Καλησπέρα
Ξέρει να μου πει κάποιος γιατί βάζει νεκρά ξαφνικά το αμάξι ενώ κινειται και παράλληλα ανάβει το λαμπάκι με το γρανάζι και ξαναβάζει ταχύτητα πάλι μόνο του μετά από 3 περίπου δευτερόλεπτα ????
Printable View
Καλησπέρα
Ξέρει να μου πει κάποιος γιατί βάζει νεκρά ξαφνικά το αμάξι ενώ κινειται και παράλληλα ανάβει το λαμπάκι με το γρανάζι και ξαναβάζει ταχύτητα πάλι μόνο του μετά από 3 περίπου δευτερόλεπτα ????
απωλεια πιεσης στη αντλια του smg αλλαξε ενα πορτοκαλι ρελε στην ασφαλειοθηκη και δες αν θελει και συμπληρωμα υγρα η αντλια.μετα βλεπουμε
αν είναι το ρελεδάκι είσαι τυχερός, το άλλαξα και εγώ πριν λίγο καιρό, 10 ευρΑ κάνει. Βέβαια εμένα είχε ανάψει μόνο το λαμπάκι, το κιβώτιο δούλευε κανονικά.
φυσικά εννοείτε πως θα το ''φυσώσεις'' σε διαγνωστικό πρώτα να δείτε ακριβώς τι παίζει!
Ρελε άλλαξα αλά πάλι το ίδιο και υγρά έχει , το διαγνωστικό έβγαλε ρελε!!! Αύριο θα το πάω για ρύθμιση στο smg , κάτι άλλο??
Αντλια μαλλον.
Παιδιά η διάγνωση λέει αντλία 2000¤!!!!! έχει βάλει κανείς μεταχειρισμένη??? Και αν κάποιος του έχει τύχει να λέει αντλία το διαγνωστικό και να είναι αλλού το πρόβλημα!
Ξανααλαξε το ρελε να σιγουρευτεις 100% ότι δεν είναι απο εκει βάλε μια μτχ και όσο σε βγάλει στο car πουλάγε ένας ψάξε
Μηπως ειναι αισθητηρας θερμοκρασιας??
https://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=855810
περαστικά...αν άλλαξες ρελέ και σου κάνει τα ίδια, γμσ τα...
σκέψου το ενδεχόμενο να το κάνεις χειροκίνητο αν δεν θέλεις να δώσεις 2κ για την αντλία.
δεν θα μου φαινόταν καθόλου παράξενο να έκανες κάτι τέτοιο. ένα καντράν απο χειροκίνητο θές, και κάνα δυο εξαρτηματάκια για μέσα στο σαζμάν...μετά πές bye bye στα προβλήματα του smg.
εγώ πάντως αν μου ξαναβγάλει κάποια βλάβη, το γμσ...το ξηλώνω, και άντε γεια. σιγά μην πάω να ξαναδώσω ένα σκασμό λεφτά με το μλκσμένο.
δυο φορές τα έσκασα, και πάλι δεν ευχαριστιέμαι μπάντες όπως θέλω!!!
+1000 για τις μπάντες thumb
και πόσο κάνει ρε θωμά αμα πείς να πάρεις χειροκίνητο σασμάν και ότι παρελκόμενα καντράν κλπ που είπες??
δεν χρειάζεται να πάρεις καινούριο σαζμάν...απλά ξηλώνεις ότι ηλεκτρονικό υπάρχει πάνω στο σαζμάν απο το ες εμ τζι, ανοίγεται, και μπαίνουν κάποια εξαρτήματα που χρειάζονται για το χειροκίνητο. κοινός τπτ.
παίρνεις και ένα πεντάλ για τον συμπλέκτη για να κάνει την δουλειά της τρόμπας, και το καντράν είναι προαιρετικό. εγώ θα το άλλαζα πχ, γιατί δεν θέλω να έχω μάνιουαλ με άλλο καντράν.
