https://www.autobild.gr/index.php?ca...id=6352#bottom
Πως σας φαίνεται ???:thumbsup:
:electrician2:
Printable View
https://www.autobild.gr/index.php?ca...id=6352#bottom
Πως σας φαίνεται ???:thumbsup:
:electrician2:
Γαμ@το. :thumbsup::thumbsup::thumbsup:
Άλλο ένα τέτοιο να κάνει και το πήρα το αυδι.
Τι εμφάνιση? :thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown::ranting2::ran ting2:
36000 euro και 130 χλμ αυτονομία με 8 ώρες φορτιση πως να μας φανεί ?
Και ένα πουλιτζερ στον δημοσιογράφο που έγραψε οτι έχει ιδιες επιδόσεις και αίσθηση με 335
To άλλο Σάββατο μία δοκιμή θα μας λύσει πολλές απορίες….
Πηγαίνοντας πάντα με διάθεση να δοκιμάσουμε τη νέα αυτή πρόταση αστικής μετακίνησης….όχι με διάθεση δοκιμής ενός BMW. thumb
https://imageshack.us/a/img820/2269/nlr8.jpg
Η πρόσκληση σε μάρανε.... Χαχαχα
Τραγικο απλα.Αν θελει καποιος να παρει κατι για οικονομια στην μετακινηση, δεν νομιζω να προτιμησει κατι τετοιο.Και απο σχεδιαση.....αλλο πραμα.Χαλια!!!!
εμένα μου αρέσει σαν φρέσκο σχέδιο, σαν ιδέα κλπ.
Θα ήθελα να το οδηγήσω.
βέβαια έχω και περίεργα γούστα...
Σήμερα, είχα την ευκαιρία να έρθω σε επαφή με την αυτοκίνηση του μέλλοντος. Και παρότι ακούγεται σαν σλόγκαν, όντως το πιστεύω πως τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα, όπως το i3, κάποια στιγμή θα μονοπωλούν τους δρόμους των πόλεων (και όχι μόνο).
Το i3 λοιπόν από κοντά είναι ένα πολύ συμπαθητικό σχεδιαστικά όχημα, τόσο που οι φωτογραφίες θεωρώ πως το αδικούν. Στο εσωτερικό κυριαρχούν υλικά που σου δίνουν την εντύπωση του ανακυκλωμένου, αλλά γενικότερα δημιουργείται μία πολύ ποιοτική εικόνα με ένα εσωτερικό αρκετά άνετο και ευρύχωρο για το μέγεθος του αυτοκινήτου. Highlight της όλης εικόνας, σε κάποια σημεία όπου φαίνεται το carbon πλαίσιο του αυτοκινήτου άβαφο, δημιουργώντας μία exotic εντύπωση.
Στα του test drive τώρα. Η όλη αίσθηση που μου άφησε είναι αυτή της αέρινης μετακίνησης….χωρίς ήχο (μόνο ένα υπόκωφο σφύριγμα από τον ηλεκτροκινητήρα) και με πολύ άνεση. Εδώ δε μιλάμε για ροπή από χαμηλά ή ρόπιασμα στις μεσαίες ή στροφάρισμα ψηλά. Αυτές οι έννοιες είναι άγνωστες για το ηλεκτροκίνητο όχημα. Ούτε στροφόμετρο υπάρχει, ούτε σχέσεις μετάδοσης. Απλά πατάς το "γκάζι", ο ηλεκτροκινητήρας σου παρέχει τη μέγιστη ροπή του από το μηδέν, και το αμάξι ανεβάζει χιλιόμετρα μέχρι τα 150, με την ίδια ακριβώς - αρκούντως δυνατή - ώθηση….η οποία δεν χαρακτηρίζεται γραμμική (όπως λέμε για τους καλούς κινητήρες εσωτερικής καύσης) αλλά σταθερή. Η μπαταρία επαρκεί για 120 (min) με 340 (max) km (εξαρτάται εάν είναι έκδοση με range extender και από τον τρόπο - πρόγραμμα οδήγησης) και φορτίζει σε 6 με 8 ώρες. Το εντυπωσιακό όμως είναι, απ' ότι με πληροφόρισαν στην αντιπροσωπεία, πως η κατανάλωσή του ανέρχεται στο 1 ευρώ οικιακό ρεύμα ανά 100km….thumb
https://imageshack.us/a/img837/2038/nhc6.jpg
https://imageshack.us/a/img855/4138/1rx2.jpg
https://imageshack.us/a/img42/9163/vw5d.jpg
https://img811.imageshack.us/img811/3811/8yrs.jpg
https://imageshack.us/a/img34/3351/89m7.JPG
Εμένα μου αρέσει, όπως μου άρεσε και το BMW C1 (το μοτοσακό).
Ας ελπίσουμε να μην πάει το ίδιο άπατα.
Αν και εξωτερικά μου φέρνει σαν κινεζοκορεάτικη αντιγραφή του Audi A2.
Είναι η "κατάσταση" του μέλλοντος είτε μας αρέσει είτε όχι. Καλό είναι να αρχίσουμε να εξικοικιονόμαστε με την "ιδέα".
Αισθητικά -προφανώς- προσπάθησαν να κάνουν κάτι που να ξεχωρίζει, το να ξεχωρίζει σίγουρα το κατάφεραν, το αν αρέσει... παίζεται, ίσως όλο σε μαυρο να δείχνει πιο συμπαθητικό.
Θα το αγόραζα.
Καλό θα ήταν να μας έλεγαν το όριο ζωής των μπαταρίων και το χρηματικό τίμημα αντικατάστασης.
Τιμή αγοράς και συντήρηση να δούμε την οικονομία της εξέλιξης σε βάθος χρόνου.
εμφανισιακα ειναι κακασχημο.
ειναι σιγουρα η τεχνολογια του μελλοντος, γιατι στο παρον με 36000¤ που κοστιζει ειναι αδυνατο να κανεις αποσβεση σε σχεση με καποιο συμβατικο αντιστοιχων επιδοσεων και διαστασεων .
Πολυ σημαντικο και το κοστος των μπαταριων, γιατι αμα θες 5000¤ ανα 5 χρονια ειναι προβλημα. Καποια υβριδικα της honda παρουσιασαν προβλημα στις μπαταριες και το κοστος αν θυμαμαι καλα ειναι 3500¤+φπα με εγγυηση για 160.000χλμ για να εχουμε μια ιδεα για το μεγεθος.
Επισης ειναι πολυ ενδιαφερον να μαθουμε τι ισχυει βασει νομου για την αδεια-ταξινομηση αυτων των οχηματων. Εφοσον ειναι αμιγως ηλεκτρικο τι γραφει στην αδεια κυκλοφοριας? Θυμαμαι σε καποιο τεστ για ηλεκτρικο σκουτερακι το ταξινομουσαν σαν 50αρι γιατι υπηρχε κενο στο νομο. Το κοστος των τελων κυκλοφοριας και της ασφαλειας ειναι σημαντικο εσοδο για το κρατος (γκρρρρρ) και δε θα τα αφησει ετσι φανταζομαι
πηγη:https://www.driveandtravel.gr/%CE%B1...%BD%CF%8C.htmlΠαράθεση:
Συγκεκριμένα, χθες Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013 σε μια αποκλειστική εκδήλωση με καλεσμένους από τον επιχειρηματικό κόσμο και επίτιμους προσκεκλημένους τον κ.Everget απο το bmwfans.gr,τον Ασημάκη Παπαγεωργίου - υφυπουργό Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, καθώς και τον Μιχάλη Παπαδόπουλο - υφυπουργό Μεταφορών και Δικτύων, το BMW i3 αποκαλύφθηκε δίνοντας στους παρευρισκόμενους μια πρώτη γεύση για το τι σημαίνει ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Το επίσημο λανσάρισμα του BMW i3 στην Ελλάδα γίνεται σήμερα Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2013. Στις κεντρικές εγκαταστάσεις της BMW Σπανός (Λ. Συγγρού 299 & Αμφιθέας στη Νέα Σμύρνη).
Οσοι θέλουν να το δουν ΜΟΝΟ!!!, μπορούν να το κάνουν όλη την ημέρα....δεν ειναι ολοι ισα και ομοιοι!!! :D
ΥΣ....προσοχη,κειμενο "ελαφρως" παραποιημενο.....:D
Γιατί να είναι πρόβλημα τα 5000¤ ανά πενταετία;
Μια χαρά είναι μη σου πω και λίγα.
