καλησπερα παιδια..:judge:το ARAL σε 10-40 ειναι καλο για τουρμπομοτερ 6κυλινδρο???καμια καλυτερη γνωμη για λαδι????AMS ειναι καλο???παντα σε 10-40...:thanks:
Printable View
καλησπερα παιδια..:judge:το ARAL σε 10-40 ειναι καλο για τουρμπομοτερ 6κυλινδρο???καμια καλυτερη γνωμη για λαδι????AMS ειναι καλο???παντα σε 10-40...:thanks:
Οχι. Δεν ειναι.
Γιατι σωνει κ ντε 10-40?
Δεν ειναι σχεδον κανενα συνθετικο.
Τες πα.
Κοιτα το motul 300V chrono για συνθετικο 100% 10-40.
ΟΧΙ ARAL 10-40
για Ε30 με 300.000κμ ειναι μια χαρα λαδι!
για turbo μοτερ δεν κανει!
αληθεια , για ποιο λογο 10-40?
To τουρμπο μοτέρ του φίλου είναι το του τζέι ζέντ...
Δοκιμασε AMSOil..τα Αμερικανακια πινουν νερο στο ονομα του και σε auto και moto..φιλος ειχε Toyota με 500 αλογα και εβαζε μονο τετοια.
Eγω εβαζα στα τουρμπατα μου silkolene.
top
Κ τα eneos ειναι εξαιρετικα λαδια.
Το 0-50 τους εχει αριστες κριτικες κ σε δοκιμες ειναι εκπληκτικο το τι ιξωδη κρατα ακομα κ κατω απο πολυ υψηλες θερμοκρασιες.
Για πιεσμενα τουρμπατα ισως οτι καλυτερο.
Ο ασσος μου, εκαιγε παντα λαδια με τα μαμα. Εβαλα Liqui Moly, 5-40 LL04 και εχω κανει 6.000 χλμ. χωρις να κατεβει η μπαρα. Και το εβαλα και λιγο στις Σερρες εν τω μεταξυ.
To ARAL το είχα βάλει στην αρχή για 2000χλμ για να ξεπλυθεί το μοτέρ. Μετά απο αυτή την αλλαγή το ξαναέβαλα για άλλα 7000χλμ. Έχω την εντύπωση ότι αν έβαζα ΕΛΑΙΣ θα ήμουν πιο χαρούμενος... Και αυτά σε τούρμπο μοτέρ 4κύλινδρο... Και τότε ήταν μόλις πρώτο στάδιο και 270 ps. Τώρα βάζω Liqui moli και Mobil1 φουλ συνθετικά. Μέχρι στιγμής όλα ΟΚ.
:shok::shok::shok::shok::shok::shok::shok::shok: μολις τα εβαλα μεσα σημερα κιολασ....θα γραψω 1500 βια 2000 χλμ.κ θα βαλω η 300v η οπως πριν AMS...τοσο μουφα ειναι?
Μια χαρα είναι τα aral αρκεί να είναι τα longlife. Εδω στην Γερμανία δουλεύουν πολυ και δεν είναι και φθηνά?
Στα vw Audi skoda μια Χαρα δουλεύουν .
:facepalm:BLUE TRONIC SAE 10W40 γραφουν επανω...δηλαδη να μην κανω καμια Racing βολτα?θα ανεβασει πολλη θερμοκρασια????
Θα είμαι όσο πιο ειλικρινής μπορώ. Τα δοκίμασα και όντας ατμοσφαιρικός αλλά και σαν τουρμπατος πρώτου σταδίου. Σαν ατμοσφαιρικός δεν μπορώ να πω οτι δεν έμεινα ικανοποιημένος (τιμή- ποιότητα). Ίσα ίσα για τα λεφτά τους ήταν καλά. Σαν τούρμπο στάδιο 1 και 1+ μόνο άσχημα έχω να πω. Σε στάδιο 4 πλέον ούτε το όνομά τους δε θέλω να ακούω. Άντε θα μου πεις οτι είμαι περίεργος. Θα το δεχτώ. Δυστυχώς όμως είμαι μέλος σε 3 φόρουμ VAG και είναι πολλοί αυτοί που συμμερίζονται τα λεγόμενά μου. Τι να σου πω... Κράτα τα στην μηχανή σου. Είναι κρίμα να τα πετάξεις. Λεφτά κάνουν και σίγουρα δε τα βρήκες στο δρόμο. Απλά ανάλογα με το οδηγικό σου στυλ έχε το νου σου στο να τα ελέγχεις, τόσο σαν στάθμη και υφή, αλλά και αν υδροφυλλίζονται, ελέγχοντας το κάτω μέρος της τάπας λαδιού στην κεφαλή. Απο εκεί και πέρα, καλά χιλιόμετρα!!!