και κάποια λινκ.
https://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=591095
https://www.m3forum.net/m3forum/show...338476&page=11
και ένα που δεν τα δείχνει και τόσο ρόδινα τα πράγματα τελικά...
https://www.m3forum.net/m3forum/show...&highlight=DIY
εδώ υπάρχει άραγε κανείς που να εχει κάνει την συγκεκριμένη μετατροπή? Επίσης και είναι και το θέμα το συνεργείο ή αντιπροωπεία που θα στο κάνει θα σου δώσει εγγύηση καλής λειτουργίας ή είναι κάτι επίφοβο..
πάντως έτσι όπως είδα λίγο απ τα λίνκ που πόσταρες δεν είναι και τόσο απλό φυσικά για έναν που δεν γνωρίζει, αυτός που γνωρίζει εντάξει..
κάνουν παπάδες "αυτοί" εκεί..
στην τελική δίνεις 3 - 4 κατοστάρικα για ένα μεταχειρισμένο, βγάζεις δισκόπλατα απο το ες εμ τζι που είναι τα ίδια, και την κάνεις έτσι την δουλειά.
εγώ δεν θα έδινα 2κ για μια αντλία, ούτε και θα τολμούσα να δώσω κάνα 500άρι - 700άρι για μεταχειρισμένη, και να πάω με σταυρωμένα δάχτυλα μην και κλάσει σε ένα μήνα.
να πάρουν την αντλία τους, και να την βάλουν στον πάτο τους.
Δηλαδή αν εχεις ένα κιβώτιο smg, τι χρειάζεται για να το κανεις μηχανικό για να μπει σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο ;
διάβασε αναλυτικά τα λινκ που είναι πιο πάνω.
κόστος σωκράτη?
Κανένα χίλιαρικο είχα δώσει όλα μαζι πανε και 4 χρόνια φυσικά εάν θυμάμαι καλά Θωμάthumbthumb
Mπορεί να μην είναι τόσο παιχνιδιάρικο το Μ3 με το smg αλλά προσωπικά δεν θα το έκανα manual με τίποτα. Όσες φορές έχει τύχει να οδηγήσω Μ3 manual πάντα κάτι μου έλειπε...αυτό το κιβώτιο του ταιριάζει γάντι και του προσθέτει χαρακτήρα... άσε που από το Regensburg έφυγε με τον κωδικό S793A (SMG Drivelogic) στον εξοπλισμό, αφαίρεση του οποίου ισούται με "μπαστάρδεμα" σύμφωνα με τα δικά μου ψυχωτικά κριτήρια:whistle:.
Όσο έχω το Μ3 το smg μου έχει βγάλει διακόπτη αναγνώρισης επιλεγμένης ταχύτητας (p/n 23412229792) μία βλάβη που ανταλλακτικό και εργασία στοιχίζουν περί τα 500 ευρώ. Τα συμπτώματα ήταν κίτρινο λαμπάκι μετάδοσης και κάποιες φορές μόλις επέλεγες σχέση ενώ έδειχνε στην οθόνη ότι την πήρε στην πραγματικότητα πάταγες γκάζι και το αμάξι μάρσαρε σαν να έχεις νεκρά. Κατά τα άλλα δεν έχω κανένα άλλο παράπονο από το κιβώτιο.
Το ότι η αντλία του smg είναι πανάκριβη οφείλεται σε μ@λακία της bmw που τη δίνει πακέτο με το μπλόκ των βαλβίδων της και το συσσωρευτή πίεσης. Πάντως τα περισσότερα προβλήματα στην υδραυλική μονάδα προκαλούνται από την υπερθέρμανσή της αφού εκεί που βρίσκεται όταν το αμάξι κινείται σε χαμηλές ταχύτητες δεν φτάνει επαρκής αέρας για να την κρυώνει. Γι αυτό η καλύτερη πρόληψη είναι να αποφεύγετε να πέφτετε σε κίνηση με το Μ3, όπως και να το οδηγείται ζεστά μεσημέρια καλοκαιριού...στη γυάλα δηλαδή αλλιώς το 2,5χίλιαρο παραμονεύει...:thumbsdown::thumbsup:
Συμφωνώ με Νάσο..και εμένα μου αρέσει το κιβώτιο και η λειτουργία του.. τώρα όσον αφορά την αντλία, δυστυχώς είναι πανάκριβη και όντως ''προσεύχεσαι'' να μη σου τύχει! :thumbsdown:
Σαφως και ειναι ωραιο το ες εμ τζι, αλλα θεωρω κοροιδια το διχιλιαρο. Εχοντας δωσει ηδη εναμιση χιλιαρικο, χωρια την ασετοσυνη ολονων των μηχανικων για το εν λογο σαζμαν σε μια σοβαρη βλαβη, προτιμω αν παθει κατι την αντικατασταη του με χειροκινητο.
