Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 64

Θέμα: BMW i3 !!!

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    27-11-11
    Μηνύματα
    420
    Thanked
    469
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    οσον αφορα τον σχεδιασμο του ειναι συμπαθητικο σε σχεση με τα αλλα ηλεκτρικα που κυκλοφορουν και ειναι απωθητικα.θα μπορουσε, και θα το κανει εαν εχει επιτυχια αυτο, να βγαλει στην αγορα και ενα σχημα σαν τον ασσο η' το 3αρι.αλλα λογικα λογω βαρους και υλικων θα κοστιζει περισοτερο ,τωρα.

    οι αποριες που μου ερχονται ειναι...

    τα ανθρακονηματα ειναι πιο ανθεκτικα στις προσκρουσεις ,σιγουρα.οταν ομως γινει η ζημια τι κοστος επισκευης εχουν και ποιος αναλαμβανει τετοια δουλεια?υπαρχει εμπειρο προσωπικο?

    αν εχεις κλειστο παρκινκ ,καλα ειναι για να το φορτισεις.αν οχι και μενεις σε οροφο πως το φορτιζεις? το κοινοχρηστο(εαν εχει μπριζα) σιγουρα δεν θα σε αφηνουν να το χρησιμοποιησεις.μπαλαντεζ απο τον 3ο για να φορτισεις ειναι λιγο καγκουρια.και αντε και το φορτιζεις σπιτι σου.οταν φτασεις σε ενα προορισμο (150 χιλμ) που εχει τελειωσει η αυτονομια του ,τι κανεις?βγαζεις το καλωδιο και λες ,συγγνωμη μπορω να βαλω ρευμα και στειλτε τον λογαριασμο σπιτι μου?αρα ειναι αυστηρα μονο για πολη,οπου θα μπορεις να επιστρεφεις πισω για εγκαιρο ανεοφδιασμο μιας και ακομα πρατηρια ανεφοδιασμου δεν υπαρχουν.

    τελος αν αυτο ειναι το μελλον της τεχνολογιας αυτοκινησης θα πρεπει να βρουμε και ενα καλυτερο τροπο παραγωγης ρευματος γιατι και θα αποροφουν περισοτερο ρευμα τα ολο και αυξανομενα αυτοκινητα στην αγορα .αλλα ετσι θα εξαντλησουμε τους πορους(που ηδη δεν εχουμε επαρκεις και δανειζομαστε) για να παραγουμε ρευμα και τελικα αυτο θα ειναι πιο πολυ εις βαρος του περιβαλλοντος απο την βενζινη που βαζουμε τωρα.αρα ακυρωνει την προσπαθεια του πρασινου καυσιμου και κραταμε μονο την αποδεσμευση απο το πετρελαιο.

    σαν προσπαθεια σχεδιασμου και εφαρμογης πολυ καλη παντως.ακομα και σε αυτο τον τομεα η εταιρεια εντυπωσιαζει!

  2. The Following User Says Thank You to bimmerm For This Useful Post:

    oldcarskickass (21-11-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    24-10-12
    Μηνύματα
    396
    Thanked
    496
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bimmerm Εμφάνιση μηνυμάτων
    οσον αφορα τον σχεδιασμο του ειναι συμπαθητικο σε σχεση με τα αλλα ηλεκτρικα που κυκλοφορουν και ειναι απωθητικα.θα μπορουσε, και θα το κανει εαν εχει επιτυχια αυτο, να βγαλει στην αγορα και ενα σχημα σαν τον ασσο η' το 3αρι.αλλα λογικα λογω βαρους και υλικων θα κοστιζει περισοτερο ,τωρα.

    οι αποριες που μου ερχονται ειναι...

    τα ανθρακονηματα ειναι πιο ανθεκτικα στις προσκρουσεις ,σιγουρα.οταν ομως γινει η ζημια τι κοστος επισκευης εχουν και ποιος αναλαμβανει τετοια δουλεια?υπαρχει εμπειρο προσωπικο?
    Λογικα θα ενημερωθει το προσωπικο στις αντιστοιχες αντιπροσωπιες!Και λυσεις βρισκει κανεις οπως τωρα.Απλα πρεπει να περασει λιγος καιρος να κυκλοφορησουν αρκετα και μετα να παρει καποιος.

    αν εχεις κλειστο παρκινκ ,καλα ειναι για να το φορτισεις.αν οχι και μενεις σε οροφο πως το φορτιζεις? το κοινοχρηστο(εαν εχει μπριζα) σιγουρα δεν θα σε αφηνουν να το χρησιμοποιησεις.μπαλαντεζ απο τον 3ο για να φορτισεις ειναι λιγο καγκουρια.και αντε και το φορτιζεις σπιτι σου.οταν φτασεις σε ενα προορισμο (150 χιλμ) που εχει τελειωσει η αυτονομια του ,τι κανεις?βγαζεις το καλωδιο και λες ,συγγνωμη μπορω να βαλω ρευμα και στειλτε τον λογαριασμο σπιτι μου?αρα ειναι αυστηρα μονο για πολη,οπου θα μπορεις να επιστρεφεις πισω για εγκαιρο ανεοφδιασμο μιας και ακομα πρατηρια ανεφοδιασμου δεν υπαρχουν.
    Η λογικη λεει πως θα εχει και με ενα ***αρικο να του βαλεις βενζινοκινητηρα που η λειτουργια του θα ειναι να δινει ηλεκτρικη ενεργεια για την μπαταρια ετσι ωστε να μπορεις να φτασεις και πιο μακρια!