Αν βάλεις κάτω ένα αντίστοιχης ιπποδύναμης αμάξι με βενζίνες τέλη και συντήρηση βγαίνουν αρκετά παραπάνω.
Και μιλάμε όχι για χρήση garage queen το πήρα να το βλέπω αλλά για άτομα που όντως χρειάζονται αρκετές μετακινήσεις δλδ καμιά 15 - 20.000 χλμ το χρόνο. Γιατί προσωπικά πιστεύω ότι αν κάνεις λιγότερα χλμ τον χρόνο δεν συμφέρει να έχεις γενικά αυτοκίνητο (αν το βλέπεις από την οικονομική σκοπιά)
Δεν είναι και τόσο μικρό τελικά .
Απο κοντά είναι σαν πολυμορφικό .
Αν ήταν πιο οικονομικό πιστεύω θα είχε πιο μεγάλη επιτυχία.
Εν μερει συμφωνω οτι το κοστος του αυτοκινητου πλεον ειναι τεραστιο , αλλα σκεψου οτι καποιοι δεν εχουν να μετακινηθουν διαφορετικα γτι δε μενουν σε μεγαλουπολεις οπως εμεις.
Και ναι, τα 5000¤ ή οσα θα χρεωνει η bmw τελοσπαντως ειναι αξιομνημονευτο ποσο.
Το κοστος κατασκευης ενος τετοιου οχηματος ειναι αστειο, και οι τεχνολογιες που χρησιμοποιει προπολεμικες. Για αυτο θεωρω οτι ακομα τα 36χιλιαρικα ειναι πολλα, απλα σε αυτα τα 36 κρυβεται το R&D για την κατηγορια αυτη των οχηματων γενικα.
Ε καλά ρε συ οποιαδήποτε τεχνολογία αποκτά εν τέλει ευρεία βάση χρησιμοποίησης είναι εκ των προτέρων απαρχαιωμένη.
Δεν είναι καθόλου αξιομνημόνευτο γιατί εν τέλει σε ένα Ι.Χ. με ΜΕΚ αυτό το ποσό δαπανάται σιγά σιγά και σε βάθος 5ετίας (αν κρίνουμε ότι τόσο θα είναι το όριο ζωής των μπαταριών) πιθανώς να ξεπερνάει τα 5000¤ ΑΝ ΣΥΝΤΗΡΕΙΤΑΙ σωστά.
Και θυμίζω ότι η σωστή συντήρηση δεν αποτελείται μόνο από αλλαγές φίλτρων-λαδιών-μπουζί.
Εγω αλλιως το σκεφτηκα.
Ενα αμαξι με αντιστοιχες επιδοσεις και μεγεθος θεωρω οτι θα κοστισει πολυ λιγοτερο σε αγορα και συντηρηση και βενζινες σε βαθος 10ετιας. Και δε μιλαω για καποιο bmw που θα ειναι πισωκινητο γιατι δε νομζιω και το συγκεκριμενο ηλεκτρικο να σε αφηνει να ντριφταρεις, αρα παμε σε αλλο μη Bmw πιο φτηνο.
Τα 36 ειναι πολλα , και ειναι και ασχημο. Δεν περιμενα να το πω ποτε, αλλα μοιαζει σαν κακοσχεδιασμενο ιαπωνεζικο.
Άσχημο δεν θα το έλεγα….είναι απλά αρκετά νεωτεριστικό και περίεργο, έτσι ώστε να αντικατοπτρίζεται στο σχεδιασμό του η διαφορετικότητά του.
Τα 36 θεωρώ πως δεν είναι πολλά για ένα αυτοκίνητο με το οποίο έχεις επιδόσεις πολύ καλύτερες από οτιδήποτε καινούργιο σε αυτά τα λεφτά και κατηγορία (λόγω ροπής), μέγιστη άνεση, ποιότητα και το κυριότερο η διαφορετικότητα της τεχνολογίας του σε κάνει να ξεχνάς το ετήσιο κόστος ενέργειας για τις μετακινήσεις σου. Για κάποιον που κάνει 1500km ανά μήνα και δίνει περί τα 200 ευρώ για καύσιμο, με το i3 για τα ίδια km θα δίνει 15 ευρώ το μήνα (σε ρεύμα). Αυτό σημαίνει πως σε ένα χρόνο αντί του σεβαστού ποσού των 2400 ευρώ για καύσιμα, με το i3 θα έχεις δώσει μόλις 180 ευρώ για ένα χρόνο!!! Respect!
