Προκειμένου να παίξω λίγο με το βήμα του νέου αποκτήματος, τι θα προτείνατε?
τώρα φοράει 2,93 διαφορικό με 5άρι κιβωτιο και σκέφτομαι για
3,38 διαφορικό με 6άρι.
Απο μπλοκέ τι προτάσεις υπάρχουν? έχει προχωρήσει κανείς σε κάποιο?
Printable View
Προκειμένου να παίξω λίγο με το βήμα του νέου αποκτήματος, τι θα προτείνατε?
τώρα φοράει 2,93 διαφορικό με 5άρι κιβωτιο και σκέφτομαι για
3,38 διαφορικό με 6άρι.
Απο μπλοκέ τι προτάσεις υπάρχουν? έχει προχωρήσει κανείς σε κάποιο?
το 3,38 νομίζω σχεδόν αχρηστεύει την πρώτη ταχύτητα.
κατά τη γνώμη μου το 3,15 είναι το ιδανικό βήμα για τα Μ54, είτε με 5αρι είτε με 6αρι σασμάν
εγω στο 330 φιλε εχω 3,38 και ειμαι πολυ ευχαρηστιμενος αλα με 5αρι σασμαν, τορα σε 6αρι πιστευω οτι θα πεσει πολυ κοντο εκτος και μενεις σε νησι και δεν εχει μεγαλες αποστασεις...
Το 6αρι ειναι ενα 5αρι με μια 6η οποτε..
εγώ προσωπικά φίλε μου είχα 3.23 με 6αρι κιβώτιο και δούλευε πολύ στρωτά και ομαλά......κάποια στιγμή χάλασε και έβαλα ένα μεταχειρισμένο μπλοκε με βήμα 3.38 με αποτέλεσμα να γίνονται πιο σύντομες οι αλλαγές ταχυτήτων δηλαδή λιγο πιο νευρικό και οι αναβάσεις πιο ευχάριστες ενώ με το 3.23 τα ταξίδια πιο άνετα και οικονομικότερα......ένα κατακλείδι και τα δυο βήματα που φόρεσα μου άρεσαν και τα δυο.......
σε 36αρι 328 που έχω με 6αρι και 3,15 το βήμα είναι πολύ μακρύ για την ακρίβεια πολύ ταξιδιάρικο έχει δύναμη και με 6η αλλα 6500 θεωρητικά 300αρίζει..
Σε e46;
Το 3,38 αν δεν εχεις εξαρι θα σε απογοητευσει. Τοσο απο πλευρας καταναλωσης οσο και απο πλευρας ταξιδιου. Καλως η κακως το μοτερ σου
δεν καβαλαει τις 8000 στροφες με αποτελεσμα να μην "απλωνει " σωστα την
δυναμη με τετοιο σεταπ.
Eχω δοκιμασει σχεδον ολα τα βηματα και εχω καταληξει πως αν δεν θελεις το αυτοκινητο σου για πατηματα φαναρι με φαναρι και μονο, το ιδανικο ειτε με 5αρι ειτε με εξαρι ειναι το 3,23 βημα. Με το 3,15 δεν θα δεις τεραστια διαφορα απο το 2,93 και οτιδηποτε ανω του 3,23 θα σε κουρασει.
Η επιλογη ειναι δικη σου και παλι.
Εξαρταται τη χρηση και τον τροπο οδηγησης του καθενος..
Εγω πχ μενω σε νησι και ειχα 3-4 χρονια 3,38 ελευθερο.. και προσφατα εβαλα γεφυρα απο Μ3 Ε46 με 3,62 και ειναι απολαυση εδω που μενω.. αν βγω εθνικη (μια στο τοσο..) θα πηγαινω "σκασμενος" και θα ψαχνω για 6η.. και θα καψω και παραπανω βενζινη.. ΑΛΛΑ θα γινει 1 φορα το χρονο.. γιαυτο και δεν με ενδιαφερει..
Μπλοκε, μπορεις να βαλεις μεσα στο διαφορικο σου, αρκει να βρεις το βημα που ταιριαζει καλυτερα στο οδηγικο σου στυλ..
Εννοειται θα βαλω 6αρι...
Μπλοκε ταιριαζει το 2 εσωτερικο απο καποιο αλλο μοντελο;
Για να αποφυγω το 1200αρι της quaife.
Παιζουν και πιο οικονομικά kaaz k αλλη μια μαρκα που είδα ebay. Εχει κανεις αναλογη εμπειρια;
Καλησπερα!