Αμα σηκωνει πιεση υπερπληρωσης σε διαδρομη θα τα κανει νερο τα 10-40.
Σε racing βολτα το πιο πιθανο να μεινεις απο πιεση λαδιου.
Οχι οτι θα σου αναψει λαμπακι(στο 0,5 bar αναβει), αλλα με 2 bar πιεση λαδιου στις 3.000rpm... Μετρας ωρες για το μοτερ.
Εχεις οργανο πιεσης λαδιου μεσα?
Αν ναι το συμβουλευεσαι!
Αν οχι, μην πετας τα λαδια.
Απλα οσο μπορεις μην τα σκιζεις(τα σκιζεις οχι μονο με στροφαρισμα αλλα και με "πεταλιά". Οταν το τουρμπιζεις χαμηλα).
Κρατα τα 5.000 χλμ(δεν ειναι και για παραπανω τα ημισυνθετικα).
Δεν υπαρχει περιπτωση να αντεξουν σκισιμο ομως. Ουτε μια διαδρομη.
Κ εγω στο 20vt του αδερφου μου τα εχω δει.
Και στοκ και πουσσαρισμενο.
Οχι, οχι, οχι.
Δεν κανουν.
Για τα ατμοσφαιρικα και vag και bmw και οτιδηποτε, εφοσον τηρουν προδιαγραφες ειναι μια χαρα.
Δεν αντεχουν στα τουρμπατα.
Ενδεχομένως το 5-50 χρησιμοποιούσαν. Εκεί ναι! Ανταποκρίνεται. Αλλά και πάλι σε μοτέρ με υδραυλικά ωστήρια (τα οποία αν είναι το μοτέρ αρκετά φουσκωμένο από πιέσεις) την ακούνε εύκολα, δε θα τα έβαζα.... Το αποτέλεσμα θα είναι ο ίδιος σαματάς με αυτόν που έκανε το μυδράλιο μετά απο σκίσιμο μέχρι την Κατερίνη. Σαν να έχεις δηλαδή κάποιον να χορεύει κλακέτες. Θα με πεις υπερβολικό και θα το δεχτώ. Αλλά έχω καεί απο αυτά τα λάδια, κυρίως λόγω του τρελά επιθετικού στυλ οδήγησής μου. Δεν το αρνούμαι. Το θέμα είναι μην πάθει κανείς ζημιά. Απο εκεί και ύστερα, ο μόνος που κλαίει είναι ο ιδιοκτήτης!
μεχρι στιγμης αντε να εχω γραψει 120 χλμ...κ οπως επισης αναφερατε κ πιο πανω τα τσεκαρω συνεχως πριν απο καθε μιζια μετα απο αυτα που ακουσα εδω μεσα....δεν βλεπω διαφορα ιδια μου φαινονται αν και απο τα 120 χλμ τα 80 εχουν γινει λιγο βιαια....ειδικα εχθες που ειχε κ γαμω τις μερες....τεσπα θα τα αφησω μεχρι να γραψω μια 500αρου κ μετα θα τα βγαλω κ θα παω σε MOTUL...ο κινητηρας μου ειναι βελτιωμενος κ πηγαινω βολτα στα 430-450 στο 1,2....απλα ακουσα ενα φιλο που μου ειπε οτι το αραλ οπως το βαζεις ετσι το βγαζεις...καταξανθο...ε κ ειπα να κανω μια δοκιμη....αλλα τελικα αποτι φαινεται τον επαιξα....αναμεσα σε ams η motul τι προτεινετε??παντα σε 10-40..διοτι ετσι λεει ο μαστοραςthumb
Για 10-40 το καλυτερο βασει χαρακτηριστικων ειναι το redline 10-40 με δευτερο το amsoil 10w-40 amo.σαν τριτη λυση βλεπω τα motul.υπαρχουν βεβαια και πιο περιθωριακες μαρκες εξισου καλες.εγω προσωπικα βαζω τα amsoil amo γιατι ειναι και πιο οικονομικα.φυσικα ολα τα παραπανω ειναι συνθετικα πολυεστερικα μικροτερης διαρκειας εκτος των amo που ειναι πολυαλφαολεφινες για μεγαλυτερη διαρκεια.παντως επειδη φοραs supra μοτερ η gas motorsport στην αυστραλια που φτιαχνει απο τα δυνατοτερα supra στα 1300-2000 αλογα φοραει απο οτι εχω δει motul
Βρε ασε το μαστορα να λεει οτι θελει.
Η τογιοτα τι λαδι προτεινει για το μοτερ σου?
Κοιταξες για βελτιωμενα αν εχει στειλει οδηγια για κατι αλλο? Εκτος αυτου ο Ιαπωνας κατα 90% δινει διαγραμμα με τα λαδια που πρεπει να παιζεις αναλογα με τις επικρατουσες θερμοκρασιες.
Ειναι πολυ τυπικοι.
Δεν συνιστουν ενα λαδι απο χονολουλου μεχρι βορειο πολο 5-30 πχ...
300v τα εβαλα σημερα κιολας:original:εβγαλα τα αραλ κ ηταν πολυ μαυρα για τα 150 χιλιομετρα που εγραψαν...αλλαξα κ παλι φιλτρο...γιατι ομως μου τα μαυριζει τοσο γρηγορα?κατι τετοιες στιγμες θα ηθελα να ειχα το 2200 μου που του εβαζα τα long life κ μετα απο 5-5500χλμ ηταν χρυσομαυραthumbτα μαυριζει γιατι ειναι turbo?η ο κινητηρας εχει πολλα καταλοιπα μεσα???:helpsmilie:
Tα λαδια εχουν καθαριστικα μεσα.
Οταν το μοτερ εχει πιασει βρωμα(απο μη τακτικες αλλαγες λαδιων, απο αναθυμιασεις κλπ), τα καινουρια λαδια στα πρωτα χλμ μαυριζουν, καθαριζοντας τη μαυριλα απο τα παλια.
Αυτο δεν τα καθιστα της πλακας λαδια. Το αντιθετο.
Ενα καλο λαδι, σε ενα μοτερ με μαυριλα μεσα, θα μαυρισει γρηγορα.
Μετα, περιπου μετα τα 2000χλμ, οτι καθαρισαν καθαρισαν και αρχιζουν(μετα τα 5000χλμ) να γινονται και αυτα η αιτια της μαυριλας που υπαρχει μεσα στο μοτερ.
Πιθανον στο μοτερ σου να μην αλλαζαν τακτικα λαδια. Η να του εβαζαν φτηνα λαδια μεσα.
Τα λαδια που εβγαλες μαυρισαν απο αυτα που υπηρχαν ηδη μεσα και οχι απο τις αναθυμιασεις σου πχ. Δε θα μπορουσε να συμβει αυτο στα 150 χλμ.
Κανοντας δυο τρεις αλλαγες κοντα στα 5000 χλμ η λιγο μετα(7500χλμ) το μοτερ σου θα καθαρισει και θα τα βγαζεις εξω χωρις μαυριλες. Τουλαχιστον οχι πολλες.
Συνεχιζοντας να κανεις αλλαγες ανα τακτα χρονικα διαστημα(<=10.000χλμ) θα δωσεις και μακροζωια στη μηχανη σου.
ΥΓ. Το τουρμπο θεωρητικα δεν μαυριζει λαδια. Παρολα αυτα ισως αν εχει φθορες να επιτρεπει επικοινωνια μεταξυ κελυφους εισαγωγης και εξαγωγης.
Και αφου, ως γνωστον σε ενα φθαρμενο τουρμπο, τα λαδια που φτανουν εκει μπορουν απευθειας να οδηγηθουν στην εξαγωγη, εικαζω οτι και καυσαερια μπορει να εχουν προσβαση στο κυκλωμα λαδιου.
Οποτε, υποθετω, πως ναι, αν το τουρμπο εχει φθορες μπορει να σου μαυρισει τα λαδια.
Αλλα δεν εχω δει κατι τετοιο ποτε.
τωρα θα φαω τα motul για 2500 χλμ το πολυ κ παλι θα ξανακανω το ιδιο μετα...ενα φτηνο λαδι μεσα,δουλεμα για λιγα χιλιομετρα κ μετα απο βολτα οπως ειναι ζεστο τα βγαζω κ βαζω ams την επομενη λογω του οτι ο μηχανικος μου με ψιλοεκραξε για τα motul...
Για ποιο λόγο σε εκραξε;
Κ γιατί δεν βάζεις δεύτερον ότι προτείνει η BMW?
O μηχανικος σου στην Πατρα?
Αυτος που εκανε τη μετατροπη και κοτσαρε το μοτερ σουπρα?
Σε εκραξε για ποια? Για τα 300v?
Σε σχεση με ποια? Με τα aral?
Τι προτεινει ο ανθρωπας?
https://www.motul.com/system/product...-40%20(GB).pdf
https://www.amsoil.com/shop/by-produ...ont%2famo.aspx
Δεν εχουν διαφορες με το ams σοβαρες. Τσεκαρε παραπανω.
Προσθεσε οτι τα motul 300v εχουν εστερικη βαση.
Παιζουν αλλου απο αποψη λιπανσης του κινητηρα.
Redline και eneos ειναι στην κορυφη.
Αλλα στην Ελλαδα ειναι δυσευρετα.
Tα amsoil ειναι μονο μαρκετινκ....
πολυ χειροτερο λαδι απο το μοτουλ 300β....
ας ειμαστε λιγο σοβαροι... ειναι το μονο λαδι που μου σηκωνε θερμοκρασια λαδιου, στο ζορισμα στο 106, με εργοστασιακο μοτερ....
και συνηθως βαζω τοταλ 10w40 με τιμη μιση κατω απ τα amsoil με ιδιο ιξωδες....
Αν τα τεχνικα χαρακτηριστικα που δημοσιευει η καθε εταιρια ειναι πραγματικα τοτε με βασει αυτα σε 10-40 πρωτα ειναι τα redline 10w-40 και δευτερα τα amsoil amo 10w-40 που συμπεριφερονται σαν 50 αρια αλλων εταιριων.τιποτα δεν ειναι μαρκετινκ απο τη στιγμη που τα στοιχεια ειναι πραγματικα.το αντιστοιχο motul chrono ειναι αρκετα πισω..marketing ειναι τα castrol που βρωμαει ο τοπος οτι ουτε 100% συνθετικα δεν ειναι τα κορυφαια της.βεβαια κανεις δεν ειναι μεσα στον κινητηρα την ωρα που δουλευει για να πει με σιγουρια πιο ειναι το καλυτερο....
δλδ βάση χαρακτηριστικών πως γίνεται ένα λάδι το οποίο ειναι πολυ μπροστά απο τα μοτουλ να μου εχει στον ίδιο κινητήρα αισθητά υψηλότερη θερμοκρασία πλησιαζοντας απαγορευτικά νούμερα;
Οσο για τα καστρολ ειναι πολυ τίμια λάδια όπως και τα τοταλ/ελφ!