Σε τέτοιο υπολογισμό θα πρέπει να περιλάβεις και μια ετήσια πρόβλεψη "αποθεματικού" για την αντικατάσταση των μπαταριών σε βάθος χρόνου.
Όλο το θέμα είναι στο τί δίαρκεια ζωής έχουν οι μπαταρίες. Αν είναι για μια δεκαετία με περίπου 150.000 Km (δύσκολο το βλέπω), μια χαρά είναι η τιμή του.
Αν είναι για μια πενταετία, σηκώνει συζήτηση για το αν αξίζει σ΄αυτή τη φάση να πάρεις το i3 ή ένα diesel σειράς 1.
Βέβαια όσο περνάει ο χρόνος και οι παραγωγές των ηλεκτροκίνητων μεγαλώνουν, θα πέφτουν και οι τιμές των οχημάτων αλλά και των μπαταριών ως ανταλλακτικό.
Πιστεύω οτι έχουμε καιρό ακόμα (4-5 χρόνια) μέχρι να φτάσουμε σε επίπεδα που τα ηλεκτροκίνητα να αποτελούν ξεκάθαρα συμφέρουσα επιλογή (τουλάχιστον για τις αστικές μετακινήσεις).
Σε 8 χρόνια (που είναι λόγω εγγύησης ο ελάχιστος χρόνος ζωής μπαταριών) ένας μέσος χρήστης, σύμφωνα με τους παραπάνω υπολογισμούς μου, γλυτώνει 2200x8=17600. Οι μπαταρίες πιστεύω θα κοστίζουν πολύ λιγότερο, οπότε ξεπερνάς κατά πολύ το break even….
οσον αφορα τον σχεδιασμο του ειναι συμπαθητικο σε σχεση με τα αλλα ηλεκτρικα που κυκλοφορουν και ειναι απωθητικα.θα μπορουσε, και θα το κανει εαν εχει επιτυχια αυτο, να βγαλει στην αγορα και ενα σχημα σαν τον ασσο η' το 3αρι.αλλα λογικα λογω βαρους και υλικων θα κοστιζει περισοτερο ,τωρα.
οι αποριες που μου ερχονται ειναι...
τα ανθρακονηματα ειναι πιο ανθεκτικα στις προσκρουσεις ,σιγουρα.οταν ομως γινει η ζημια τι κοστος επισκευης εχουν και ποιος αναλαμβανει τετοια δουλεια?υπαρχει εμπειρο προσωπικο?
αν εχεις κλειστο παρκινκ ,καλα ειναι για να το φορτισεις.αν οχι και μενεις σε οροφο πως το φορτιζεις? το κοινοχρηστο(εαν εχει μπριζα) σιγουρα δεν θα σε αφηνουν να το χρησιμοποιησεις.μπαλαντεζ απο τον 3ο για να φορτισεις ειναι λιγο καγκουρια.και αντε και το φορτιζεις σπιτι σου.οταν φτασεις σε ενα προορισμο (150 χιλμ) που εχει τελειωσει η αυτονομια του ,τι κανεις?βγαζεις το καλωδιο και λες ,συγγνωμη μπορω να βαλω ρευμα και στειλτε τον λογαριασμο σπιτι μου?αρα ειναι αυστηρα μονο για πολη,οπου θα μπορεις να επιστρεφεις πισω για εγκαιρο ανεοφδιασμο μιας και ακομα πρατηρια ανεφοδιασμου δεν υπαρχουν.
τελος αν αυτο ειναι το μελλον της τεχνολογιας αυτοκινησης θα πρεπει να βρουμε και ενα καλυτερο τροπο παραγωγης ρευματος γιατι και θα αποροφουν περισοτερο ρευμα τα ολο και αυξανομενα αυτοκινητα στην αγορα .αλλα ετσι θα εξαντλησουμε τους πορους(που ηδη δεν εχουμε επαρκεις και δανειζομαστε) για να παραγουμε ρευμα και τελικα αυτο θα ειναι πιο πολυ εις βαρος του περιβαλλοντος απο την βενζινη που βαζουμε τωρα.αρα ακυρωνει την προσπαθεια του πρασινου καυσιμου και κραταμε μονο την αποδεσμευση απο το πετρελαιο.