Στην περιπτωση του μανου για παραδειγμα, που οκ...ειναι ένα ακραιο περιστατικο, ουτε καν θα συζητουσα για την επισκευη του από ένα σημειο και επειτα.
Αν έχεις Μ3 ελληνικό και φορτωμένο με κάμποσα χιλιόμετρα, την αντλία την έχεις στο πρόγραμμα δυστυχώς (στατιστικά επιβεβαιωμένο),οπότε το θέμα να μην σου τύχει το ξεχνάς :(
Πάντα σε αυτό το θέμα η σκέψη μου ήταν ότι το ζεστό ελληνικό κλίμα κάνει την διαφορά προς το χειρότερο.Ίσως ο σχεδιασμός να είναι με πιο βορειοκεντρικό προσανατολισμό ;)
Πραγματικά πιστεύω πως αν το ίδιο αμάξι ήταν πχ στο Αμβούργο,δεν θα είχε τέτοιο πρόβλημα στα ίδια χιλίομετρα ούτε για αστείο thumb
ούτε ελληνικό είναι ούτε φορτωμένο..αν και κατά πάσα πιθανότητα θα το ''ξεφορτωθώ'' πριν το.. φορτώσω! :th_Laie_67-1:
:th_Laie_67-1:
https://www.car.gr/parts/view/1392423/ την αντλια μαζι με τα παρελκομενα θα στην δωσει κανα 400αρι η και λιγοτερα δωσε και κανα κατοσταρικο τοποθετηση και οσο σου κρατησει αξιζει η διαφορα της τιμης για να παρεις το ρισκο του μτχ ανταλακτικου γνωμη μου παντα ετσι
Γιατι καποιος να ''σπασει'' το πακετο????Μετα θα του λειπουνε τα πραγματα και θα αρχισει το παζαρι απο τον επομενο.Απαγορευτικο αυτο στα μεταχειρισμενα ανταλλακτικα,εκτος του οτι επειδη η αντλια ειναι ολο το θεμα θα τον γδαρει οποιον θελει την αντλια μονο ΑΝ τα πουλησει χωρια.
Εκτος και αν ειναι εκτος αγορας και καιγεται ακομα και για 400 ευρω με ρισκο να του μεινει το σασμαν ''μισο''.....τοτε πασο!
Καλη προσπαθεια παντως να βοηθησεις τον φιλο!
P.S Το ειπα ποσο χαρουμενος ημουνα που ηθελα χειροκινητο απο την αρχη για την αισθηση και την αξιποιστια???? 4 χρονια Μ3 Ε46 ουτε ευρω σε ζημια,το ιδιο και ο επομενος που το εχει 1 χρονο τωρα!!!
δικαιη η απορια σου γιατι να το κανει ο πωλητης να σπασει το πακετο αλλα επειδη μου ειχε προκυψει και εμενα προβλημα με την αντλια που ομως λυθηκε (τουλαχιστον μεχρι τωρα που μιλαμε) ετσι λοιπον ειχα ενδιαφερθει και ειχα ψαξει επεσα σε αυτην την αγγελια πηρα τηλ μου ειπε πριν 3 μηνες οτι την εδεινε 400 (την αντλια), τοσο απλα και τελος απο μενα.
Lunatic? ποσα χλμ έκανες στα 4 χρόνια ;
Eμενα μου ετυχε παρασκευη μεσημερι καλοκαιρι με 40 βαθμους το 2010 στα 100000 χλμ περιπου.
2300 Ε τοτε.
εΧω ομως γλυτωσει τουλαχιστον αλλα τοσα ,
μιας κ ειμαι γνωστος παλιος σασμανοφαγος.
Άρα Γιάννη δεν είναι και αντιπροσωπευτικό παράδειγμα.
7.000 χλμ τον χρόνο δεν είναι και ζόρι.
