Προκειμένου να παίξω λίγο με το βήμα του νέου αποκτήματος, τι θα προτείνατε?
τώρα φοράει 2,93 διαφορικό με 5άρι κιβωτιο και σκέφτομαι για
3,38 διαφορικό με 6άρι.
Απο μπλοκέ τι προτάσεις υπάρχουν? έχει προχωρήσει κανείς σε κάποιο?
Προκειμένου να παίξω λίγο με το βήμα του νέου αποκτήματος, τι θα προτείνατε?
τώρα φοράει 2,93 διαφορικό με 5άρι κιβωτιο και σκέφτομαι για
3,38 διαφορικό με 6άρι.
Απο μπλοκέ τι προτάσεις υπάρχουν? έχει προχωρήσει κανείς σε κάποιο?
Kostas Maras (05-02-14)
το 3,38 νομίζω σχεδόν αχρηστεύει την πρώτη ταχύτητα.
κατά τη γνώμη μου το 3,15 είναι το ιδανικό βήμα για τα Μ54, είτε με 5αρι είτε με 6αρι σασμάν
BILL007 (05-02-14)
εγω στο 330 φιλε εχω 3,38 και ειμαι πολυ ευχαρηστιμενος αλα με 5αρι σασμαν, τορα σε 6αρι πιστευω οτι θα πεσει πολυ κοντο εκτος και μενεις σε νησι και δεν εχει μεγαλες αποστασεις...
Kostas Maras (05-02-14)
Το 6αρι ειναι ενα 5αρι με μια 6η οποτε..
εγώ προσωπικά φίλε μου είχα 3.23 με 6αρι κιβώτιο και δούλευε πολύ στρωτά και ομαλά......κάποια στιγμή χάλασε και έβαλα ένα μεταχειρισμένο μπλοκε με βήμα 3.38 με αποτέλεσμα να γίνονται πιο σύντομες οι αλλαγές ταχυτήτων δηλαδή λιγο πιο νευρικό και οι αναβάσεις πιο ευχάριστες ενώ με το 3.23 τα ταξίδια πιο άνετα και οικονομικότερα......ένα κατακλείδι και τα δυο βήματα που φόρεσα μου άρεσαν και τα δυο.......
BILL007 (05-02-14), dark knight (17-11-17)
σε 36αρι 328 που έχω με 6αρι και 3,15 το βήμα είναι πολύ μακρύ για την ακρίβεια πολύ ταξιδιάρικο έχει δύναμη και με 6η αλλα 6500 θεωρητικά 300αρίζει..
trifonas (06-02-14)
Σε e46;
Kostas Maras (06-02-14)