σαν προσπαθεια σχεδιασμου και εφαρμογης πολυ καλη παντως.ακομα και σε αυτο τον τομεα η εταιρεια εντυπωσιαζει!
https://www.youtube.com/watch?v=oISF3Selhbk
Εντάξει το πάτημα δεν είναι αντιπροσωπευτικό. Αλλά εάν ανοίγανε ρεπρίζ τότε τα αποτελέσματα θα ήταν πολύ κοντά:
i3: Elasticity 80–120 km/h in s 4.9
M3 E92: Elasticity 80 - 120 km/h in 4th/5th gear (in s) 4.9/6.0
Το καλυτερο για μενα θα ηταν να εχει φωτοβολταικους συλλεκτες πανω στην οροφη!Το παρκαρεις εξω απο την δουλεια το πρωι,χτυπαει ο ηλιος ολη την ωρα το παιρνεις φορτισμενο πας σπιτι.Πηγαινεις για καφε,το αφηνεις φορτιζει,γυρνας σπιτι το βαζεις στην πριζα και αμα θελει φορτιζει αλλιως εισαι ενταξει!
οι μπαταρίες θεωρώ οτι θα χάσουν πολύ νωρίτερα την απόδσή τους και άντε να αποδείξεις στην BMW οτι ισχύει κάτι τέτοιο ωστε να στις αντικαταστήσουν ανέξοδα???
δεν το κόβω...
επίσης πιστεύω οτι οι μπαταρίες θα είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΕΣ όπως επίσης και άλλα παρελκόμενα που έχουν οι ηλεκτροκινητήρες και θα χρειαστούν αντικατάταση...
θεωρώ όπως προαναφέρθηκε οτι είναι ένα πολύ μεγάλο κρυφό σημείο στα συγκεκριμένα αυτοκίνητα το κόστος αυτό και η διάρκεια ζωής τους...
Ρε παιδιά τι αρνητικότητα είναι αυτή;
Το Prius I ήδη μετράει μια δεκαετία ζωής και κυκλοφορεί ακόμα στους δρόμους.
Τραγικά προβλήματα δεν έχουν παρουσιαστεί.
Οκ εντάξει ΙΣΩΣ οι μπαταρίες να έχουν ένα Α κόστος, αλλά συγνώμη πριν μια δεκαετία που λανσαρίστηκε το Prius η βενζίνη είχε 0.60¤ και πάλι πούλαγε (και μάλιστα σε τιμή αρκετά συγκρίσιμη με αυτή που είναι το i3 τώρα).
Πραγματικά ποιος χ@@@@κε για το περιβάλλον; Ειλικρινά! Δεν υπάρχει κανένας λόγος να μας ενδιαφέρει το περιβάλλον, αν μας ένοιζε έμπρακτα η προστασία του περιβάλλοντος θα ζούσαμε στο 1500. Όταν το 90% των αγαθών που έχουμε γύρω μας κάνουν 2 - 3 φορές τον γύρο της Γης για να φτάσουν σπίτι μας ποιος χ@@@@κε αν το i3 ή 10.000 i3 καίνε ρεύμα παραγόμενο από λιγνίτη.
Μην τρελαθούμε κιόλας.
Εγώ είμαι τρελός φαν του συγκεκριμένου concept αν και όπως προείπα είναι κακάσχημο, παρόλαυτα δεν βλέπω τον λόγο να μην πετύχει.
Δυστυχως δε γινεται αυτο. για να φορτισει απο ηλιακους συλλεκτες θα πρεπει να εχεις καμια 100 τετραγωνικα απο φωτοβολταικα και να το αφησεις και μερικες ωρες απο κατω.
Και δε θα γινει ποτε κι ολας ωστε να εχει πρακτικα αποτελεσματα. Ενα ηλιακος συλλεκτης στην σε ολη την οροφη ας πουμε μπορει να φορτισει πολυ αργα τη μπαταρια του αυτοκινητου. Αυτο εχει συστοιχεια πολλων μπαταριων, και οσο κι αν εξελιχθουν οι ηλιακοι συλλεκτες (που ηδη αποδιδουν 70-90%) τα νουμερα δε βγαινουν.