Απο τα μοτουλ δεν εχω κανένα παράπονο
Redline
TYPICAL PROPERTIES
API Service Class SN/SM/SL/SG/CF
Viscosity Grade SAE 10W40
Vis @ 100°C, cSt 14.6
Vis @ 40°C, cSt 93
Viscosity Index 164
CCS Viscosity, Poise, @*C 65@-25
Pour Point, °C -45
Pour Point, °F °F
Flash Point, °C 248
Flash Point, °F 478
NOACK Evaporation Loss,1hr @ 482°F (250°C), % 6
HTHS Vis, cP @150°C, ASTM D4741 4.7
https://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=5&pcid=21
amsoil
TYPICAL PHYSICAL PROPERTIES
AMSOIL High Performance Synthetic 10W-40 Motor Oil(AMO)
Kinematic Viscosity @ 100°C, cSt (ASTM D-445)
14.5
Kinematic Viscosity @ 40°C, cSt (ASTM D-445)
91.7
Viscosity Index (ASTM D-2270)
164
CCS Viscosity @ -25°C, cP (ASTM D-5293)
5638 (-25)
Pour Point °C (°F) (ASTM D-97)
-44 (-47)
Flash Point °C (°F) (ASTM D-92)
230 (446)
Fire Point °C (°F) (ASTM D-92)
250 (482)
High Temperature/High Shear @ 150°C and 1.0 X 106 s-1, cP (ASTM D 4683), cP
4.3
Four Ball Wear Test (ASTM D 4172 @ 40 kgf, 150°C, 1800 rpm, 1 hour, Scar in mm)
0.40
Noack Volatility, % weight loss (g/100g) (DIN 51581)
6.7
Total Base Number
12.1
https://www.amsoil.com/shop/by-produ...ont%2famo.aspx
motul
Viscosity grade SAE J 300 SAE 10W-40
Density at 20°C (68°F) ASTM D1298 0.866
Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 90.9 mm²/s
Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 13.9 mm²/s
HTHS viscosity at 150°C (302°F) ASTM D4741 4.2 mPa.s
Viscosity index ASTM D2270 156
Pour point ASTM D97 -42°C / -43.6°F
Flash point ASTM D92 230°C / 446.0°F
TBN ASTM D2896 8.25 mg KOH/g
https://www.motul.com/system/product...-40%20(GB).pdf
Tα εκανα αντιγραφη επικολληση αλλα μου τα βγαλε λιγο περιεργα. Τες πα.
Βλεποντας τα παραπανω φαινεται εντονα οτι αυτο που ξεχωριζει ειναι το redline. Mε flash point 248 βαθμων εναντι 230 των αλλων δυο.
Κατα τα αλλα, μεταξυ amsoil και motul το amsoil φαινεται πιο "χοντρο".
Παντου ομως. Δεν κρατα καλυτερα ψηλα για να θεωρηθει καλυτερο λαδι.
Απο κρυο μεχρι ζεστο κρατα μεγαλυτερο ιξωδες.
Το ιδιο ισχυει και για το redline το οποιο ομως ξεχωριζει για το flash point του.
Μοtul & ams παιζουν στα ιδια. Το οτι το ams ειναι πιο χοντρο δεν το καθιστα καλυτερο.
Για το τελος αφησα ενα λαδι... Πραγματικα ξεχωριστο.
TYPICAL PROPERTIES
SAE Viscosity grade 10W-40
Kinematic Viscosity ASTM D 445
at 40°C mm2/s 82.0
at 100°C mm2/s 13.0
Dyn. Viscosity ASTM D 5293
at -25°C mPa*s 6650
Density at 15°C kg/m3 ASTM D 4052 850
Flash Point COC °C ASTM D92 251
Pour Point °C ASTM D97 -36
TBN mg KOH/g ASTM D2896 9.5
Sulphated Ash % ISO 3987 0.9
Το οποιο, κρατα σωστα ιξωδη ψηλα αλλα χαμηλα ειναι πιο λεπτορευστο απ ολα τα παραπανω.
Εχει flash point στους 251 βαθμους κελσιου.
Ισως το καλυτερο λαδι στον κοσμο.
Ειναι το eneos.
https://www.eneos-baltics.com/assets...LA%2010W40.pdf
Συνεισφορα εστερων στη λιπανση.
Lubricity: Polarity also causes the ester molecules to be attracted to positively charged metal surfaces. As a result, the molecules tend to line up on the metal surface creating a film which requires additional energy (load) to wipe them off. The result is a stronger film which translates into higher lubricity and lower energy consumption in lubricant applications.
Περισσοτερα εδω(απ οπου και αντεγραψα την πιο πανω παραγραφο).
https://www.bobistheoilguy.com/ester...ic-lubricants/
οφ τοπικ!
Παντα αναρωτιομουν πως το εβγαλαν eneos οι Ιαπωνες.
Μολις μου λυθηκε η απορια!
"ENEOS" was coined from the words "ENERGY" and "NEOS" which means NEW in Greek.
https://www.noe.jx-group.co.jp/engli...and/index.html