Περίπατο κάνει αυτό το αμάξι
Κοιτα,η χρηση ητανε ''καλες'' και γρηγορες βολτες ολα τα χλμ....δεν το επαιρνα στη δουλεια και στο γραφειο ή το περιπτερο.
Να πω ομως ολη την αληθεια ο Γερμανος απο τον οποιο το αγορασα ητανε στην ηλικια του πατερα μου σχεδον και το αμαξι οταν το πηρα το 2007 πισω φοραγε τα λαστιχα της πρωτης τοποθετησης ακομα με ημερομηνια 2002.
Θελω να πω ομως οτι το SMG ειναι ενα μεγαλο κοστος (σχεδον ενα μικρο αμαξι πολης) που τα χειροκινητα δεν το εχουνε και επιπελεον οποιος το εχει αγορασει απο την αρχη σαν SMG το εχει πληρωσει και ακριβοτερα απο το χειροκινητο.Διπλα χαμενος δηλαδη κατα τη γνωμη μου.
Αλλα αυτη ειναι απλα η γνωμη μου βεβαια ετσι???
χαμένος σίγουρα δεν είσαι αγοράζοντας ένα Μ3 με smg.
είναι φοβερό σαζμάν, ταιριάζει απόλυτα με το αμάξι, κάνει μύτη τακούνι τέλειο, και είναι και πολύ ξεκούραστο.
όλα αυτά βέβαια, πλυν κάποιων προβλημάτων λειτουργείας, που σε πολλούς δεν λένε και τπτ.
ωραία όλα αυτά, ΑΛΛΑ...θεωρώ το κόστος στα τυχόν πρλβλήματα εξωπραγματικό και όχι ακριβό, σε σημείο που δεν αξίζει να τα δώσεις.
τώρα. όποιος πιστεύει ότι 2000, ή 500 - 600 με προοπτική να μην γίνει και η δουλειά, λογικό κόστος , εγώ πάω πάσο και ούτε θα το κρίνω.
Οπουδήποτε υπάρχουν πολλοί αισθητήρες, διακόπτες, εγκέφαλοι, ηλεκτροβαλβίδες και λοιπά ηλεκτρονικά τεχνουργήματα...υπάρχουν και αυξημένα προβλήματα, αυτό είναι νόμος.
Προσωπικά όταν αγόραζα Μ3, έδειχνα σαφή προτίμηση στα Smg με σκοπό να αποκτήσω κάτι πιο ξεχωριστό από την πεπατημένη των manual που οδηγούσα μέχρι στιγμής. Από άποψη λειτουργίας δεν έχω κανένα παράπονο στη σειριακή λειτουργία...όσο για την αυτόματη λειτουργία θεωρώ πως η bmw την ενσωμάτωσε καθαρά για λόγους μάρκετινγκ....ούτε αποδίδει σωστά ούτε μπορεί να αποδώσει αφού μιλάμε για χειροκίνητο σασμάν. Άλλες εταιρίες όπως η Ferrari (που δεν κοροιδεύουν τους πελάτες τους) δεν τόλμησαν να βάλουν στο F1 πρόγραμμα auto.
με κουράσατε...ανταλλάζω σαζμάν κομπλέ ες εμ τζι, με μάνιουαλ...
Ναι βρε,προτιμησεις ειναι αυτα!
Απλα θεωρω εξωφρενικο το κοστος αποκαταστασης το οποιο θα επρεπε να καλυπτεται μεχρι καποιου σημειου απο την BMW.
Δεν ειναι πενταροδεκαρες τα 2χιλιαρα τοτε και πολυ περισσοτερο σημερα.
Για το μυτη-τακουνι συμφωνω απολυτα,για το ξεκουραστο ναι για οσους τους απασχολει.
Μην λεω μεγαλα λογια γιατι μου ηρθε 1 ανταλλαγη με Μ3 Ε46 SMG και το λιγουρευτικα λιγο.....
που να δειτε κ ποσο κοστιζει η αντλια στο Μ5......
Κ ποσο εχει κοστος εργασιας......εγω παντως ποτε δεν θα εβαζα μεταχειρισμενο ακριβο ανταλλακτικο με αγνωστη αντοχη.