Και ομως οι έλληνες το έκαναν :original:
https://www.newsit.gr/default.php?pn...252864&catid=6
Φορτίζει με τον ήλιο και μπορεί να διανύσει 240 χιλιόμετρα, έχει χωρητικότητα τριών ατόμων και αποτελεί μια μοναδική οικολογική μετακίνηση με ελάχιστο κόστος.
Το ηλιακό τριθέσιο μοτοποδήλατο "Sunnyclist", που κατασκευάσθηκε από τον μηχανολόγο μηχανικό Μανόλη Τσικανδυλάκη στο Ηράκλειο της Κρήτης, έχουν την ευκαιρία να θαυμάσουν οι Θεσσαλονικείς στο Περίπτερο 13 της Philoxenia μέχρι την προσεχή Κυριακή.
"Η κατασκευή του μοτοποδηλάτου ολοκληρώθηκε μόλις πριν από δύο μήνες και ήδη έχουμε τις πρώτες 10 παραγγελίες που θα είναι έτοιμες την άνοιξη, από ξενοδοχεία και επιχειρήσεις ενοικίασης αυτοκινήτων σε τουριστικές περιοχές" ανέφερε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο κ. Τσικανδυλάκης, διευκρινίζοντας ότι το Sunnyclist είναι ιδανικό για τα ελληνικά νησιά, όπου οι αποστάσεις είναι μικρές και οι δρόμοι χαμηλής ταχύτητας.
Πρόσθεσε δε, ότι η συναρμολόγηση ολόκληρου του οχήματος γίνεται στην Κρήτη, ενώ στόχος του είναι η παραγωγή να φτάσει τα 100 μοτοποδήλατα ετησίως, καθιστώντας το ως ένα νέο μέσο οικολογικής και ασφαλούς μετακίνησης.
Το Sunnyclist είναι αυτόνομο και στις περισσότερες περιπτώσεις δεν απαιτείται η φόρτισή του στο ηλεκτρικό δίκτυο, αποτελεί οικονομική λύση σε σχέση με άλλα ενεργειακά οχήματα, μπορεί να εξυπηρετήσει μεγάλο μέρος των μετακινήσεων με ελάχιστο κόστος και είναι ευέλικτο για τις αστικές περιοχές.
Στα πλεονέκτημά του συγκαταλέγεται το γεγονός ότι, αν χρειαστεί, μπορεί να φορτίσει από μία κοινή πρίζα σε δύο ώρες και μπορεί να κινηθεί είτε με τον κινητήρα είτε με τα πετάλια.
"Και, φυσικά, η αγορά του είναι σχετικά χαμηλή αφού κοστίζει από 8.000 ευρώ έως 11.000 ευρώ, ανάλογα με την μπαταρία και το φωτοβολταϊκό που θα επιλεγεί" κατέληξε ο κατασκευαστής του.
Αξιέπαινη προσπάθεια, αλλά εντάξει δεν το λες και αυτοκίνητο με την ολοκληρωμένη έννοια.
για μεγάλα ξενοδοχειακά συγκροτήματα κλπ καλό είναι. Αν και αυτά ήδη εδώ και χρόνια χρησιμοποιούν ηλεκτρικά οχήματα.
Πάντως το ηλεκτρικό είναι αναμφίβολα το μέλλον.
Και θα τα είχαμε εδώ και πολλά χρόνια, αν δεν υπάρχαν ΤΕΡΑΣΤΙΑ συμφέροντα (βλ. πετρέλαιο) .
Πάντως τραγελαφικό να έχεις ένα σκασμό κυβικά, να πληρώνεις ένα σκασμό λεφτά σε βενζίνες, να πληρώνεις συντηρήσεις σε συνεργεία και εκεί που πηγαίνεις νομίζοντας ότι είσαι άρχοντας να σκάει δίπλα σου αθόρυβα το ηλεκτρικό και να σε πατάει για πλάκα....
Ηλεκτρικό ήταν και το παρελθόν... κάπως έτσι ξεκίνησε η αυτοκίνηση, αλλά λόγοι μικρής αυτονομίας, έσπρωξαν την κατάσταση προς τις μηχανές εσωτερικής καύσης.
Πολύ ωραία η παρουσίαση Νάσο, μου άρεσε πολύ !
Μετά το σοκ της τιμής του i3, ένα δεύτερο σοκ είναι να σε βλέπουμε σε ηλεκτροκίνητο :thumbsup:.
Τρίτο σοκ έπαθα όταν είδα το ταμπλώ. Σα πάγκος με τάμπλετ.
Τέταρτο σοκ έπαθα όταν είδα το πάτωμα ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα.
Είδα τα πατάκια ενωμένα !!:shok:
Βέβαια με 36000 παίρνεις αμάξι από ανθρακονήματα και 19άρια λάστιχα.:original:
Άρα εξωτικό. Μήπως έτσι χωνεύεται καλύτερα η τιμή του ? Δεν ξέρω...
Από μπροστά είναι όμορφο και δείχνει βέβαια BMW.
Πίσω μου θυμίζει Veyron !
Από το πλάι θυμίζει συρμό Amtrak. :shok:
Σαν σύνολο είναι άξιο θαυμασμού, και είναι κάτι που μόνο η BMW έχει καταφέρει !!!
Φαντάζεσαι να μπεις σε λαστιχάδικο και να ρωτήσεις το μάστορα:
Μήπως έχεις δύο 155/70 R19 ?
:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
Aκόμη πιο σοκ και άξιο θαυμασμού είναι Βασίλη είναι ο τρόπος που πάει αυτό το αυτοκινητάκι στο δρόμο. Και αυτό διότι ο τρόπος λειτουργίας του είναι διαφορετικός από οποιαδήποτε εμπειρία έχουμε από αυτοκίνητο, χωρίς όμως αυτό να είναι ξενερωτικό ή γλυκανάλατο. Σκέψου πόσο εντύπωση σου κάνει ένα powertrain που πατάς γκάζι και αισθάνεσαι τη μέγιστη ροπή του από το μηδέν χωρίς να χρειάζεται να "χτύσει ροπή", όπως παράλληλα ιδιαίτερα περίεργο σου φαίνεται το ότι το αμάξι δεν αλλάζει σχέσεις....μία σχέση από τα 0km/h έως τα 150km/h και παντού η ίδια παροχή δύναμης. Και όλα αυτά χωρίς τον παραμικρό κραδασμό, μόνο το σφύριγμα του μοτέρ να περιστρέφεται στις 11,300rpm....
Γενικά, πάντα κορόιδευα τα πολύ οικονομικά στην κατανάλωση ή τα φιλικά προς το περιβάλλον αυτοκίνητα. Στα μάτια μου έμοιαζαν σαν οικιακές συσκευές παρά σαν αυτοκίνητα. Αυτό εδώ όμως έχει έναν άλλο αέρα, σου προσφέρει ουσιαστικά ανέξοδη μετακίνηση (όχι απλά οικονομική) αλλά παράλληλα έχει ρεπρίζ σαν 8κύλινδρο Μ3. Μοιάζει μεν σαν μεγάλο Up αλλά παράλληλα σε πορώνει και με τα άβαφα carbon που βλέπεις σε κάποια σημεία. Πολλές αντιθέσεις που το κάνουν πολύ γοητευτικό. Δεν είναι πραγματικό BMW (the ultimate driving machnine), είναι ένα πραγματικό BMW i όμως (born electric) και αν πας να το κρίνεις με τα ίδια κριτήρια που θα έκρινες οποιοδήποτε άλλο BMW το αδικείς. Δεν σου προσφέρει τη χαρά της οδήγησης επειδή είναι driver's car αλλά επειδή είναι κάτι το εντελώς πρωτόγνωρο και διαφορετικό....
....ο πωλητής μου είπε πως το dsc δεν απενεργοποιείται....λέτε να με δούλευε και το εργαλείο να είναι και drifting oriented? :th_Laie_67-1:
Αν τα κανουν ποιο ομορφα (ποιο κοντα στα αυτοκινητα του σημερα που μας αρεσει το σουλουπι τους, και οχι φουτουριστικα...)
Αν οι μπαταριες του εξελιχθουν (να φορτιζουν ποιο γρηγορα, να αντεχουν περισσοτερο)
και οταν πεσει η τιμη τους....
Θα παρω ενα :D
Πάντως αν πάει έτσι το i3 πως θα πηγαίνει το i8 ;;