    τελος αν αυτο ειναι το μελλον της τεχνολογιας αυτοκινησης θα πρεπει να βρουμε και ενα καλυτερο τροπο παραγωγης ρευματος γιατι και θα αποροφουν περισοτερο ρευμα τα ολο και αυξανομενα αυτοκινητα στην αγορα .αλλα ετσι θα εξαντλησουμε τους πορους(που ηδη δεν εχουμε επαρκεις και δανειζομαστε) για να παραγουμε ρευμα και τελικα αυτο θα ειναι πιο πολυ εις βαρος του περιβαλλοντος απο την βενζινη που βαζουμε τωρα.αρα ακυρωνει την προσπαθεια του πρασινου καυσιμου και κραταμε μονο την αποδεσμευση απο το πετρελαιο.

    σαν προσπαθεια σχεδιασμου και εφαρμογης πολυ καλη παντως.ακομα και σε αυτο τον τομεα η εταιρεια εντυπωσιαζει!
    Το καλυτερο για μενα θα ηταν να εχει φωτοβολταικους συλλεκτες πανω στην οροφη!Το παρκαρεις εξω απο την δουλεια το πρωι,χτυπαει ο ηλιος ολη την ωρα το παιρνεις φορτισμενο πας σπιτι.Πηγαινεις για καφε,το αφηνεις φορτιζει,γυρνας σπιτι το βαζεις στην πριζα και αμα θελει φορτιζει αλλιως εισαι ενταξει!

  4. The Following 3 Users Say Thank You to freddys For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (22-11-13), I_MNL (31-12-13), Vasilis M3 (21-11-13)

  5. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Νεο Ηρακλειο, Αθηνα
    Μηνύματα
    685
    Thanked
    565
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο freddys Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το καλυτερο για μενα θα ηταν να εχει φωτοβολταικους συλλεκτες πανω στην οροφη!Το παρκαρεις εξω απο την δουλεια το πρωι,χτυπαει ο ηλιος ολη την ωρα το παιρνεις φορτισμενο πας σπιτι.Πηγαινεις για καφε,το αφηνεις φορτιζει,γυρνας σπιτι το βαζεις στην πριζα και αμα θελει φορτιζει αλλιως εισαι ενταξει!
    Δυστυχως δε γινεται αυτο. για να φορτισει απο ηλιακους συλλεκτες θα πρεπει να εχεις καμια 100 τετραγωνικα απο φωτοβολταικα και να το αφησεις και μερικες ωρες απο κατω.

    Και δε θα γινει ποτε κι ολας ωστε να εχει πρακτικα αποτελεσματα. Ενα ηλιακος συλλεκτης στην σε ολη την οροφη ας πουμε μπορει να φορτισει πολυ αργα τη μπαταρια του αυτοκινητου. Αυτο εχει συστοιχεια πολλων μπαταριων, και οσο κι αν εξελιχθουν οι ηλιακοι συλλεκτες (που ηδη αποδιδουν 70-90%) τα νουμερα δε βγαινουν.

  6. #4
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Και ομως οι έλληνες το έκαναν

    https://www.newsit.gr/default.php?pn...252864&catid=6

    Φορτίζει με τον ήλιο και μπορεί να διανύσει 240 χιλιόμετρα, έχει χωρητικότητα τριών ατόμων και αποτελεί μια μοναδική οικολογική μετακίνηση με ελάχιστο κόστος.
    Το ηλιακό τριθέσιο μοτοποδήλατο "Sunnyclist", που κατασκευάσθηκε από τον μηχανολόγο μηχανικό Μανόλη Τσικανδυλάκη στο Ηράκλειο της Κρήτης, έχουν την ευκαιρία να θαυμάσουν οι Θεσσαλονικείς στο Περίπτερο 13 της Philoxenia μέχρι την προσεχή Κυριακή.

    "Η κατασκευή του μοτοποδηλάτου ολοκληρώθηκε μόλις πριν από δύο μήνες και ήδη έχουμε τις πρώτες 10 παραγγελίες που θα είναι έτοιμες την άνοιξη, από ξενοδοχεία και επιχειρήσεις ενοικίασης αυτοκινήτων σε τουριστικές περιοχές" ανέφερε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο κ. Τσικανδυλάκης, διευκρινίζοντας ότι το Sunnyclist είναι ιδανικό για τα ελληνικά νησιά, όπου οι αποστάσεις είναι μικρές και οι δρόμοι χαμηλής ταχύτητας.

    Πρόσθεσε δε, ότι η συναρμολόγηση ολόκληρου του οχήματος γίνεται στην Κρήτη, ενώ στόχος του είναι η παραγωγή να φτάσει τα 100 μοτοποδήλατα ετησίως, καθιστώντας το ως ένα νέο μέσο οικολογικής και ασφαλούς μετακίνησης.

    Το Sunnyclist είναι αυτόνομο και στις περισσότερες περιπτώσεις δεν απαιτείται η φόρτισή του στο ηλεκτρικό δίκτυο, αποτελεί οικονομική λύση σε σχέση με άλλα ενεργειακά οχήματα, μπορεί να εξυπηρετήσει μεγάλο μέρος των μετακινήσεων με ελάχιστο κόστος και είναι ευέλικτο για τις αστικές περιοχές.

    Στα πλεονέκτημά του συγκαταλέγεται το γεγονός ότι, αν χρειαστεί, μπορεί να φορτίσει από μία κοινή πρίζα σε δύο ώρες και μπορεί να κινηθεί είτε με τον κινητήρα είτε με τα πετάλια.

    "Και, φυσικά, η αγορά του είναι σχετικά χαμηλή αφού κοστίζει από 8.000 ευρώ έως 11.000 ευρώ, ανάλογα με την μπαταρία και το φωτοβολταϊκό που θα επιλεγεί" κατέληξε ο κατασκευαστής του.

  7. The Following User Says Thank You to vagmag For This Useful Post:

    I_MNL (31-12-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP