Στις άδειες από ότι ξέρω γράφει τον τύπο του κινητήρα π.χ Ν43B20AΑ ή κάτι τέτοιο...
Τον αριθμό κινητήρα (που είχε το αμάξι εργοστασιακά) πως μπορούμε να τον βρούμε? Υπάρχει τρόπος?
Printable View
Στις άδειες από ότι ξέρω γράφει τον τύπο του κινητήρα π.χ Ν43B20AΑ ή κάτι τέτοιο...
Τον αριθμό κινητήρα (που είχε το αμάξι εργοστασιακά) πως μπορούμε να τον βρούμε? Υπάρχει τρόπος?
ανοιγεις το καπο,βλεπεις μπροστα σου το σημα της bmw το οποιο ειναι πανω στην εισαγωγη(σκουπα)
ακριβως απο πισω ειναι το κεφαλαρι.....εκει που συνδεετε με το μπλοκ του κινητηρα βλεπεις τον κωδικο Ν43......
Ναι Θάνο ξέρω που γράφει τα νούμερα... Εκτός από το Ν43.... έχει και κωδικό.. (αυτός δεν είναι ο πραγματικός αριθμός κινητήρα?) Εγώ νομίζω πως το Ν43...είναι ο τύπος...Κάνω λάθος?
Νομιζω οτι δεν υπαρχει πλεον ειδικος - αυξοντας αριθμος κινητηρα. Μονο ο τυπος αναφερεται, γιατι θεωρηται απλα ενα ανταλλακτικο του οχηματος και τπτ αλλο.
γραφει και νουμερα μαζι
ο αριθμος του κινητηρα οχι σαν ανταλλακτικο δεν ειναι χτυπημενος πανω στο μοτερ?
Η αδεια γραφει κωδικο. Οχι ονομασια κινητηρα.
Πχ δε γραφει Μ54Β22 αλλα S226S1(δεν ειμαι σιγουρος οτι ειναι ακριβος αυτος για τον
μικρο Μ54 αλλα καπως ετσι ειναι).
Αυτα να νουμερα υπαρχουν κ χτυπημενα στο μπλοκ.
Εσυ ποιο απο τα δυο θες για τον δικο σου?
Ανάποδα είναι.Σε μένα και στους περισσότερους που ξέρω η άδεια γράφει μόνο
τον τύπο του κινητήρα π.χ. Ν42Β20Α τουλάχιστον στα BMW.
To βρηκαν?
Αφου ολα τα αυτοκινητα που εχουν τον ιδιο κινητηρα γραφουν τα ιδια πραγματα στην αδεια.
Τι βρηκαν στο ΚΤΕΟ?
Τον κινητηρα σου τον αλλαζεις ανα πασα στιγμη με ιδιο πανομοιοτυπο χωρις να χρειαζεται να κανεις τιποτα γραφειοκρατικο. Δεν υπαρχει και κατι να κανεις.
Εκτος αν χανω κατι...
Αν ομως βαλεις ιδια κυβικα αλλα διαφορετικο μοτερ πρεπει να δηλωσεις(πχ απο Μ50Β25 δηλωνεις για να πας σε Μ52Β25 η σε Μ54Β25).
Μηπως ο φιλος σου πηγε απο κανενα βανατο Μ50ΤUB25 σε Μ52Β25 μονοβανο πχ?
Ολοιδια εμφανησιακα,(εκτος απο το καλυμα βανος. Στο ενα ειναι μαυρο στο αλλο ασημι. Δουλευουν με τον ιδιο εγκεφαλο, φιλος με Μ52 επεσε θυμα πλανης και πηρε Μ50 βανατο...) αλλα προκειται για αλλο κινητηρα...
Σε μια τετοια περιπτωση σαφως και σε εντοπιζουν. Το αν θα σε κοψουν η οχι ειναι στη διακριτικη ευχερεια τους...
Άρα δεν υπάρχει κανόνας.Όπως τους καπνίσει τα βάζει το κάθε μηχανολογικό μου φαίνεται..
ακυρο απο εμενα,αυτο που ειπα.αφορουσε αλλο πραγμα το κτεο
Αυτό λέω, ότι οι άδειες μας γράφουν τον τύπο και όχι κάποιον αριθμό ώστε να μπορούμε σε κάποιο site π.χ να checkaρουμε αν φοράει τον κινητήρα από όταν βγήκε από το εργοστάσιο.
Δεν θέλω να κάνω κάτι Θάνο, απλά μου δημιουργήθηκε αυτή η απορία....
Ναι Θάνο, αυτό λέω... το έχω δει ότι έχει και άλλους. Υπάρχει τρόπος να checkareis ποιους αριθμούς είχε το μοτέρ όταν βγήκε στην παραγωγή? Αυτό ήταν το ερώτημα μου..
Και όμως στην δική μου άδεια το 2003, εδώ στην Σαλόνικα, φρόντισαν να γράψουν σαν αριθμό κινητήρα τον τύπο του συνοδευόμενο απ τον αύξοντα αριθμό παραγωγής του, που είναι βέβαια κτυπημένος σε άλλο σημείο. :ranting2::ranting2:
Εμένα και σε όλα τα 1,6 που έχω δει στην άδεια γράφει και τον τύπο Ν40Β16 και τα υπόλοιπα που αναγράφονται στο μπλοκ. Στα Ν42 από την άλλη, αναγράφει στην άδεια μόνο τον τύπο.
Επικρατεί ότι ναναι δλδ στα bmw και τις άδειες όπως φαίνεται... Υπέροχα !
Ανακάλυψα άλλη μία τρύπα χάους....
Υπέροχα πράγματα... !! Άλλο ένα σύστημα που λειτουργεί πλήρως...
Mπορείς να μάθεις αριθμό κινητήρα στέλνοντας mail στο αρχείο της Bmw ζητώντας τους αυτόν ή ό,τι άλλη πληροφορία θέλεις για το αμάξι σου:
info.grouparchiv@bmwgroup.de
Ο αριθμός κινητήρα είναι ένα οκταψήφιο νούμερο όπως μπορείς να δεις στο παρακάτω θέμα όπου παραθέτω το Bmw Certificate του αυτοκινήτου μου το οποίο αναφέρει engine no.:
https://www.bmwfans.gr/forum/showthr...t=10322&page=2
Δεν με απασχολεί τόσο για να ασχοληθώ τόσο εκτεταμένα... απλή απορία είχα...Πολύ ενδιαφέρον από που πόσταρες όμως :thumbsup: