορεσαν τα πρωτα Ε90,Ε85 Ζ4 2lt,E87 120i.
οπτικα ξεχωριζουν οι 2 βαλβοτρονικ παιδια?
και μιλαμε για facelift μετα του 05 η του 06???
:thanks:
ουτε σε ΒΙΔΑ δεν ξερψωριζουν Γιωργο ειναι εντελος μα εντελος ιδιοι σαν κινητηρες!!!και απ οσο ειχα ψαξει λιγο ποιο πολυ διαφερουν softwareika και οχι μηχανικα !!καλυτερη διαχειριση εχουν και κανα 2 ακομα αλλαγες που δεν θυμαμαι καθολου!!!
Παντως και ο παλιος που φοραγαν τα 318 και τα γερμανικα 316 (που ειναι βασικα ενα 318 με 105 αλογα) υπερκυβιζεται και δινει 145 αλογα με 21 κιλα ροπη περιπου.
Ειναι και αυτο μια λυση και δεν χρειαζεται καμμια αλλη αλαγη σε τιποτα εκτος απο φρενα αν θες και αντε και μια εξατμιση για το κατι παραπανω.
Ουτε δηλωσεις αλλαγης, τιποτα.
Και πρακτικα γινεται καινουργιο, στρωνεις για 1500-2000 χιλιομετρα και εισαι Ζουμπερ.
μιλαμε για το βαλβετρονικ το 316???δεν χρειαζεται να μπεις στην διαδικασια υπρκυβισμου ρε παιδια,απλα αλλαζεις κινητηρα βαζεις τον 2λιτρο και τελειωσε!!δεν ξεχωριζει απο πουθενα!!!
υγ πριν προλαβετε να μου πειτε για τα νουμερα..........ο τροπος ειναι πολυ γνωστος!!!!!!!!
Μπιλ ναι, 4.000 εχω ακουσει και εγω.
Αξιζει η οχι δεν το ξερω, ετσι που εχουν γινει οι τιμες πλεον στα μεταχειρισμενα, τιποτα δεν ξερω.
Φυσικα ενας καλος μαστορας που σκαμπαζει λιγη μηχανολογια μπορει να υπερκυβισει αρκετα φτηνοτερα με υλικα σκορπια απο το εμποριο.
Μιλαμε παντα για τον οκταβαλβιδο οχι βλακοτρομπικ.
Bασιλη με ενα χιλιαρικο βαλε τον 1.9 ,τι υπερκιβυσμοι και πρασινα αλογα,αυτα γινοντουσαν μεχρι το 2000 που δεν ειχαν ουτε γνωσεις ουτε πληθωρα μεταχειρισμενων.
Εδω εφτασε το 25αρι μοτερ να πουλιεται 1000-1200 ευρω ,αλλα εσυ δεν θες εξακυλινδρο λογω και δηλωσης κλπ.
Kαλά είσαι Γιώργο...Τα μεγάλα μοτέρ τα χαρίζουν πραγματικά...Εδώ κομπλέ μετατροπή 330, με τα πάντα, έχει πέσει στα 3.000 και παρακαλάνε κιόλας...;)
Υ.Γ Και πρίν 3 χρόνια αν θυμάσαι την ζήταγαν 6000 το λιγότερο...ΛΟΛ!
Καλημέρα! Ειμαι καινούριος στο forum και είχα ενδιαφερθεί και εγω για τη συγκεκριμένη μετατροπή σε 330 με την τιμή που αναφέρεις (6000). Αλήθεια, ποιός κάνει την μετατροπή πλέον με 3000, έτσι για τη χάρη της συζήτησης, μια και με το κόστος της βενζίνης τώρα και με την αβεβαιότητα του τι σου ξημερώνει αύριο σχετικά με τη φορολογία των κυβικών, δύσκολα το βλέπω να την κάνω...Σε ευχαριστώ εκ των προτέρω