Εγω ειχα βημα 3.36 αφου το αμαξι ηταν 320 εξακυλινδρο για 6-7 μηνες. Η πρωτη ειναι αχρηστη και ταξιδευεις με πολυ υψηλες στροφες. Οταν το αλλαξα σε 2.93 καταλαβα γιατι η BMW το σκεφτηκε ετσι. Ισως με 3,15 η 3,06 να ειναι καλυτερα για τα 230 αλογα αλλα δεν το εχω δοκιμασει και ουτε θα το δοκιμασω στο μελλον.
Μπλοκε σου προτεινω να βαλεις γενικοτερα. Στο δικο μου αυτοκινητο εχω ενα της MFactory το οποιο ειναι αμερικανικο και μου στοιχισε γυρω στα 700 ευρω. Υπαρχει αντιπροσωπος στην Ελλαδα και ειναι ο Β16Α Workshop στην Νεα Μακρη. Το εχω 3-4 μηνες τωρα και ειμαι υπερευχαρηστημενος. ΤΟ αμαξι μπαινει και πιστα και ουτε εκει εχει βγαλει καποιο προβλημα. Οτι θες να μαθεις παραπανω στειλε μου μυνημα.
Κατά αρχήν 3.36 βήμα δεν υπάρχει......μάλλον 3.38 ήθελες να πεις και συνεχίζω λέγοντας ότι ειναι θέμα οδηγικης διάθεσης του καθενός το βήμα που βάζει στο αμάξι του........το αμάξι σου ειναι 320 και η δύναμη που έχει ειναι λίγη μπροστά σε ένα 330 με 6αρι κιβώτιο και βέβαια η BMW ξέρει τι βήμα τοποθετεί αλλα σε αμάξια βόλτας μάλλον βάζει ένα διαφορικο ΄βάστα Τούρκο να γεμίσω΄..προς χάρη τις οικονομίας και τις ηρεμίας του μοτέρ.......έχω οδηγήσει 320 με 3.38 βήμα και μου άρεσε αλλα έχω και το δικό μου 330 με βήματα απο 3.23 και 3.38 με 6αρι και έχω άποψη.......απλά μην μπερδεύουμε το φίλο που άνοιξε το θέμα!
στο 320 εχω βημα 3.38 και είμαι ικανοποιημένος. εχω μπει σε 330 με βημα 3.38 και το αυτοκινητο αρπαζε γρηγορα χωρις να είναι υστερικο. σε 2.93 εχω εμπειρια από 328 ε36 και ηταν πολύ νωχελικο για τα γουστα μου.αν ανεβω σε 330,θα βαλω 3.38
3,36 βημα δεν υπαρχει οντως. Το αμαξι μου αγοραστηκε 320 εξακυλινδρο και ειναι 3λιτρο εδω και ενα χρονο. Για 6-7 μηνες το ειχα με το 3,38 και ηταν κουραστικο. Με το 2,93 απλωνει καλυτερα. Απο την στιγμη που ηθελα το κατι παραπανω εγω προσωπικα θα του βαλω κομπρεσσορα (η τοποθετηση του θα γινει εντως 10 ημερων οποτε θα εχω feedback και απο αυτο το setup) και δεν θα προσπαθησω απο το διαφορικο να κερδισω λιγο σε αισθηση. Εκτος τοπικ δεν ειναι η συζητηση αφου μεσα απο την παρακολουθηση της καποιος μπορει να καταλαβει τις εντυπωσεις απο διαφορετικα setup.
Το 3.38 το είχες με 5αρι η 6αρι κιβώτιο;
5αρι κιβωτιο εχω. Για να βαλεις 6 αρι κιβωτιο σε αμαξι με 5 αρι θες αρκετα πραγματα μαζι με αυτο (κεντρικο αξονα, συμπλεκτη κλπ). Αυτο που θα σου προτεινα παντως ειναι να βαλεις μπλοκε διαφορικο. Ειναι πραγματικα η καλυτερη αναβαθμιση. Το αμαξι γινεται παιχνιδι. Με το ανοιχτο διαφορικο ειναι απροβλεπτη η συμπεριφορα του στο παντιλικι, θελει αρκετο συμπλεκταρισμα και πιεση για κατι που με το μπλοκε βγαινει για πλακα.
Μαλλον με ειχαν ενημερωσει στο συνεργειο για περισσοτερα πραγματα... γιατι αραγε???
φιλε αν θες την καλυτερη αισθηση επιταχυνσης βαλε το 3.38 με κανενα αλλο δε θα νιωσεις τοσο αισθητη διαφορα,
Αν θες πραγματικα ομως την καλυτερη επιταχυνση τοτε διαλεξε αναμεσα στο 3.15 και στο 3.07
χαρακτηριστικα το 3.07 με το 3.38 που το ειχα μετρησει αρκετες φορες στο δικο μου ειχαν διαφορα 0.3 δευτερολεπτα υπερ του 3.07 στο 100-200 με μια αλλαγη ταχητυτας
Τελικά μπήκε το 6αρι κιβωτιο με το μαμα διαφορικό για λίγο ακόμα. Εντυπώσεις: το αμάξι είναι το ιδιο μέχρι ρην 6η- λογικο... και με την 6η ταξιδευεις πολυ πιο ανετα και λόγπ πιο οικονομικα περιπου 0.5 λτ / 100 κλμ λιγότερο.
Λίαν προσεχως αφου βρέθηκαν τα πράγματα θα μπει μπλοκε απο Μ3 με βήμα 3.15.
Λογικά θα γίνει ακομα καλύτερο..
Εχω κι εγω ενα Quaife με 3.15 βημα αν σ'ενδιαφερει....Το'χα πανω στο 36αρι μου για 2 χρονια....Τι τιμη σου'παν για το μαμισιο μπλοκε?
Για Ε46;
Γιατι το 3.15 που σου ειπαν απο 36αρι δεν ειναι???Εφοσον ειναι ιδιο μεγεθος καβουκιου,λογικα ταιριαζουν.Μπορεις να το φερεις στο συνεργειο να το τσεκαρουμε παντως.
Αν διαβασεις λιγο προσεκτικα θα διαπιστωσεις οτι
1ον τα εχω βρει τα πραγματα
2ον το διαφορικο ειναι απο Ε46 Μ3
3ον ειναι 210 καβουκι αρα δεν κανει ουτε το μπλοκε ουτε το 3.15 κορωνοπηνιο απο Ε36.
Μα τόση ωρα μιλάμε για Ε46. Τι σχέση έχουν τα διαφορικά του ενός με το άλλο.
Τεσπα οκ ισως να έπρεπε να το διευκρινίσω ξανα.
Ο γραπτος λόγος είναι παρεξηγήσιμος μερικές φορές καθότι απρόσωπος και εταιροχρονισμένος.
Να διευκρινίσω λοιπόν πως αγόρασα ολόκληρο πόσω αξονα με τα παντα από Ε46 Μ3 καθώς και κεντρικό αξονα καθώς και κορωνοπήνιο 3.15 για καβούκι 210 όπως του Μ3.
μια χαρα μπαινουν τα σωθικα του Ε36 στο Ε46 και τουμπαλιν....3.15 κορωνοπηνιο για 210 καβουκι απο ποιο μοντελο βρηκες???
Για το 1ο μια χαρά δε μπαίνουν θέλει μηχανουργείο και πατεντα.
3.15 απο Ε39 Μ5 https://forums.bimmerforums.com/foru...erential-BMW-s
Καλησπερα στην παρεα... εγω εχω ενα 318ci e46 (n42b20) και παω σχεδον μονο εγνατια .. σκευτομαι απο 3.38 διαφορικο να παω σε 3.23 βημα αφου με 3000στροφες παω 108χμ .. Η ερωτηση ειναι αν το εχει κανει κανεις αυτο . να αλαξει διαφορικο και αν κουμπωνει το διαφορικο κατευθειαν η χρειαζεται και αλλες μετατροπες οπως ημιαξονια κλπ.
ευχαριστω
Αν αυτό που θα πάρεις είναι μικρό καβούκι τότε κουμπώνει p.n.p αν είναι μεγάλο μάλλον θα χρειαστείς πλακάκια.
Για "εξαρι"σασμαν δεν το σκέφτεσαι?
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Kαπως έτσι ήξερα κ εγώ αλλά κάποια στιγμή ένα μέλος μας (Vasilis/M) έκανε κάποιες δοκιμές και είδε ότι είναι όλα ίδια.
Από το 316 μέχρι το 330.
Αυτό που άλλαζε είναι η έξοδος για τον κεντρικό.
O πιο κατάλληλος για να απαντήσει είναι ο ίδιος ο Βασίλης.
Νομίζω όμως ότι αν δεν πάρεις διαφορικό από 330, θα μπει κανονικά επάνω.
Ασχέτως μεγέθους καβουκιών.
Tα Ε46 φορανε και μικρα και μεγαλα καβουκια αναλογα την χρονολογια τους στα 4κυλινδρα...Αυτο που δεν γινεται ομως,ειναι να ταιριαξεις πραγματα απο 168αρι σε 188αρι...Απλα δεν...Αυτο εγραψα...